ASBIS KYPROS: Νέα πακέτα Υποστήριξης Εξοπλισμού Πληροφορικής

Η ASBIS Kypros είναι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει τα νέα πακέτα υποστήριξης, τα οποία είναι διαμορφωμένα για την καλύτερη εξυπηρετηση των ανάγκων του πελάτη βάσει του εξοπλισμού που διαθέτει. 

Η τεχνική ομάδα της ASBIS με χρόνια εμπειρίας στην υποστήριξη εξοπλισμών έχει δημιουργήσει τα νέα πακέτα υποστήριξης με στόχο την γρήγορη εξυπηρέτηση, τις προγραμματισμένες επισκέψεις και την τακτική συντήρηση των εξοπλισμών, διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία και αποδοτικότητα τους  με αποτέλεσμα να καθίσταται παραγωγική και αποτελεσματική η συνεργασία με τον πελάτη.

Πιο κάτω μπορείτε να δείτε συνοπτικά τα εξιειδικευμένα πακέτα που προτείνει:

Πακέτο Platinum

Παρέχεται υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποστήριξης απεριορίστου χρόνου.  Για τυχόν προβλήματα της λειτουργίας του εξοπλισμού προσφέρεται τηλεφωνική υποστήριξη με χρόνο ανταπόκρισης εντός μιας ώρας, εξεύρεση λύσης αντίστοιχα και άμεση διευθέτηση ραντεβού με τον πελάτη.  Επίσης παρέχεται εξ’ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνικώς όπως και επί τόπου.  Δίνεται δωρεάν εκπαίδευση και τουλάχιστον δύο φορες τον χρόνο διενεργούνται επισκέψεις για προληπτικό έλεγχο και επιθεώρηση του υφιστάμενου εξοπλισμού.

Πακέτο Gold

Παρέχεται υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποστήριξης διάρκειας από 11 μέχρι 25 ωρών.  Για τυχόν προβλήματα της λειτουργίας του εξοπλισμού προσφέρεται τηλεφωνική υποστήριξη με χρόνο ανταπόκρισης εντός δύο ωρών, εξεύρεση λύσης αντίστοιχα και διευθέτηση ραντεβού εντός τεσσάων ωρών με τον πελάτη.  Επίσης παρέχεται εξ’ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνικώς όπως και επί τόπου.  Διενεργούνται τουλάχιστον δύο φορες τον χρόνο επισκέψεις για προληπτικό έλεγχο και επιθεώρηση του υφιστάμενου εξοπλισμού.

Πακέτο Silver

Παρέχεται υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποστήριξης διάρκειας μέχρι 10 ώρες.  Για τυχόν προβλήματα της λειτουργίας του εξοπλισμού προσφέρεται τηλεφωνική υποστήριξη με χρόνο ανταπόκρισης εντός τεσσάρων ωρών, εξεύρεση λύσης αντίστοιχα και διευθέτηση ραντεβού εντός οχτώ ωρών με τον πελάτη.  Επίσης παρέχεται εξ’ αποστάσεως τεχνική και τηλεφωνική υποστήριξη.  

Για περισσότερες πληροφορίες για τα προγράμματα υποστήριξης της ASBIS Kypros μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς στο 25257350 ή στο e-mail: info@asbis.com.cy

Δειτε Επισης

Πέραν των 115.000 απαντήσεων σε ερωτήματα πολιτών από τον ψηφιακό βοηθό το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας
Η Supermicro ανακηρύσσεται Νο.1 προμηθευτής server παγκοσμίως
Samsung: Η νέα εποχή της σειράς Galaxy Z και η εμπειρία Ultra έτοιμη να ξεδιπλωθεί
Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI
4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα