Powered by

Σάββας Περδίος: Βλέπει προοπτικές για τουριστικές αφίξεις από Γαλλία

Μια νέα προοπτική τόσο στον άμεσο όσο και στο μεσοπρόθεσμο ορίζοντα διανοίγεται για τη ροή τουριστών από τη Γαλλία στην Κύπρο, με τον Υφυπουργό Τουρισμού Σάββα Περδίο να δηλώνει ότι ύστερα από τρία χρόνια προσπαθειών η Κύπρος κατάφερε να εισέλθει στη γαλλική αγορά των σχεδόν 70 εκατομμυρίων.

Ο κ. Περδίος, ο οποίος βρίσκεται στο Παρίσι, για συναντήσεις με τουριστικούς φορείς της χώρας, τόνισε με δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ πως πέρσι υπήρχαν μόλις 35.000 αφίξεις Γάλλων τουριστών σε μια χρονιά με περιορισμένη συνδεσιμότητα, ενώ φέτος υπάρχουν διαθέσιμες 100.000 αεροπορικές θέσεις με πέντε πτήσεις απευθείας πτήσεις εβδομαδιαίως να συνδέουν την Κύπρο με τα βασικά κέντρα της Γαλλίας.

Μιλώντας στο ΚΥΠΕ, ο κ. Περδίος είπε πως μετά από συντονισμένες ενέργειες του Υφυπουργείου, του Υπουργείου Μεταφορών και της Hermes Airports τα τελευταία χρόνια, πλέον υπάρχουν 20 πτήσεις την εβδομάδα από και προς τη Γαλλία, ενώ πριν δύο χρόνια δεν υπήρχε άμεση συνδεσιμότητα, ενώ πέντε αεροπορικές εταιρείες (Wizz Air, την EasyJet, Ryanair, Tous και Transavia) θα συνδέουν την Κύπρο με το Παρίσι, τη Μασσαλία, την Τουλούζη, τη Λυών και το Στρασβούργο.

«Υπάρχει η άμεση προοπτική δηλαδή να έχουμε αφίξεις για φέτος που θα είναι μια πολύ δύσκολη χρονιά», λόγω των απωλειών από τη Ρωσία συνεπεία της ουκρανικής κρίσης, είπε.

Εξήγησε ότι οι πτήσεις αυτές είναι δρομολογημένες και όχι ναυλωμένες (Charter flights), προσθέτοντας ότι το ζήτημα των ναυλωμένων πτήσεων θα τεθεί στο τραπέζι «αν ανοίξει η αγορά όπως τη θέλουμε».

«Αυτό το άνοιγμα που γίνεται φέτος στη Γαλλία δεν έχει ξαναγίνει και αυτό συνδυάζεται με το γεγονός ότι υπάρχουν διαθέσιμες κλίνες λόγω της ουκρανικής κρίσης και την ίδια ώρα υπάρχει ενθουσιασμός στη Γαλλία λόγω των πτήσεων», είπε ο κ. Περδίος.

Πρόσθεσε πως η Γαλλία είναι η Νο 1 χώρα στην οποία γίνεται διαφήμιση, ενώ υπάρχει ενθουσιασμός για τη νέα τουριστική ταυτότητα της Κύπρου και τον επαναπροσδιορισμό του τουριστικού μας προϊόντος. «Δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή να μπούμε στη αγορά της Γαλλίας», είπε χαρακτηριστικά.

Σε αυτό το σημείο, ο κ. Περδίος κάλεσε όλους τους εμπλεκόμενους τουριστικούς φορείς να συνεισφέρουν για στήριξη της γαλλικής αγοράς.

«Φέτος θα υπάρξουν 100.000 απευθείας αεροπορικές θέσεις. Εδώ χρειάζεται εγρήγορση από όλους τους φορείς τουρισμού, όχι μόνο από το Υφυπουργείο Τουρισμού, και τους ξενοδόχους και τα ταξιδιωτικά γραφεία», συμπλήρωσε.

