powered by

Όταν το μάρκετινγκ συναντά τα NFT

Η εξέλιξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια είναι ραγδαία. Εκεί που το διαδίκτυο ήταν υπόθεση λίγων, σήμερα είναι ένα αγαθό που απολαμβάνει η κοινωνία ολόκληρη. Σε σημείο, μάλιστα, που η ψηφιακή ζωή κυριαρχεί έναντι της ζωής εκτός οθόνης (υπολογιστή ή κινητού). Επομένως ήταν θέμα χρόνου οι εμπορικές μας συναλλαγές να μεταφερθούν online και να έχουμε περιθώρια κέρδους σε ψηφιακά νομίσματα όπως bitcoin αλλά και metaverse.

Μια φυσική συνέχεια της ολοένα και αυξανόμενης παρουσίας των ανθρώπων στον ψηφιακό κόσμο είναι τα NFT. Τα αρχικά NFT αντιστοιχούν στη φράση "non-fungible token", που σημαίνει μη-ανταλλάξιμη μάρκα, με τη μάρκα να αντιστοιχεί σε υποκατάστατο νομίσματος, όπως το Bitcoin. Στην περίπτωση αυτή κάθε NFT είναι μοναδικό, σε αντίθεση με το Bitcoin που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν κανονικό χρήμα. Στην ουσία, τα NFT αποτελούν κώδικα που η αποκωδικοποίηση του αντιστοιχεί σε ιδιοκτησία, π.χ. ένα έργο τέχνης.

Τα NFT είναι μέρος του blockchain του Ethereum και θεωρούνται σημαντικά γιατί μπορούν να είναι οτιδήποτε ψηφιακό, εικόνες, μουσική, video, ζωγραφιές, συλλεκτικές κάρτες, video games και ό,τι μπορεί να σκεφτεί ο ανθρώπινος νους.

Κάνοντας μάρκετινγκ με τα NFT

Πέρα από τη διαφημιστική εκστρατεία που περιβάλλει τα NFT υψηλής αξίας, αυτή η νέα κατηγορία ψηφιακών στοιχείων έχει επιφέρει μια επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο τα brands θα μπορούσαν να αλληλεπιδράσουν με τους καταναλωτές. Για το χωρίς γεωγραφικά όρια της επανάστασης αυτής, καθώς και για τις ευκαιρίες που δημιουργεί ώστε οι επωνυμίες να συνδέονται με τους καταναλωτές μέσω των NFT, θα μιλήσει ενώπιον του 9ου Advertising, Marketing & Communication Conference, στις 19 Απριλίου στο Hilton Nicosia, ο CEO της Block.co, Αλέξης Νικολάου. Οι marketers θα πρέπει να γνωρίζουν και να εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους διαρκώς, αποκτώντας δεξιότητες που θα τους επιτρέπουν να εμπορεύονται NFT για αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες. H εικοσιπενταετής εμπειρία του κ.Νικολάου σε θέσεις C-suite σε κλάδους Λογιστικής, Χρηματοοικονομικής, Ηλεκτρονικής Τραπεζικής, Λογισμικού Ηλεκτρονικής Τραπεζικής, ΜΜΕ και Παραγωγής Ηλεκτρονικού Περιεχομένου θα προσφέρει πολύτιμη πληροφόρηση που θα αναδείξει στους συμμετέχοντες τους τρόπους μέγιστης αξιοποίησης των NFT.

Ποιους ενδιαφέρει

To Συνέδριο, που έχει καταστεί πλέον θεσμός, απευθύνεται σε στελέχη και διευθυντές μάρκετινγκ, Brand Managers, Διευθυντές Πωλήσεων, ιδιοκτήτες εταιρειών, CEOs, Γενικούς Διευθυντές, Υπεύθυνους Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και Διευθυντές εταιρειών και οργανισμών σε όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας. Εξαιρετική ευκαιρία αποτελεί και για τους  επαγγελματίες που εργάζονται σε διαφημιστικά γραφεία, συμβούλους μάρκετινγκ και ειδικούς σε θέματα προώθησης, διαφήμισης και επικοινωνίας. Απευθύνεται επίσης σε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και στα τμήματα εμπορικού των ΜΜΕ τους. Ευπρόσδεκτοι είναι και επαγγελματίες από τμήματα UX, design, tech, front-end και design.

 

Πληροφορίες

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική γλώσσα.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε συμμετοχή στο Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Χορηγoί & Υποστηρικές (μέχρι στιγμής): Block.co, CRM.COM, ImarComms, IMR, KEAN, OJO

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης–Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER

 

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού IN Business: Οι βραβευθέντες και οι υποστηρικτές των 17ων IN Business Awards
Τα projects των οκτώ μεγάλων νικητών των Young Lions Cyprus 2025 και η μεγάλη ευκαιρία τους στις Κάννες (pics)
Oι δύο νέες μελλοντικές αναπτύξεις της Αρχής Λιμένων Κύπρου-Η στρατηγική και τα μελλοντικά σχέδια
ΓεΣΥ: Πάνω από ένα εκατ. οι εγγεγραμμένοι δικαιούχοι στα έξι χρόνια λειτουργίας
Δημιουργία νέου κοινού Προγράμματος Ιατρικής από Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και Παν. Νεάπολις Πάφος
Παγκόσμια ημέρα πολλαπλής σκλήρυνσης: Πρωτοποριακή έρευνα από το ΙΝΓΚ
Σύμπραξη αριστείας: Θεσμική συνεργασία Γαλλικής Ακαδημίας Επιστημών και Κυπριακού Ιδρύματος Έρευνας και Εκπαίδευσης
Κυπριακό Βραβείο Καινοτομίας ΟΕΒ: Η σημαντική διάκριση της Χαραλαμπίδης Κρίστης στον πρωτογενή τομέα (vid)
Βραβεία The Sovereign Art Foundation Student Prize Cyprus: Ορόσημο για την τέχνη και τη δημιουργικότητα
«ΘΑλΕΙΑ2021-2027»: Η Ευρώπη μέσα από τον φακό σου