Παίρνει μπρος ο παραλιακός πεζόδρομος στην Πέγεια

Την έγκρισή του έδωσε το Τμήμα Περιβάλλοντος, υπό συγκεκριμένους όρους, για την κατασκευή και λειτουργία της Φάσης Β2 του παραλιακού πεζόδρομου στον Δήμος Πέγειας της επαρχίας Πάφου.

Ειδικότερα, αφορά την κατασκευή και λειτουργία παραλιακού πεζόδρομου με απώτερο σκοπό, το έργο να καταφέρει να συνθέσει ένα ενιαίο γραμμικό παραθαλάσσιο λειτουργικό πάρκο το οποίο θα δημιουργήσει χώρο περίπατου, άθλησης και αναψυχής κατά μήκος του παραλιακού μετώπου, για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της περιοχής.

Πρόκειται για αστική και τουριστική ανάπτυξη και ο κύριος του έργου είναι ο Δήμος Πέγειας. Η προτεινόμενο ανάπτυξη χωροθετείται στην παράκτια περιοχή του Δήμου, εντός της Ζώνης Προστασίας της Παραλίας και σε απόσταση περίπου 4 χιλιομέτρων από τον οικιστικό πυρήνα της Πέγειας.

Σε τρεις φάσεις το όλο έργο

Όπως αναφέρει η γνωμάτευση της Περιβαλλοντικής Αρχής, σύμφωνα με το Δήμο Πέγειας, το έργο έχει χωριστεί σε τρεις φάσεις, με συνολική έκταση 13 χιλιόμετρα, και η εν λόγω έγκριση αφορά την φάση Β2. Συγκεκριμένα:  

  • Φάση Α: Ξεκινάει από τα όρια του αυτοκινητοδρόμου Κισσόνεργας-Πέγειας, κατευθύνεται κατά μήκος του ποταμού «Ξεροπόταμου» και τερματίζει στο παραλιακό μέτωπο στα όρια της ακτογραμμής.

    Ακολούθως συνεχίζει στο παραλιακό μέτωπο και τερματίζει ανατολικά του Κόλπου των Κοραλλιών.

    Το συνολικό μήκος του τμήματος αυτού είναι 5,1 χιλιόμετρα, ενώ για την εν λόγω Φάση του Έργου υποβλήθηκε στην Περιβαλλοντική Αρχή σχετική Έκθεση Πληροφοριών. Σημειώνεται ότι για την εν λόγω Φάση του Ευρύτερου Έργου έχει εκδοθεί Αιτιολογημένη Διαπίστωση.
     
  • Φάση Β-1: Εκτείνεται από το δυτικό τμήμα του Κόλπου των Κοραλλιών-Περιοχή Κερατίδι και καταλήγει στην περιοχή Σκλινικάρι (Δάσος Αγίου Γεωργίου), με συνολικό μήκος περίπου 1,6 χιλιομέτρων και πλάτους 3 μέτρων. Για την εν λόγω φάση του Έργου επίσης υποβλήθηκε στην Περιβαλλοντική Αρχή σχετική Έκθεση Πληροφοριών.
     
  • Φάση Β-2: Εκτείνεται από την περιοχή Σκλινικάρι (Δάσος Αγίου Γεωργίου) συνεχίζει κατά μήκος του παραλιακού μετώπου της περιοχής των «Θαλασσινών Σπηλιών» στην συνέχεια εκτρέπεται περιμετρικά των υφιστάμενων επαύλεων όπου ακολουθεί τον υφιστάμενο δρόμο (Λεωφόρος Θαλασσινών Σπηλιών) και τέλος καταλήγει στην τοποθεσία Ασπρόβικλα, με συνολικό μήκος όδευσης περίπου 3.6 χιλιομέτρων.

    Ο πεζόδρομος, όπως σχεδιάζεται από το Δήμο Πέγειας, θα έχει πλάτος 2.5 μέτρα και θα είναι κατασκευασμένος τόσο επί της επιφάνειας του εδάφους με σκυρόδεμα επενδυμένο από βατσαλωτό, αλλά και ανά θέσεις υπερυψωμένος (με ξύλινο deck).
     
  • Φάση Γ: Το τμήμα αυτό θα έχει συνολικό μήκος περίπου 3,2 χιλιομέτρων και θα εκτείνεται από την περιοχή των Θαλασσινών Σπηλιών μέχρι την περιοχή του Αγίου Γεωργίου όπου και θα βρίσκεται το σημείο τερματισμού του πεζόδρομου.

 

 

 

Δειτε Επισης

65% πληρότητα για το Neocleous Tower-Το νέο επιχειρηματικό κέντρο της Λεμεσού
Μ. Αντώνιου: Αυξάνονται καθημερινά οι πιέσεις στην οικονομία λόγω της απεργίας στον κλάδο σκυροδέματος
Οι ντόπιοι αγοραστές κάλυψαν την… τρύπα που δημιούργησε η μείωση των πωλήσεων ακινήτων σε ξένους
Land of Tomorrow: H γέφυρα που ενώνει τη Λάρνακα και το μέλλον
Ανένδοτες οι συντεχνίες στο σκυρόδεμα... Ο όρος που θέτουν για να τερματίσουν την απεργία
Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία