Powered by

Ψηφιακή εκστρατεία προώθησης του προορισμού «Πάφος» σε 8 χώρες

Μέσα από το πλαίσιο των προσπαθειών  για ανάκαμψη της Τουριστικής Βιομηχανίας του προορισμού “Πάφος” ξενοδόχοι  της περιοχής, ο ΠΑΣΥΞΕ, η ΕΤΑΠ και η Ελληνική Τράπεζα αρχίζουν από σήμερα μέχρι και τον Οκτώβριο 2022 ψηφιακή στοχευμένη εκστρατεία σε διάφορες χώρες-πηγές τουρισμού, ύψους πέραν των €150.000.

Με βάση την επιτυχημένη περσινή προσπάθεια, αλλά και βραβευμένη πρωτοβουλία από τα Cyprus Τourism Αwards 2021 στο τομέα του Digital Tourism, οι φορείς του τουρισμού επαναλαμβάνουν την ψηφιακή εκστρατεία η οποία στοχεύει κατά κύριο λόγο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην προσέλκυση  μεμονωμένων  επισκεπτών  και επισκεπτών οι οποίοι έχουν εύκολη ή  ικανοποιητική αεροπορική πρόσβαση προς την Κύπρο και ιδιαίτερα την Πάφο.

Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στις χώρες  όπως H.B, Γερμανία, Πολωνία, Ισραήλ, Γαλλία κ.α  ενώ με την χρήση εξειδικευμένης τεχνολογίας και ενός προηγμένου αλγόριθμου η εκστρατεία στοχεύει σε ένα  προκαθορισμένο φάσμα προφίλ δυνητικών επισκεπτών οι οποίοι θα παρουσιάζουν ενεργό διαδικτυακό ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν.

Ολοι οι εμπλεκόμενοι  αναμένουν και φέτος η εκστρατεία να επιτύχει τους στόχους της που είναι μεταξύ άλλων, να συμβάλει στην αύξηση των αφίξεων μεμονωμένων επισκεπτών από τις στοχευόμενες χώρες, την αύξηση της αναγνωρισμότητας του προορισμού και την αναβάθμιση της διαδικτυακής παρουσίας της επαρχίας Πάφου.

Δειτε Επισης

Εθελόντριες από το Ηνωμένο Βασίλειο παρείχαν υπηρεσίες σε κυπριακά καταφύγια-Ο ρόλος του Lordos Beach Hotel
Εταιρικές εκδηλώσεις στο Salt & Fire-Μια ολοκληρωμένη γαστρονομική εμπειρία
Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες