ASBIS KYPROS: Νέα πακέτα Υποστήριξης Εξοπλισμού Πληροφορικής

Η ASBIS Kypros είναι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει τα νέα πακέτα υποστήριξης, τα οποία είναι διαμορφωμένα για την καλύτερη εξυπηρετηση των ανάγκων του πελάτη βάσει του εξοπλισμού που διαθέτει. 

Η τεχνική ομάδα της ASBIS με χρόνια εμπειρίας στην υποστήριξη εξοπλισμών έχει δημιουργήσει τα νέα πακέτα υποστήριξης με στόχο την γρήγορη εξυπηρέτηση, τις προγραμματισμένες επισκέψεις και την τακτική συντήρηση των εξοπλισμών, διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία και αποδοτικότητα τους  με αποτέλεσμα να καθίσταται παραγωγική και αποτελεσματική η συνεργασία με τον πελάτη.

Πιο κάτω μπορείτε να δείτε συνοπτικά τα εξιειδικευμένα πακέτα που προτείνει:

Πακέτο Platinum

Παρέχεται υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποστήριξης απεριορίστου χρόνου.  Για τυχόν προβλήματα της λειτουργίας του εξοπλισμού προσφέρεται τηλεφωνική υποστήριξη με χρόνο ανταπόκρισης εντός μιας ώρας, εξεύρεση λύσης αντίστοιχα και άμεση διευθέτηση ραντεβού με τον πελάτη.  Επίσης παρέχεται εξ’ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνικώς όπως και επί τόπου.  Δίνεται δωρεάν εκπαίδευση και τουλάχιστον δύο φορες τον χρόνο διενεργούνται επισκέψεις για προληπτικό έλεγχο και επιθεώρηση του υφιστάμενου εξοπλισμού.

Πακέτο Gold

Παρέχεται υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποστήριξης διάρκειας από 11 μέχρι 25 ωρών.  Για τυχόν προβλήματα της λειτουργίας του εξοπλισμού προσφέρεται τηλεφωνική υποστήριξη με χρόνο ανταπόκρισης εντός δύο ωρών, εξεύρεση λύσης αντίστοιχα και διευθέτηση ραντεβού εντός τεσσάων ωρών με τον πελάτη.  Επίσης παρέχεται εξ’ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνικώς όπως και επί τόπου.  Διενεργούνται τουλάχιστον δύο φορες τον χρόνο επισκέψεις για προληπτικό έλεγχο και επιθεώρηση του υφιστάμενου εξοπλισμού.

Πακέτο Silver

Παρέχεται υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποστήριξης διάρκειας μέχρι 10 ώρες.  Για τυχόν προβλήματα της λειτουργίας του εξοπλισμού προσφέρεται τηλεφωνική υποστήριξη με χρόνο ανταπόκρισης εντός τεσσάρων ωρών, εξεύρεση λύσης αντίστοιχα και διευθέτηση ραντεβού εντός οχτώ ωρών με τον πελάτη.  Επίσης παρέχεται εξ’ αποστάσεως τεχνική και τηλεφωνική υποστήριξη.  

Για περισσότερες πληροφορίες για τα προγράμματα υποστήριξης της ASBIS Kypros μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς στο 25257350 ή στο e-mail: info@asbis.com.cy

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης