Νέοι ορίζοντες και χρυσές ευκαιρίες μέσω MarTech
10:34 - 07 Απριλίου 2022

Φανταστείτε πώς θα ήταν η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών χωρίς την ύπαρξη τεχνολογικών εργαλείων. Δύσκολο εγχείρημα, σε μια εποχή που σχεδόν η κάθε αγοραπωλησία έχει έστω μια μικρή επαφή με το διαδίκτυο. Η χρήση της τεχνολογίας από το μάρκετινγκ ήταν θέμα χρόνου.
Η τεχνολογία μάρκετινγκ, κοινώς MarTech, είναι ο όρος για μια σειρά από εργαλεία που αξιοποιούνται από τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Εδώ και χρόνια, το MarTech χρησιμοποιείται κυρίως στο ψηφιακό μάρκετινγκ και ήδη από το 2011 θεωρείται αυτόνομος κλάδος.
Το MarTech είναι σημαντικό για την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα των Οργανισμών. Η αυτοματοποίηση στο μάρκετινγκ βοηθά τις επωνυμίες να περιορίσουν τις χρονοβόρες εργασίες μάρκετινγκ. Με άλλα λόγια, η αυτοματοποίηση επιτρέπει στους μαρκετίστες να κάνουν περισσότερα, με λιγότερη δουλειά. Γεγονός που οφείλεται σε δύο παράγοντες: ο ένας είναι η αυτοματοποίηση των χρονοβόρων εργασιών που βοηθούν σε επιτυχή στρατηγική μάρκετινγκ, έγκαιρα και αποτελεσματικά. Ο δεύτερος είναι ότι η τεχνολογία μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε περισσότερα με λιγότερους πόρους, κάτι που καθίσταται δυνατό χάρη στους έξυπνους αλγόριθμους και τις προηγμένες αναλύσεις δεδομένων.
Οι κύριοι τύποι τεχνολογίας μάρκετινγκ είναι η διαφήμιση, τα analytics, η Διαχείριση περιεχομένου, το CRM και βεβαίως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Φαντασία χωρίς όρια
Από το 3D έως το AI, τα εργαλεία τεχνολογίας μάρκετινγκ επιτρέπουν στις ομάδες μάρκετινγκ να γνωρίσουν το κοινό τους συλλέγοντας και αναλύοντας δεδομένα πληροφοριών για τους καταναλωτές. Τους βοηθά στον εντοπισμό του πιθανού πελάτη με αυτοματοποιημένη εξατομικευμένη αλληλεπίδραση, σε πραγματικό χρόνο. Επιχειρήσεις και υποψήφιοι πελάτες αλληλοσυνδέονται με ένα ουσιαστικό τρόπο που χτίζει θεμέλια εμπιστοσύνης και εντυπωσιάζει με την ακρίβειά τους. Η τεχνολογία κάνει το αδύνατο, δυνατό και επιτρέπει στον δημιουργικό άνθρωπο να δουλέψει χωρίς όρια.
Η νέα πραγματικότητα και οι συνταγές επιτυχίας
Τις δυνατότητες που ξεκλειδώνουν τα νέα ψηφιακά εργαλεία θα αναδείξει με την παρουσία της στο 9ο Advertising, Marketing & Communication Conference η Lyudmyla Baron, Head of Marketing Technology, της PVH, Ολλανδίας.
Η μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών του κλάδου θα γίνει φέτος στις 19 Απριλίου 2022, στο Hilton Nicosia, και θα συγκεντρώσει κορυφαία ονόματα του χώρου τα οποία θα μιλήσουν για τις νέες τάσεις και τις πρακτικές που αναδύονται στην αγορά. Κεντρικός πυρήνας ο καταναλωτές και οι συμπεριφορές του που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για τις μελλοντικές καμπάνιες των επιχειρήσεων κάθε μεγέθους.
Απευθυνόμενο σε στελέχη και διευθυντές μάρκετινγκ, Brand Managers, διευθυντές πωλήσεων, ιδιοκτήτες εταιρειών, CEOs, Γενικούς Διευθυντές, Υπεύθυνους Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και Διευθυντές εταιρειών και οργανισμών σε όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας το Συνέδριο αναμένεται να αποτελέσει και φέτος ορόσημο των νέων στρατηγικών διαφήμισης, μάρκετινγκ και επικοινωνίας που απαιτεί η κουλτούρα και ο τρόπος ζωής του σημερινού καταναλωτή. Εξαιρετική ευκαιρία αποτελεί το Συνέδριο της IMH και για τους επαγγελματίες που εργάζονται σε διαφημιστικά γραφεία, συμβούλους μάρκετινγκ και ειδικούς σε θέματα προώθησης, διαφήμισης και επικοινωνίας. Επίσης, το Συνέδριο απευθύνεται σε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και στα τμήματα εμπορικού των ΜΜΕ τους. Επιπλέον, είναι ευπρόσδεκτοι επαγγελματίες από τμήματα UX, design, tech, front-end και δημιουργικών.
Πληροφορίες
Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική γλώσσα.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
Για να δηλώσετε συμμετοχή στο Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.
Οργανωτής: IMH
Χορηγoί & Υποστηρικές (μέχρι στιγμής): Block.co, CRM.COM, ImarComms, IMR, KEAN, OJO
Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης–Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com
Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com