Το Πάσχα στα Lidl είναι συναίσθημα

H Lidl Κύπρου γνωρίζει ότι η συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές είναι σημαντική για αυτό και επιθυμεί με κάθε της καμπάνια να έρχεται ακόμη πιο κοντά και να συνδέει το brand Lidl με κάτι ευχάριστο, με κάτι που γεμίζει και φέρνει θαλπωρή σε όλα τα σπίτια. Το συναίσθημα είναι λοιπόν το βασικό χαρακτηριστικό στο οποία εστιάζει και η πασχαλινή καμπάνια και οι δράσεις  της εταιρείας αυτές τις γιορτές. Το φετινό Πάσχα προβλέπεται να είναι όπως αυτά που αγαπήσαμε, αυτά που νοσταλγήσαμε και που περιμέναμε τα τελευταία χρόνια με λαχτάρα. Μεγάλα οικογενειακά τραπέζια, παραδοσιακά πιάτα, κόκκινα αυγά, φλαούνες, κουλούρια , τσουρέκια, χαμόγελα και ευχές αγάπης. Αυτά θέλει να τονίσει η Lidl Κύπρου μέσα από τη διαφημιστική της καμπάνια, υπενθυμίζοντας ότι το Πάσχα είναι συναίσθημα.

Η Lidl Κύπρου στρώνει το πασχαλινό τραπέζι και το 2022, ώστε κάθε σπίτι να μπορεί να πλημμυρίσει με τις μυρωδιές, τις γεύσεις και τις υφές, που συνθέτουν το συναίσθημα αυτής της γιορτής. Στο πλαίσιο αυτού του εορταστικού κλήματος η Lidl Κύπρου διοργάνωσε στην Lidl Food Academy πασχαλινά μαθήματα με τους σεφ της Ακαδημίας ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκε κι ένα διασκεδαστικό εργαστήριο για οικογένειες με παιδιά υπό την καθοδήγηση εξειδικευμένου προσωπικού́.

Με την υποστήριξη της διαφημιστικής εταιρείας Gnomi Integrated Communications, της εταιρίας παραγωγής Cube productions και τον Χρήστο Κανάκη στη σκηνοθεσία, δημιουργήθηκε η νέα τηλεοπτική καμπάνια με εικόνες γεμάτες συναίσθημα για το φετινό Πάσχα.

Απολαύστε την τηλεοπτική καμπάνια εδώ

Δειτε Επισης

Θωρακισμένο το χρηματοοικονομικό σύστημα, αλλά απαιτείται εγρήγορση-Παραμένει ανθεκτική η κυπριακή οικονομία
Το Πανεπιστήμιο Frederick πρώτο στην Κύπρο στη διεθνή κατάταξη THE Impact Rankings 2025
Κοινό μέτωπο ΠΑΣΥΞΕ-ΣΤΕΚ… Να διαφυλαχθεί η εργασιακή ομαλότητα και σταθερότητα στα ξενοδοχεία
Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Μειωμένη κατά €82 εκατ. η κερδοφορία των τραπεζών το πρώτο τρίμηνο-Αυξημένα κεφάλαια και περιουσιακά στοιχεία
Ενισχύεται ο ρόλος της Κύπρου στην προώθηση της καινοτομίας, επιστήμης και νέων τεχνολογιών-Υπέγραψαν MoU KEBE και CSEO
Πανεπιστήμιο Λεμεσού: Ειδική μείωση διδάκτρων για το πρόγραμμα Προδημοτική Εκπαίδευση (BEd)
Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)