Xριστίνα Κοκκάλου: Οι πελάτες είναι γνώστες των νέων τεχνολογιών
09:29 - 19 Απριλίου 2022

Σε μια κατάμεση αίθουσα στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia πραγματοποιείται το 9ο Συνέδριο Διαφήμισης, Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, στην παρουσία επαγγελματιών του κλάδου.
Η Managing Director του οργανισμού IMR/University of Nicosia, Χριστίνα Κοκκάλου κατά την ομιλία της, η οποία άνοιξε το συνέδριο, ανέφερε ότι σήμερα οι πελάτες είναι γνώστες των τεχνολογιών και πολύ απαιτητικοί. «Δεν πρέπει μόνο να κρατάμε ικανοποιημένους τους πελάτες απλά. Πρέπει να δρούμε και προνοητικά», είπε.
Η κ. Κοκκάλου, καλωσόρισε τους ομιλητές στο συνέδριο, όπου οι κορυφαίοι του κλάδου καλούνται να αναλύσουν τις τάσεις και τις πρακτικές της σύγχρονης αγοράς και να σκιαγραφήσουν τη νέα πραγματικότητα που πρέπει να ληφθεί υπόψη για τις μελλοντικές καμπάνιες των επιχειρήσεων.
Η Managing Director του οργανισμού IMR/University of Nicosia συντόνισε το πάνελ με τις πρώτες παρουσιάσεις των Belinda Dhillon, Marketing Manager, UK Marketing Consultant, Αλέξανδρος Γουλάκος, Brand Manager Coca-Cola TM, Fanta & Sprite (Croatia, Slovenia & Bosnia-Herzegovina), The Coca-Cola Company, Croatia καιLyudmyla Baron, Head of Marketing Technology, PVH, Netherlands.
Οι ομιλητές καταπιάστηκαν με θέματα που αφορούν την εμπειρία των πελατών μέσα από την αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας από τη δική τους σκοπιά.
Το Συνέδριο καταπιάνεται στα καίρια σημεία για τη δημιουργία στρατηγικών μάρκετινγκ που επιτυγχάνουν σταθερά αποτελέσματα και στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή με κριτήριο την γενιά του, τις εμπειρίες που τον συνθέτουν και φυσικά τη ψυχολογία του. Νέες προσεγγίσεις και πρακτικές επίσης βρίσκονται στην ατζέντα. Δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το ζήτημα του Μάρκετινγκ περιεχομένου, βαρύνουσας σημασίας για κάθε επωνυμία, ενώ, έμφαση θα δοθεί και στη CTV διαφήμισης και το μέλλον της.
Περισσότερα για το 9th Advertising, Marketing & Communication Conference ΕΔΩ