powered by

Xριστίνα Κοκκάλου: Οι πελάτες είναι γνώστες των νέων τεχνολογιών

Σε μια κατάμεση αίθουσα στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia πραγματοποιείται το 9ο Συνέδριο Διαφήμισης, Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, στην παρουσία επαγγελματιών του κλάδου.

Η Managing Director του οργανισμού IMR/University of Nicosia, Χριστίνα Κοκκάλου κατά την ομιλία της, η οποία άνοιξε το συνέδριο, ανέφερε ότι σήμερα οι πελάτες είναι γνώστες των τεχνολογιών και πολύ απαιτητικοί. «Δεν πρέπει μόνο να κρατάμε ικανοποιημένους τους πελάτες απλά. Πρέπει να δρούμε και προνοητικά», είπε.

Η κ. Κοκκάλου, καλωσόρισε τους ομιλητές στο συνέδριο, όπου οι κορυφαίοι του κλάδου καλούνται να αναλύσουν τις τάσεις και τις πρακτικές της σύγχρονης αγοράς και να σκιαγραφήσουν τη νέα πραγματικότητα που πρέπει να ληφθεί υπόψη για τις μελλοντικές καμπάνιες των επιχειρήσεων.

Η Managing Director του οργανισμού IMR/University of Nicosia συντόνισε το πάνελ με τις πρώτες παρουσιάσεις των Belinda Dhillon, Marketing Manager, UK Marketing Consultant, Αλέξανδρος Γουλάκος, Brand Manager Coca-Cola TM, Fanta & Sprite (Croatia, Slovenia & Bosnia-Herzegovina), The Coca-Cola Company, Croatia καιLyudmyla Baron, Head of Marketing Technology, PVH, Netherlands.

Οι ομιλητές καταπιάστηκαν με θέματα που αφορούν την εμπειρία των πελατών μέσα από την αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας από τη δική τους σκοπιά.  

Το Συνέδριο καταπιάνεται στα καίρια σημεία για τη δημιουργία στρατηγικών μάρκετινγκ που επιτυγχάνουν σταθερά αποτελέσματα και στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή με κριτήριο την γενιά του, τις εμπειρίες που τον συνθέτουν και φυσικά τη ψυχολογία του. Νέες προσεγγίσεις και πρακτικές επίσης βρίσκονται στην ατζέντα. Δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το ζήτημα του Μάρκετινγκ περιεχομένου, βαρύνουσας σημασίας για κάθε επωνυμία, ενώ, έμφαση θα δοθεί και στη CTV διαφήμισης και το μέλλον της.

Περισσότερα για το 9th Advertising, Marketing & Communication Conference ΕΔΩ

Δειτε Επισης

Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»
Τελετή βράβευσης προγράμματος «Οικολογικά σχολεία» 2025 στο κτήριο διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών
Η Κύπρος συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στην ευρωπαϊκή εκστρατεία #PlantHealth4Life
PadelPro Corporate Tournament: Οι εταιρείες της Λευκωσίας παίζουν... δυνατά(video)
TikTok & Aleph σε μια παρουσίαση αποκλειστικά για marketers