Ο Υφυπουργός Τουρισμού είπε πως οι ξενοδόχοι και οι ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων θα πρέπει να διαθέσουν δωμάτια διότι υπήρξαν παράπονα από Γάλλους οργανωτές ταξιδίων ότι δεν υπήρχαν δωμάτια, οπότε πρέπει να γίνουν κινήσεις για να τους δοθούν. Είπε παράλληλα πως έκαστος τουριστικός φορέας θα πρέπει να κάνει διαφήμιση στη γαλλική αγορά για το προϊόν του, ενώ και οι αεροπορικές εταιρείες, ιδιαίτερα αυτές που δραστηριοποιούνται τώρα στη Γαλλία, να προβούν σε εκστρατεία προώθησης στα αεροδρόμια.

Όπως είπε, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να παρουσιάζουν προϊόν που να συνάδει με τις επιθυμίες των Γάλλων που γνωρίζουν από πολιτισμό, ιστορία, φαγητό και κρασί και ψάχνουν αυθεντικότητα. Αυτά πρέπει να τα προσφέρουμε, είπε, υπενθυμίζοντας πως ως Υφυπουργείο έχουν προστεθεί πλέον προϊόντα (labels) ετικέτες όπως το Taste Cyprus, Cyprus Breakfast, οι διαδρομές του κρασιού, η διαδρομή της κουμανταρίας, τα μονοπάτια της φύσης και η αυθεντική διαδρομή.

«Σε επίπεδο προορισμού, πιστεύω, ότι έχουν γίνει πάρα πολλές βελτιώσεις την τελευταία διετία, που μπορούν να δημιουργήσουν ενδιαφέρον σε αυτή την αγορά», πρόσθεσε.

Σύμφωνα με τον κ. Περδίο, το επόμενο βήμα είναι οι Κύπριοι ξενοδόχοι να έλθουν σε επαφή με τον Σύνδεσμο Ταξιδιωτικών Πρακτόρων της Γαλλίας. Προς αυτή την κατεύθυνση έχει διευθετηθεί η κάθοδος του προέδρου του Συνδέσμου στις αρχές Ιουνίου, για γνωριμία με τους συνδέσμους των Ξενοδόχων της Κύπρου, προκειμένου να ξεκινήσει μια συζήτηση μεταξύ φορέων του ιδιωτικού τομέα για το τι θέλουν οι Γάλλοι, τι μπορεί να τους προσφερθεί από τα ξενοδοχεία και τι επενδύσεις μπορεί να γίνουν στο μέλλον από Γάλλους οργανωτές ταξιδίων στην Κύπρο, όπως έγινε και με τους Άγγλους και τους Ρώσους τα τελευταία χρόνια και να δημιουργηθεί μια δυναμική.

«Αυτό είναι το επόμενο βήμα και με την κάθοδο του Προέδρου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων της Γαλλίας το νερό θα μπει στ’ αυλάκι», είπε, προσθέτοντας ότι μεσοπρόθεσμο στάδιο, «η Γαλλία είναι εξαιρετική επένδυση και μπορεί να έχει αποτελέσματα από φέτος λόγω του ότι υπάρχουν οι θέσεις».

«Εδώ και τρία χρόνια προσπαθούμε να εισέλθουμε σε αυτή την αγορά και πιστεύω ότι φέτος θα το καταφέρουμε», συνέχισε.

Το πρώτο πιστοποιητικό Taste Cyprus στο εξωτερικό

Παράλληλα, κατά την παρουσία του στη Γαλλία, ο Υφυπουργός Τουρισμού παρέδωσε την πιστοποίηση Taste Cyprus, το πιστοποιητικό που βραβεύει και πιστοποιεί εστιατόρια ως άξιους πρεσβευτές της κυπριακής κουζίνας, είτε παραδοσιακής είτε μοντέρνας, στο εστιατόριο της γνωστής οικογένειας Μαυρομμάτη, Les Delice d-Aphrodite (Οι λιχουδιές της Αφροδίτης) στο Παρίσι, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά.

«Αυτό αποτελεί μια δική μας προσπάθεια διεθνοποίησης της ετικέτας Taste Cyprus, διότι είναι κάτι που κάνουν πολύ η Γαλλία, η Ιταλία και η Ελλάδα και αφορά στην εξαγωγή της αυθεντικότητας του προϊόντος τους με αυτό τον τρόπο», είπε.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Εθελόντριες από το Ηνωμένο Βασίλειο παρείχαν υπηρεσίες σε κυπριακά καταφύγια-Ο ρόλος του Lordos Beach Hotel
Εταιρικές εκδηλώσεις στο Salt & Fire-Μια ολοκληρωμένη γαστρονομική εμπειρία
Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες