Powered by

ΣΤΕΚ: Ανοιχτή πληγή ο παραλιακός πεζόδρομος στον Άγιο Τύχωνα

Ο ΣΤΕΚ εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια του για το γεγονός πως οι εκτεταμένες φθορές που έχουν προκληθεί στο δυτικό παραλιακό πεζόδρομο της Λεμεσού στην Κοινότητα του Αγίου Τύχωνα, όχι μόνο δεν διορθώθηκανu άλλα έχουν αφεθεί στη μοίρα τους. Πρόκειται για ζημιές που έγιναν πριν από περίπου δυο χρόνια από θεομηνία που έπληξε την περιοχή και κατέστρεψε ολοσχερώς τμήματα του πεζόδρομου, έχοντας καταστήσει πρακτικά αδύνατη την χρήση του. Έκτοτε, όσο και αν προσπάθησε η τοπική κοινότητα μέσα από επαφές αλλά και επιστολές της προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Υπουργό Μεταφορών, Συγκοινωνιών και Έργων, τον Υπουργό Εσωτερικών, τον Υφυπουργό Τουρισμού καθώς και άλλους αρμόδιους φορείς, δεν υπήρξε καμία προσπάθεια για επιδιόρθωση του εν λόγω τμήματος.

Το μήκος του παραλιακού πεζόδρομου του Αγίου Τύχωνα φτάνει τα 5 χλμ. και είναι σήμερα ο μεγαλύτερος στην Κύπρο, με καθημερινή χρήση από 2,000 και πλέον άτομα.

Το πρόβλημα ολοένα και αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου αφού το σημείο είναι πλέον αδιάβατο με αποτέλεσμα τόσο οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της περιοχής όσο και οι τουρίστες, να μην μπορούν να τον χρησιμοποιήσουν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση της περιοχής με αρνητικό αντίκτυπο στα ξενοδοχεία και στις άλλες τουριστικές επιχειρήσεις. Οι επιχειρηματίες της περιοχής βρίσκονται σε απόγνωση, καθώς τα παράπονα των πελατών τους συνεχώς πληθαίνουν και η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο.

Άμεσο αίτημα του Συνδέσμου είναι η λήψη δραστικών μέτρων, ώστε να αποκατασταθεί το συγκεκριμένο τμήμα του πεζόδρομου.

Αν οι αρμόδιοι  στοχεύουν η Κύπρος να θεωρείται ποιοτικός τουριστικός προορισμός, δεν θα επέτρεπαν καν τη δημιουργία τέτοιων ασχημιών και θα κινητοποιούνταν άμεσα. Αν δεν σέβονται τις προσπάθειες και τις επενδύσεις εκατομμυρίων που έκαναν οι επιχειρήσεις στην περιοχή, αν δεν τους ενδιαφέρει η  άσχημη εικόνα που αντικρίζουν οι τουρίστες , ας σεβαστούν τουλάχιστον τους πολίτες που διέρχονται από το συγκεκριμένο σημείο με κίνδυνο της σωματικής τους ακεραιότητας.

Είναι τραγικό σε μία τόσο δύσκολη συγκυρία για τον κυπριακό τουρισμό να αναγκαζόμαστε να αναδείξουμε για πολλοστή φορά ένα θέμα που δεν θα έπρεπε καν να υφίσταται!

Δειτε Επισης

Η δημόσια πρόταση για εξαγορά του «Ρόδον» από τον Balram Chainrai-Στα €3 ανά μετοχή το χρηματικό αντίτιμο
Αυξήθηκαν οι άδειες οικοδομής το οκτάμηνο του 2024-Bουτιά 59,3% τον Αύγουστο
Γ. Παπαναστασίου: Σύντομα ο στρατηγικός σχεδιασμός για ξένες επενδύσεις-Δημιουργείται οργανισμός για fast-track
Επέκταση λιμανιού Βασιλικού: Πρόταση για συγχρηματοδότηση από Ε.Ε.-Στα €350 εκατ. το κόστος κατασκευής
Συμβούλιο Εγγραφής Κτηματομεσιτών: Οριακή αύξηση στην κτηματαγορά-Ολοκληρώθηκαν μεταβιβάσεις αξίας €4,3 δισ.
Κυριάκος Σκορδής: Η τάση στο δικηγορικό επάγγελμα που θα συνεχιστεί και οι ενέργειες για σημαντική ανάπτυξη το 2025
Τα σχέδια στεγαστικής πολιτικής που φέρνουν αποτέλεσμα και γιατί είναι αίολοι οι ισχυρισμοί του Οδυσσέα
«Η εξαγορά της Ελληνικής από την Eurobank ενίσχυσε τον ανταγωνισμό, κανένας κίνδυνος από HHG για νοσηλευτήρια»
Προτάσεις για 9.497 «εγκλωβισμένους» αγοραστές από το Υπουργείο Εσωτερικών-Στόχος να επιλυθεί το περίπλοκο ζήτημα
Αλ. Δημητριάδης: Σημαντικές αλλαγές στον τομέα διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων και λιμενικών υπηρεσιών