powered by

Το loyalty και τα data ορίζουν την αξία που δίνει ο πελάτης

Τη σημαντικότητα της πιστότητας (loyalty) και της αξιοποίησης των δεδομένων ως εκ των βασικών πυλώνων ενός πετυχημένου marketing και προώθησης ενός προϊόντος,  ανέδειξαν οι συμμετέχοντες συζήτησης στρογγυλής τραπέζης,  κατά το 9ο Συνέδριο Διαφήμισης, Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, που διεξάχθηκε στο Hilton Nicosia.

Κατά τη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης: The future of Marketing & creating consumer loyalty, διευθυντικά στελέχη στον τομέα του μάρκετινγκ παρέθεσαν το όραμα και τις απόψεις τους για το μέλλον του μάρκετινγκ στην Κύπρο, τι έχει ήδη εφαρμοστεί στις επιχειρήσεις που εκπροσωπούν και ποιες οι ανάγκες τους στην εποχή του social connection.

Συντονιστής της συζήτησης ήταν ο Άντρος Παπαγεωργίου, CEO, της CRM.COM, που είναι και χορηγός του συνεδρίου. Στο πάνελ μίλησαν οι Σιμώνη Αβραάμ, Marketing Director, Beauty Line, Πέτρος Γούλας, Marketing Coach / Entrepreneur, Σούλα Πιπερίδου, Media Director, United Brains και Σοφία Τσενέ, Group Marketing Manager, A. Zorbas & Sons Ltd.

Ο Άντρος Παπαγεωργίου έκανε μία μικρή αναδρομή για το πώς έχει αλλάξει το μάρκετινγκ και μίλησε για τέσσερις λόγους που εξελίχθηκε η δημιουργία του loyalty. «Είναι τέσσερις λόγοι. Το brand θέλει να ξέρει τον πελάτη του. Με το data μπορείς να ξέρεις τον πελάτη και να το προσωποποιήσεις. Το τρίτο είναι χρήση του. Τέταρτο είναι το frictionless, το χωρίς τριβές brand μπορεί να δώσει value στον πελάτη», είπε.

H Σιμώνη Αβραάμ αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν οι ίδιοι το κοινό. «Ακολουθούμε μία πολιτική με πολλά κανάλια. Ο χρόνος είναι περιορισμένος και ο καταναλωτής ενημερώνεται συνέχεια, ξέρει τι θέλει. Επενδύουμε στο customer service σε όλα μας τα κανάλια. Στην τεχνολογία, ενσωματώνοντας σε όλες τις υπηρεσίες. Ένα μεγάλο κομμάτι της στρατηγικής μας έιναι το customer loyalty», είπε.

Ο Πέτρος Γούλας στη δική του τοποθέτηση έδωσε έμφαση στο κομμάτι του loyalty. «Είναι δεδομένο ότι με μια καλή στρατηγική μπορούν να έρθουν πελάτες. Το θέμα είναι να κρατάμε τους πελάτες. Έτσι δημιουργήθηκε το loyalty. Αυτό δημιουργήθηκε για να έχουμε ευχαριστημένους πελάτες. Το ζήτημα είναι να δημιουργήσουμε ένα κλιμακωτό scheme που να δημιουργεί ένα κίνητρο. Άρα οφείλουμε να δημιουργήσουμε μέσω του loyalty του πελάτη το κίνητρο να αγοράζει ξανά από εμάς. Σαν marketers οφείλουμε να παρουσιάζουμε με αυτό τον τρόπο το προϊόν», τόνισε. Μίλησε επίσης για την καινοτομία και το πως μέσω αυτής μπορεί να παρουσιαστεί ένα προϊόν ή το loyalty πρόγραμμα.  

Από πλευράς της η Σούλα Πιπερίδου τόνισε τη σημασία των δεδομένων και την τεράστια ποσότητα που δημιουργούν οι χρήστες. «Είμαστε όλοι data. Σημασία έχει η δύναμη που εμπεριέχουν. Είναι το εναρκτήριο κομμάτι της επικοινωνίας. Σου δίνουν την κατεύθυνση για να κατανοήσεις και μπορείς να προβλέψεις καταναλωτικές συμπεριφορές», υπογράμμισε.

Η Σοφία Τσενέ από δική της σκοπιά αναφέρθηκε στην αμφίδρομη σχέση μεταξύ της εταιρείας και του πελάτη. «Πρώτο είναι η εμπιστοσύνη με τους καταναλωτές και να υπάρχει διαφάνεια. Και το σημαντικότερο είναι η ποιότητα. Δεύτερο κομμάτι είναι αυτό των ανθρώπινων σχέσεων. Τρίτο είναι τα κίνητρα για να τροφοδοτούμε συνεχώς το ενδιαφέρον τους. Δεν είναι μόνο να τους προσφέρουμε προϊόντα αλλά και να τους ακούμε. Εκεί μπαίνουν τα data. Εμείς τα αξιοποιούμε στο μέγιστο τα δεδομένα είτε από το loyalty είτε από έρευνες. Καταλήγουμε σε εξατομικευμένες προτάσεις» σημείωσε.

Μίλησαν απαντώντας σε ερωτήσεις για τα προγράμματα ανταμοιβής και επιβράβευσης πελατών, έτσι ώστε να προσφέρεται  κάτι μοναδικό στον καταναλωτή, για το πώς οι οργανισμοί μπορούν να αξιοποιήσουν τα data για πιο αποτελεσματική στόχευση και διασύνδεση με τους πελάτες, αλλά και για το ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης με την ενσωμάτωση της στις τακτικές μάρκετινγκ για παροχή σωστών προσφορών, την κατάλληλη στιγμή.

Περισσότερα για το 9th Advertising, Marketing & Communication Conference ΕΔΩ

Δειτε Επισης

British Council και Invest Cyprus συνεργάζονται για προώθηση της διακρατικής εκπαίδευσης και των επενδυτικών προοπτικών
Δρ. Χρ. Χατζηκυπριανού: Η επέκταση της Πανεπιστημιούπολης του EUC με επένδυση πέραν των 22 εκατ.(video)
XM: Στηρίζει την προσπάθεια προώθησης ίσων ευκαιριών και προσβασιμότητας στον αθλητισμό
Ξεκαθαρίζει για την συμμετοχή αθλητών σε διεθνές τουρνουά στην Αθήνα η Ομοσπονδία Wushu Kung Fu
Η Baker Tilly South East Europe φιλοξενεί το Baker Tilly Europe Conference 2025 στην Αθήνα
Cyta: Γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με το συνέδριο Women in STEAM
MASO Strategic: Στρατηγική συνεργασία με Oneglobal Broking που ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά
Πρώτη επίσημη προβολή του ντοκιμαντέρ «Η Ιστορία του Χαλκού στην Κύπρο»
Ψηφιακές πληρωμές: Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές επιλέγουν ταχύτητα, αλλά ζητούν ασφάλεια
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Webinar για τη διεθνή ασφάλεια και τη σύγχρονη γεωπολιτική