powered by

Οι τάσεις και οι πρακτικές της σύγχρονης αγοράς

Με αμείωτο ενδιαφέρον αναμένεται η διεξαγωγή του 9ου Συνεδρίου Διαφήμισης, Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας. Σε λιγότερο από 24 ώρες η μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών του κλάδου θα λάβει χώρα στο Hilton Nicosia. Εκεί, όπου οι κορυφαίοι του κλάδου θα αναλύσουν τις τάσεις και τις πρακτικές της σύγχρονης αγοράς και θα σκιαγραφήσουν τη νέα πραγματικότητα που πρέπει να ληφθεί υπόψη για τις μελλοντικές καμπάνιες των επιχειρήσεων.

Το Συνέδριο θα καταπιαστεί στα καίρια σημεία για τη δημιουργία στρατηγικών μάρκετινγκ που επιτυγχάνουν σταθερά αποτελέσματα και στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή με κριτήριο την γενιά του, τις εμπειρίες που τον συνθέτουν και φυσικά τη ψυχολογία του. Νέες προσεγγίσεις και πρακτικές επίσης βρίσκονται στην ατζέντα. Δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το ζήτημα του Μάρκετινγκ περιεχομένου, βαρύνουσας σημασίας για κάθε επωνυμία, ενώ, έμφαση θα δοθεί και στη CTV διαφήμισης και το μέλλον της.

Booking, Coca Cola, Nestle επί σκηνής

Μερικές από τις μεγαλύτερες και πιο κερδοφόρες επωνυμίες του κόσμου θα παραστούν μέσω εκπροσώπων τους. Μεταξύ αυτών και ο Αλέξανδρος Γουλάκος, Brand Manager, Coca-ColaTM , Fanta & Sprite (Croatia, Slovenia & Bosnia-Herzegovina), The Coca-Cola Company, Croatia, η Alessandra Montrasio, Global Brand Director της Nestlé, France και ο Johnny Khalil, Data scientist, Booking.com, Netherlands.

Παρουσιάσεις θα κάνει και η Lyudmyla Baron, Head of Marketing Technology, PVH, Netherlands καθώς και η Maya Odedra, Influencer Marketing Manager (UK & USA Markets), UK. Οι ομιλήτριες θα μιλήσουν για το Marktech και το Influence Marketing, αντίστοιχα, δύο από τις πιο κρίσιμες και δημοφιλείς τάσεις που καταγράφονται σήμερα στον Κλάδο. Καταξιωμένοι επιχειρηματίες και ειδικοί από την Κύπρο θα βρεθούν επίσης στη σκηνή της πολυαναμενόμενης εκδήλωσης. Ανάμεσά τους η Χριστίνα Κοκκάλου, Managing Director, IMR/University of NicosiaTM και ο CEO της Block.co, Αλέξης Νικολάου.

Ανταλλαγή απόψεων

Όπως κάθε φορά έτσι και φέτος τα βλέμματα είναι στραμμένα στις συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης. Διευθυντικά στελέχη στον τομέα του μάρκετινγκ, σε μια συζήτηση γύρω από θέμα το «The Future of Marketing & creating consumer loyalty», παραθέτουν το όραμα και τις απόψεις τους για το μέλλον του μάρκετινγκ στην Κύπρο, για τα προγράμματα ανταμοιβής και επιβράβευσης πελατών αλλά και για τη διαχείριση των data.

Στη δεύτερη σε σειρά Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης με τίτλο «How can brands thrive in an increasingly complex world?» διευθυντικά στελέχη στον τομέα του μάρκετινγκ θα αναλύσουν πόσο δύσκολη είναι η διαχείριση ενός brand στη σημερινή, σύγχρονη και περίπλοκη κοινωνία.

Το Συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη και διευθυντές μάρκετινγκ, Brand Managers, διευθυντές πωλήσεων, ιδιοκτήτες εταιρειών, CEOs, Γενικούς Διευθυντές, Υπεύθυνους Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και Διευθυντές εταιρειών και οργανισμών σε όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας το Συνέδριο αναμένεται να αποτελέσει και φέτος ορόσημο των νέων στρατηγικών διαφήμισης, μάρκετινγκ και επικοινωνίας που απαιτεί η κουλτούρα και ο τρόπος ζωής του σημερινού καταναλωτή. Εξαιρετική ευκαιρία αποτελεί και για τους  επαγγελματίες που εργάζονται σε διαφημιστικά γραφεία, συμβούλους μάρκετινγκ και ειδικούς σε θέματα προώθησης, διαφήμισης και επικοινωνίας. Επίσης, το Συνέδριο απευθύνεται σε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και στα τμήματα εμπορικού των ΜΜΕ τους. Ευπρόσδεκτοι είναι και επαγγελματίες από τμήματα UX, design, tech, front-end και δημιουργικών.

Πληροφορίες

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική γλώσσα.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε συμμετοχή στο Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Χορηγoί & Υποστηρικές: Block.co, CRM.COM, ImarComms, IMR, KEAN, OJO, Papafilipou Ice Cream

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης–Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Mesimvria, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER

 

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

 

 

 

 

Δειτε Επισης

Η Baker Tilly South East Europe φιλοξενεί το Baker Tilly Europe Conference 2025 στην Αθήνα
Cyta: Γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με το συνέδριο Women in STEAM
MASO Strategic: Στρατηγική συνεργασία με Oneglobal Broking που ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά
Πρώτη επίσημη προβολή του ντοκιμαντέρ «Η Ιστορία του Χαλκού στην Κύπρο»
Ψηφιακές πληρωμές: Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές επιλέγουν ταχύτητα, αλλά ζητούν ασφάλεια
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Webinar για τη διεθνή ασφάλεια και τη σύγχρονη γεωπολιτική
Ιστορική απόφαση του Δικαστηρίου της Ε.Ε. για «χρυσά διαβατήρια» σε επενδυτές-Παραβιάζει το δίκαιο της Ε.Ε
TEAMWORK 2: Καταρρίπτοντας τα ταμπού της σεξουαλικής παρενόχλησης στους χώρους εργασίας
Τελευταία ημέρα ψηφοφορίας...Κλείνει στις οκτώ το βράδυ η «κάλπη» για τα 17α IN Business Awards
Ο ρόλος του Cyprus Corruption Watchdog για πάταξη της διαφθοράς και της κακοδιαχείρισης κρατικών πόρων