ASBIS KYPROS: Νέα πακέτα Υποστήριξης Εξοπλισμού Πληροφορικής

Η ASBIS Kypros είναι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει τα νέα πακέτα υποστήριξης, τα οποία είναι διαμορφωμένα για την καλύτερη εξυπηρετηση των ανάγκων του πελάτη βάσει του εξοπλισμού που διαθέτει. 

Η τεχνική ομάδα της ASBIS με χρόνια εμπειρίας στην υποστήριξη εξοπλισμών έχει δημιουργήσει τα νέα πακέτα υποστήριξης με στόχο την γρήγορη εξυπηρέτηση, τις προγραμματισμένες επισκέψεις και την τακτική συντήρηση των εξοπλισμών, διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία και αποδοτικότητα τους  με αποτέλεσμα να καθίσταται παραγωγική και αποτελεσματική η συνεργασία με τον πελάτη.

Πιο κάτω μπορείτε να δείτε συνοπτικά τα εξιειδικευμένα πακέτα που προτείνει:

Πακέτο Platinum

Παρέχεται υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποστήριξης απεριορίστου χρόνου.  Για τυχόν προβλήματα της λειτουργίας του εξοπλισμού προσφέρεται τηλεφωνική υποστήριξη με χρόνο ανταπόκρισης εντός μιας ώρας, εξεύρεση λύσης αντίστοιχα και άμεση διευθέτηση ραντεβού με τον πελάτη.  Επίσης παρέχεται εξ’ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνικώς όπως και επί τόπου.  Δίνεται δωρεάν εκπαίδευση και τουλάχιστον δύο φορες τον χρόνο διενεργούνται επισκέψεις για προληπτικό έλεγχο και επιθεώρηση του υφιστάμενου εξοπλισμού.

Πακέτο Gold

Παρέχεται υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποστήριξης διάρκειας από 11 μέχρι 25 ωρών.  Για τυχόν προβλήματα της λειτουργίας του εξοπλισμού προσφέρεται τηλεφωνική υποστήριξη με χρόνο ανταπόκρισης εντός δύο ωρών, εξεύρεση λύσης αντίστοιχα και διευθέτηση ραντεβού εντός τεσσάων ωρών με τον πελάτη.  Επίσης παρέχεται εξ’ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνικώς όπως και επί τόπου.  Διενεργούνται τουλάχιστον δύο φορες τον χρόνο επισκέψεις για προληπτικό έλεγχο και επιθεώρηση του υφιστάμενου εξοπλισμού.

Πακέτο Silver

Παρέχεται υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποστήριξης διάρκειας μέχρι 10 ώρες.  Για τυχόν προβλήματα της λειτουργίας του εξοπλισμού προσφέρεται τηλεφωνική υποστήριξη με χρόνο ανταπόκρισης εντός τεσσάρων ωρών, εξεύρεση λύσης αντίστοιχα και διευθέτηση ραντεβού εντός οχτώ ωρών με τον πελάτη.  Επίσης παρέχεται εξ’ αποστάσεως τεχνική και τηλεφωνική υποστήριξη.  

Για περισσότερες πληροφορίες για τα προγράμματα υποστήριξης της ASBIS Kypros μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς στο 25257350 ή στο e-mail: info@asbis.com.cy

Δειτε Επισης

Νικόδημος Δαμιανού: Έτοιμη να συμμετάσχει στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη η Κύπρος
AWS European Sovereign: Το νέο αυτόνομο cloud για την ευρωπαϊκή αγορά από την AWC
Επαφές Ν. Δαμιανού στις Βρυξέλλες-Στο επίκεντρο τα χαρτοφυλάκια της έρευνας, καινοτομίας και ψηφιακής πολιτικής
Συγχωνεύονται η κυπριακή Hybrid ConsulTech και η αμερικανική TKI-Χαιρετίζει η Πρεσβεία των ΗΠΑ στη Λευκωσία
Samsung Vision AI: Επαναπροσδιορίζοντας την οικιακή ψυχαγωγία με τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars 2025
ASBIS και Huawei: Μια συνεργασία που βραβεύεται με το Premier Growth Partner Award
Στρατηγική συνεργασία Public με iRepair για επισκευές τεχνολογίας
CBS IT Systems Cyprus: Τριετής σύμβαση-πλαίσιο με CYTA στον τομέα των δικτύων της Cisco
«The Software Edge: IBM Driving Business Forward»-Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η καινοτομία και οι λύσεις της IBM(vid)
Έκδοση κάρτας φιλάθλου και είσοδος στα γήπεδα με «Ψηφιακό Πολίτη»-Το νέο λογισμικό του ΚΟΑ