OJO Sunglasses: Αύξηση 720% στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2020-21

Τις διαφορές που εντοπίζονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο πριν και μετά από την πανδημία, αλλά και το πώς η OJO Sunglasses έχει προσαρμοστεί στην αλλαγή, αναλύει στο InBusinessNews ο ιδρυτής της εταιρείας, Νίκος Μεσολογγίτης.

Σημειώνοντας πως τα τελευταία δυο χρόνια έχουν γίνει τεράστια βήματα προόδου, ειδικά στον τρόπο σκέψης των επιχειρήσεων, όσον αφορά σε επενδύσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ο κ. Μεσολογγίτης εκφράζει την εκτίμηση πως πριν από το τέλος του 2022, θα υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη στα τεχνολογικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και περισσότερες εταιρείες θα επενδύσουν σε e-shops.

Διαβάστε ακόμα: 

NAGA: Η πανδημία ευνόησε την ανάπτυξη NFTs και Cryptos (video)

Το Sitio έγινε KAMARA και άνοιξε τις πόρτες του στη Μακαρίου 

Αλλάζει πρόσωπο το παλαιό δημαρχείο της Λευκωσίας 

Έλα στα ΜΙΕΕΚ και εξασφάλισε το εισιτήριο για το μέλλον σου

Σε ό,τι αφορά την OJO Sunglasses, ο Νίκος Μεσολογγίτης εκφράζει, μεταξύ άλλων, την πεποίθηση ότι πριν από το τέλος του 2022, θα ενσωματωθεί σε τρεις ακόμη διεθνείς ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη και την Ασία.

Πιο κάτω ακολουθεί η δήλωση του κ. Μεσολογγίτη, που παραχωρήθηκε στο πλαίσιο του 9ου Advertising, Marketing & Communication Conference.

«Οι διάφορες που εντοπίζονται πριν και μετά την πανδημία, είναι τεράστιες σε οικονομικό, αλλά και τεχνολογικό επίπεδο. Τα τελευταία δυο χρόνια, έχουν γίνει τεράστια βήματα προόδου, ειδικά στον τρόπο σκέψης των επιχειρήσεων, όσον αφορά σε επενδύσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Σίγουρα, τα σκήπτρα της μεγάλης ανάπτυξης έχει ο κλάδος της εστίασης, αλλά και των υπεραγορών. Αρκετά πίσω αναλογικά βρίσκεται ο κλάδος του λιανικού εμπορίου.

Πιστεύω ότι πριν από το τέλος του 2022, θα υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη στα τεχνολογικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και περισσότερες εταιρείες θα επενδύσουν σε e-shops.

Μπορούμε να πούμε ότι η OJO Sunglasses ήταν κατάλληλα προετοιμασμένη από το 2017 για ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Τότε ήταν που πρωτολειτούργησε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Κατά την περίοδο 2020-2021, είχαμε αύξηση της τάξεως του 720%.

Ευελπιστούμε ότι πριν από το τέλος του 2022, θα ενσωματωθούμε σε τρεις ακόμη διεθνείς ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη και την Ασία».

Δειτε Επισης

Φωκίων Καραβίας: Ορόσημο για την Eurobank με την πλήρη ενοποίηση της Ελληνικής τα αποτελέσματα γ' τριμήνου
Α. Τσουλόφτας: Ατμομηχανή της οικονομίας η Λεμεσός-Μένει ηχηρά εκτός των κυβερνητικών εξαγγελιών
Campeόn Gaming: Δυναμική επέκταση στην Κύπρο-Εγκαινίασε γραφεία στη Λευκωσία
Wolt: Δωρεάν συνδρομή στην υπηρεσία Wolt + για τους κατόχους καρτών Revolut Premium, Metal και Ultra
Belle Air Niche Villas: Η πρώτη lifestyle κοινότητα στην Κύπρο-Έργο €40 εκατ. στη Λεμεσό
Ψήφος εμπιστοσύνης από ΕΤΥΚ σε Eurobank και την στρατηγική της για Ελληνική-Τι σημαίνει η πώληση των μετοχών της
Mε μετοχές της ΕΤΥΚ ανεβάζει σχέδον στο 70% την παρουσία της στην Ελληνική η Eurobank που μπαίνει και στην Demetra
Jumbo: Αυξημένες κατά 2% οι πωλήσεις στην Κύπρο το δεκάμηνο-Πώς κινήθηκε ο Οκτώβριος
Πάει για νέο ρεκόρ αφίξεων η Κύπρος-Πώς άλλαξε ο τουριστικός χάρτης σε μια πενταετία
Πέντε ουγγρικές εταιρείες HoReCa συστήνονται και δίνουν τα...φώτα τους στην Κύπρο