powered by

Αλέξης Νικολάου: Τα NFT δίνουν αξία στους πελάτες

Νέα εργαλεία από τον κόσμο του Web 3.0 είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν οι παρευρισκόμενοι στο 9ο Συνέδριο Διαφήμισης, Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, που διεξάχθηκε στο Hilton Nicosia.

Ο Αλέξης Νικολάου, Διευθύνων Σύμβουλος της Block.co, παρουσίασε στους επαγγελματίες του χώρου τις τελευταίες εξελίξεις στο Marketing Web 3.0 και τους τρόπους με τους οποίους οι επαγγελματίες του χώρου θα μπορούν να αξιοποιήσουν καλύτερα τα NFT ως εργαλείο για να προσφέρουν καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες τους.

Κατά την ομιλία του, ο κ. Νικολάου αναφέρθηκε στη δημιουργία του Block.co και πώς προέκυψε σαν spin off του University of Nicosia και επικεντρώθηκε στη χρήση NFT στο χώρο του marketing. Όπως επισήμανε, αρκετές εταιρείες στο εξωτερικό, όπως το Facebook, η Microsoft και άλλες, έχουν το δικό τους metaverse και πως αυτό είναι μόνο η αρχή. Όσον αφορά τα NFT, είπε πως είναι κάτι που συμβαίνει τώρα και πως στο παρόν στάδιο το κύριο κοινό τους είναι όσοι ασχολούνται με τον κόσμο των cryptocurrencies, ενώ οι εταιρείες από την άλλη προχωρούν σταδιακά στην υιοθέτηση τους.

«Στη block.co βλέπουμε την αξία των NFT για τις επωνυμίες προϊόντων από διαφορετική οπτική. NFT επιτρέπουν να υπάρχει μία άμεση σχέση του πελάτη. Τα digital collectibles μπορούν να δημιουργήσουν αξία για τους κατόχους. Με τα NFT η αξία και το περιεχόμενο είναι το ίδιο πράγμα», εξήγησε μεταξύ άλλων.

Είπε επίσης ότι η ευκαιρία με τα NFT είναι η προσέλκυση νέων πελατών και η δημιουργία μία κοινότητας μέσω της αλληλεπρίδασης.

«Τα NFT θα παίξουν κύριο ρόλο για τις επωνυμίες όταν το Metaverse αποκτήσει μία ολοκληρωμένη μορφή», τόνισε και πρόσθεσε: «Θα προσθέσουν πρόσβαση και περιεχόμενο στο προϊόν».

Οι marketers θα πρέπει να ξεπεράσουν την σύγχυση που υπάρχει γύρω από θέματα cryptocurrencies είπε, σημειώνοντας ότι θα αποτελέσουν νέο τομέα εξειδίκευσης για την σχέση του καταναλωτή και του προϊόντος. Στάθηκε επίσης στο τρίπτυχο της ψηφιοποίησης, της στρατηγοποίησης και τέλος της πώλησης και της προσφοράς ενός NFT στους πελάτες.

Οι συμμετέχοντες στο συνέδριο είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις εφαρμογές των NFTs στον χώρο του μάρκετινγκ και το πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τα NFTs σήμερα αλλά και στο μέλλον, όταν το ανοικτό Metaverse θα είναι μια πραγματικότητα. Επίσης γνώρισαν την εμπειρία της χρήσης των NFTs ως εργαλείο marketing.

Περισσότερα για το 9th Advertising, Marketing & Communication Conference ΕΔΩ

Δειτε Επισης

British Council και Invest Cyprus συνεργάζονται για προώθηση της διακρατικής εκπαίδευσης και των επενδυτικών προοπτικών
Δρ. Χρ. Χατζηκυπριανού: Η επέκταση της Πανεπιστημιούπολης του EUC με επένδυση πέραν των 22 εκατ.(video)
XM: Στηρίζει την προσπάθεια προώθησης ίσων ευκαιριών και προσβασιμότητας στον αθλητισμό
Ξεκαθαρίζει για την συμμετοχή αθλητών σε διεθνές τουρνουά στην Αθήνα η Ομοσπονδία Wushu Kung Fu
Η Baker Tilly South East Europe φιλοξενεί το Baker Tilly Europe Conference 2025 στην Αθήνα
Cyta: Γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με το συνέδριο Women in STEAM
MASO Strategic: Στρατηγική συνεργασία με Oneglobal Broking που ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά
Πρώτη επίσημη προβολή του ντοκιμαντέρ «Η Ιστορία του Χαλκού στην Κύπρο»
Ψηφιακές πληρωμές: Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές επιλέγουν ταχύτητα, αλλά ζητούν ασφάλεια
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Webinar για τη διεθνή ασφάλεια και τη σύγχρονη γεωπολιτική