Google: Τι απαντά για την αγωγή της Match Group
19:15 - 10 Μαΐου 2022
Η Match Group Inc που παράγει λογισμικό για εφαρμογές γνωριμιών, κατέθεσε χθες, Δευτέρα, αγωγή κατά της Google που ανήκει στην Alphabet Inc, χαρακτηρίζοντας την ενέργειά της αυτή ως “την τελευταία λύση,” προκειμένου η Tinder, αλλά και άλλες εφαρμογές της, να μην βρεθούν εκτός του καταστήματος εφαρμογών (Play store), καθώς αρνούνται να καταβάλουν ποσοστό 30% των εσόδων από τις πωλήσεις τους.
Η κατάθεση της αγωγής από την Match είναι η τελευταία εξέλιξη σε μια σειρά ενεργειών που στοχεύουν την καταχρηστική χρήση του Play store από την Google, μαζί με άλλες υποθέσεις που έχουν εγείρει η “Fortnite”, δημιουργός του Epic Games, αλλά και δεκάδες γενικοί εισαγγελείς αμερικανικών πολιτειών, όπως και άλλοι.
Η Google, λίγο αργότερα, σχολίασε την κατάθεση της δικαστικής αγωγής σε βάρος της.
«Πρόκειται απλώς για τη συνέχεια της ιδιοτελούς εκστρατείας στην οποία έχει επιδοθεί η Match Group, προκειμένου να αποφύγει να καταβάλει το αντίτιμο για τη σημαντική αξία που απολαμβάνει μέσω της χρήσης των mobile πλατφορμών, πάνω στις οποίες έχει χτίσει την επιχειρηματική της δραστηριότητα. Όπως κάθε επιχείρηση χρεώνουμε για τις υπηρεσίες μας και, όπως κάθε υπεύθυνη πλατφόρμα, προστατεύουμε τους χρήστες μας από απάτες και κατάχρηση στις εφαρμογές.
Η Match Group ήδη έχει τραβήξει την προσοχή των Ρυθμιστικών Αρχών για υποθέσεις, όπως παραπλανητικές πρακτικές συνδρομής. Ως εκ τούτου, με τη συγκεκριμένη αγωγή εξακολουθεί απλώς να βάζει το κέρδος πάνω από την προστασία των χρηστών. Οι εφαρμογές της Match Group καταβάλουν στο Google Play για τις ψηφιακές συνδρομές, μόλις 15%, που είναι το χαμηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις μεγάλες πλατφόρμες εφαρμογών.
Αλλά, ακόμα και αν δεν είναι διατεθειμένοι να συμμορφωθούν με τις πολιτικές του Google Play, η ανοιχτή λειτουργία του Android εξακολουθεί να τους παρέχει πολλαπλούς τρόπους για τη διανομή των εφαρμογών τους στους χρήστες Android. Τέτοιοι τρόποι είναι μέσω άλλων καταστημάτων που διανέμουν εφαρμογές Android, απευθείας στους χρήστες μέσω της ιστοσελίδας τους, ή ως αμιγώς καταναλωτικές εφαρμογές.», όπως τόνισε η Google.