Powered by

«Ό,τι και να γίνει η ρωσική και η ουκρανική αγορά έχουν χαθεί»

Σχέδιο δράσης για την αναπλήρωση της απώλειας τουριστών από τη ρωσική και ουκρανική αγορά ετοιμάζει το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, δηλωσε ο Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων Γιάννης Καρούσος την Παρασκευή.

Ο κ. Καρούσος, ο οποίος απαντούσε σε ερώτηση δημοσιογράφου στο Υπουργείο, σημείωσε ότι υπολογίζεται ότι οι τουρίστες από Ρωσία και Ουκρανία ξεπερνούν το 25% του συνολικού αριθμού τουριστών.

«Φέτος υπολογίζαμε να είχαμε μια χρονιά κοντά στα νούμερα του 2019, αφού ο προγραμματισμός των εταιρειών έχει δείξει ότι θα είχαμε περίπου 90% των θέσεων του 2019. Θα ήμασταν πάρα πολύ κοντά αν δεν υπήρχε ο πόλεμος», είπε, κάνοντας αναφορά στο 2019 που αποτελούσε χρονιά ρεκόρ για τον κυπριακό τουρισμό.

«Πλέον, γνωρίζουμε ότι ό,τι και να γίνει ότι η ρωσική και η ουκρανική αγορά έχουν χαθεί φέτος», σημείωσε, αναφέροντας ότι το Υπουργείο ετοιμάζει σχέδιο προώθησης του κυπριακού τουρισμού σε αγορές που μπορούν να αναπληρώσουν μέρος αυτής της απώλειας.

«Οι χώρες που προσανατολιζόμαστε είναι οι χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής», ανέφερε, σημειώνοντας τη δουλειά που γίνεται σε αυτόν τον τομέα τόσο από το Υπουργείο Μεταφορών, όσο και από το Υφυπουργείο Τουρισμού.

Ο Υπουργός αναφέρθηκε και στους νέους προορισμούς της κυπριακής αεροπορικής εταιρείας TUS, τους οποίους χαρακτήρισε «αποτέλεσμα αυτής της σωστής και μεθοδικής δουλειάς που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια».

Σημείωσε επίσης ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο από αεροπορικές εταιρείες, όσο και από τον τομέα των κρουαζιέρων.

«Υπάρχει ενδιαφέρον από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου να κάνουν ως βάση το λιμάνι της Λεμεσού», είπε, σημειώνοντας τα σημαντικά έσοδα που προκύπτουν από αυτόν τον τομέα, αφού, όπως είπε, ένα κρουαζιερόπλοιο αφήνει στην οικονομία τουλάχιστον €1 εκ. την ημέρα.

Δειτε Επισης

Eurobank A.E.: Ολοκλήρωση της δημόσιας πρότασης για εξαγορά Ελληνικής, προχωρά στο squeeze out
Συρρίκνωση του δημοσιονομικού ελλείμματος-Περιορίστηκε στα €6 εκατ. το δ'΄τρίμηνο του 2024
Από διαφορετικές αφετηρίες για την ΑΤΑ-«Ο θεσμός είναι αναχρονιστικός και χρήζει βελτίωσης ή αντικατάστασης»
J+A Philippou architects-engineers: Το αρχιτεκτονικό γραφείο πίσω από το ιδιόκτητο γήπεδο του ΑΠΟΕΛ
Αυξημένες οι αφίξεις και οι διανυκτερεύσεις σε τουριστικά καταλύματα της Ελλάδας τον Φεβρουάριο
Έφεραν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κινδυνεύουν να τους μείνουν-Ανάστατοι και ξεκρέμαστοι οι εισαγωγείς
Περιμένουν έγκριση από την Apple για το e-kalathi… Τι ζήτησε η αμερικανική εταιρεία για να συνάδει με το iOS
Σε περιπέτειες για τα πνευματικά δικαιώματα η Κύπρος-Γιατί ελλοχεύει κίνδυνος κυρώσεων από την Ε.Ε.
Παραδοχή Αναστασιάδη: Εξετέθη με το επενδυτικό πρόγραμμα η Κύπρος-Τι ξεκαθαρίζει για δικηγορικό γραφείο και Σεϋχέλλες
Νίκος Αναστασιάδης: Οι αμαρτίες Πανίκου Δημητριάδη, γιατί είπα «δεσμεύομαι» και το δυστύχημα για τον συκοφάντη