powered by

Οι Οργανισμοί επαναπροσδιορίζονται και το μάρκετινγκ αναλαμβάνει δράση

Στην εποχή όπου οι εναλλαγές μεταξύ ψηφιακών και φυσικών καναλιών αποτελούν τη νέα νόρμα, ο καταναλωτής προσβλέπει σε εξατομικευμένες εμπειρίες και μαζί στην αυθεντικότητα των αξιών που το brand επικαλείται ότι πρεσβεύει.

Θα έλεγε κανείς ότι πρόκειται για δύο από τις κυριότερες τάσεις που καταγράφουν οι ειδικοί στον χώρο του μάρκετινγκ: Tι επιζητά ο υποψήφιος πελάτης; Το προϊόν ή η υπηρεσία που του προσφέρει ένα brand να καλύπτει τις δικές του ανάγκες, με βάση τις συνήθειες του και τον τρόπο ζωής του. Απαιτητικός και συνειδητοποιημένος, ο σημερινός καταναλωτής «αγκαλιάζει» τις εταιρείες που όχι μόνο ξέρουν τι ακριβώς θέλει αλλά και που ταυτίζονται με τα δικά τους ιδανικά.

Η εξατομίκευση

Οι καταναλωτές θέλουν διαμορφωμένες και εξατομικευμένες επιλογές. Δεν είναι τυχαίο που η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται όλο και πιο περιζήτητη ανάμεσα στις επιχειρήσεις. Ο ίδιος ο καταναλωτής αξιώνει τη χρήση του AI προς όφελος της δικής του ευκολίας και με τη σειρά τους οι Οργανισμοί την ενσωματώνουν ώστε να είναι σε θέση να αυτοματοποιούν τις λειτουργίες και να παρέχουν εξατομικευμένες λύσεις.

Η έμφαση στην αξία και την εγκυρότητα

Με τους καταναλωτές να επιδεικνύουν ιδιαίτερες ευαισθησίες σε θέματα περιβάλλοντος και διαφορετικότητας (εθνικότητα, πολιτισμό ή σεξουαλικό προσανατολισμό), τα brand εάν επιθυμούν να δημιουργήσουν αποτελεσματικούς δεσμούς με μελλοντικούς πελάτες, πρέπει πρώτα απ’ όλα να προσδίδουν εγκυρότητα σε όλα όσα πρεσβεύουν. Συνεπώς, μεγάλο στοίχημα για τα στελέχη είναι το να καλλιεργήσουν περιβαλλοντική συνείδηση και το αίσθημα αποδοχής της διαφορετικότητας εντός και εκτός οργανισμού. Η επιτυχία έρχεται όταν -μεταξύ πολλών άλλων παραμέτρων- η επωνυμία καταφέρει να μετατρέψει τη μαζική σχέση σε εξατομικευμένη σχέση brand με καταναλωτή.

Οι ειδικοί επί σκηνής

Διευθυντικά στελέχη στον τομέα του μάρκετινγκ θα αναλύσουν τα πιο πάνω άκρως ενδιαφέροντα θέματα κατά τη διάρκεια του πολυαναμενόμενου 9ου Advertising, Marketing & Communication Conference, που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 19 Απριλίουστο Hilton Nicosia. Οι Οργανισμοί καλούνται να βρουν τις μεθόδους ώστε να ευδοκιμήσουν σε έναν όλο και πιο περίπλοκο κόσμο όπου ο καταναλωτές έχουν αυξημένες απαιτήσεις.

Ταυτόχρονα, όμως, καλούνται να επαναπροσδιορίσουν την ύπαρξη και θέση τους στην κοινωνία πέραν από το κέρδος, αναπροσαρμόζοντας την παραγωγή προϊόντων, τη σχέση που αναπτύσσουν με τους εργαζομένους και γενικότερα τη σχέση τους με την κοινωνία. Η συζήτηση στρογγυλής τραπέζης θα προτείνει τρόπους για να γίνει ορθά μια τέτοια αναπροσαρμογή και αναδεικνύοντας το πώς το μάρκετινγκ μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη σχέσεων δεσμών μεταξύ οργανισμού – εργαζομένων – κοινωνίας.

Στο πάνελ θα βρίσκονται οι Σάββας Κούννος, Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων της Τράπεζας Κύπρου, Δέσπω Λευκαρίτη, Μanaging Director της Delema McCann Cyprus, Μαρία Οδυσσέως, Deputy Marketing Manager της ΚΕΑΝ, Άρτεμις Πνευματικού, Country Manager της Αction Global Communications και Άντρεα Χατζηβασιλείου, Chief Operating Officer της Partners VMLY&R.

To Συνέδριο, που έχει καταστεί πλέον θεσμός, απευθύνεται σε στελέχη και διευθυντές μάρκετινγκ, Brand Managers, Διευθυντές Πωλήσεων, ιδιοκτήτες εταιρειών, CEOs, Γενικούς Διευθυντές, Υπεύθυνους Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και Διευθυντές εταιρειών και οργανισμών σε όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας. Εξαιρετική ευκαιρία αποτελεί και για τους  επαγγελματίες που εργάζονται σε διαφημιστικά γραφεία, συμβούλους μάρκετινγκ και ειδικούς σε θέματα προώθησης, διαφήμισης και επικοινωνίας. Απευθύνεται επίσης σε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και στα τμήματα εμπορικού των ΜΜΕ τους. Ευπρόσδεκτοι είναι και επαγγελματίες από τμήματα UX, design, tech, front-end και design.

Πληροφορίες

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική γλώσσα.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε συμμετοχή στο Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Χορηγoί & Υποστηρικές (μέχρι στιγμής): Block.co, CRM.COM, ImarComms, IMR, KEAN, OJO

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης–Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Ο ρόλος του Cyprus Corruption Watchdog για πάταξη της διαφθοράς και της κακοδιαχείρισης κρατικών πόρων
Σταθερά στην κορυφή της αξιοπιστίας το American Medical Center-Πρώτο στην εμπιστοσύνη των πολιτών για ένατη χρονιά
Εβδομάδα Πυρασφάλειας από την CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και την Πυροσβεστική Υπηρεσία Κύπρου
Medicover Genetics Κύπρου: Αμειβόμενη πρακτική άσκηση 2025 εις μνήμην Δρος Αντώνη Αντωνίου
Επιχειρηματικές ευκαιρίες βλέπουν οι Κύπριοι, φοβούνται για αποτυχία-Τι καταδεικνύει έρευνα
Δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών της ΑΗΚ και στα Κυπριακά Ταχυδρομεία-Υπογράφηκε η συμφωνία
Bristol Myers Squibb: Μια ηγέτιδα βιοφαρμακευτική εταιρεία με δυναμή της την καινοτομία στην ογκολογική φροντίδα
Διά βίου μάθηση στην ψηφιακή εποχή: Η κίνηση που διαμορφώνει το μέλλον
ΑΧΕΠΑ Πάφου: Δωρεά εξοπλισμού άνω των €20.000 στην Παιδιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου
Οι εθνικές ομάδες στο επίκεντρο: Μια χρονιά ανάπτυξης και υπερηφάνειας για το κυπριακό μπάσκετ