powered by

Όταν η Booking και η Facebook δοκίμασαν το remarketing

Ποιος είναι πιθανότερο να αποτέλεσει τον επόμενό σας πελάτη; Ένας τυχαίος χρήστης ή κάποιος που είναι πρόθυμος να αγοράσει παρόμοιο προϊόν ή υπηρεσία που και εσείς προσφέρετε;

Απάντηση στο πιο πάνω ερώτημα δίνει το Remarketing το οποίο έχει ξεχωρίσει ανάμεσα στα εργαλεία του digital marketing, με μεγαθήρια όπως Booking και Facebook να το αξιοποιήσουν στο έπακρο.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Όταν ο υποψήφιος πελάτης έχει ήδη εκφράσει το ενδιαφέρον του για κάτι που περιέχετε στην γκάμα υπηρεσιών σας, οι πιθανότητες να σημειώσετε αγορές αυξάνονται σημαντικά. Η άμεση επικοινωνία με τους δυνητικούς πελάτες αποτελεί ένα τεράστιο πλεονέκτημα και αυτό αντικατοπτρίζεται από υψηλότερες αναλογίες CTR και ποσοστά μετατροπής στις Remarketing καμπάνιες. Με λίγα λόγια, το remarketing οδηγεί σε υψηλότερες τιμές μετατροπής και χαμηλότερο κόστος ανά πώληση. Βασική διαφορά από άλλες καμπάνιες, λιγότερο κερδοφόρες, είναι ότι με την συγκεκριμένη μπορείτε να δημιουργήσετε μεμονωμένες καμπάνιες remarketing που να σχετίζονται με ένα συγκεκριμένο προϊόν.

Βέβαια, το επαναληπτικό μάρκετινγκ δεν εγγυάται ότι θα λειτουργήσει χωρίς τις σωστές τεχνικές βελτιστοποίησης. Η προσφορά ειδικών εκπτώσεων σ’ αυτούς που εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών και η δημιουργία καμπάνιας επαναληπτικού μάρκετινγκ για τους υπάρχοντες πελάτες είναι μόλις μερικές από τις στρατηγικές που φέρνουν επιτυχία στις εταιρείες. Εξαιρετική κίνηση αποτελεί και η συνεργασία με άλλες επιτυχημένες επωνυμίες αφού ως γνωστόν… η ισχύς εν τη ενώσει.

Το παράδειγμα Booking

Η Booking.com συνεργάστηκε με το Facebook για να ρίξει μια νέα ματιά στο εάν το επαναληπτικό μάρκετινγκ θα μπορούσε να συμβάλει σημαντικά στη μελλοντική ανάπτυξη. Αλλάζοντας τη μέτρηση που χρησιμοποιήθηκε για τη μέτρηση του αντίκτυπου, οι ομάδες μπόρεσαν να προσδιορίσουν ότι το επαναληπτικό μάρκετινγκ ήταν στην πραγματικότητα πολύ αποτελεσματικό και συχνά ξεπερνούσε σημαντικά τις άλλες στρατηγικές. Μέσω μιας σειράς δοκιμών εντός της αγοράς, οι ομάδες βελτίωσαν τις προσεγγίσεις τους. Συγκεκριμένα, επαναπροσδιορίζοντας επιστημονικά το κοινό-στόχο και καθιερώνοντας διαδικασίες για τον έλεγχο του προϋπολογισμού, μπόρεσαν να αναπτύξουν εξαιρετικά αποτελεσματικές καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ που απέδιδαν σαφή αποτελέσματα.

Τι πήγε σωστά;

Διακεκριμένοι ομιλητές θα παρουσιάσουν και θα αναλύσουν ενώπιον του 9ου Advertising, Marketing & Communication Conference, στις 19 Απριλίου 2022, στο Hilton Nicosia, τις νέες τάσεις και πρακτικές που αναδύονται στον τομέα του marketing και της διαφήμισης, τη νέα πραγματικότητα καθώς και τις νέες καταναλωτικές συμπεριφορές που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη για μελλοντικές εκστρατείες.

Ανάμεσά τους και ο Johnny Khalil, Data scientist, στην Booking.com, ο οποίος θα μιλήσει για τη συνεργασία κορυφής ανάμεσα σε Booking.com και Facebook και την στρατηγική μάρκετινγκ που αξιοποίησαν μέσω της οποίας καταγράφηκαν θεαματικά αποτελέσματα.

Who is who

O Khalil είναι επιστήμονας δεδομένων στο Τμήμα Μάρκετινγκ της Booking.com. Συγκεκριμένα, είναι στην ομάδα Οριζόντιων Υπηρεσιών Μάρκετινγκ όπου γίνονται το cross channel μάρκετιγκ. Εργάζεται στην Booking.com τα τελευταία 3 χρόνια και επεξεργάζεται ακριβείς πειραματικές μετρήσεις στο μάρκετινγκ επιβλέποντας την ανάπτυξη αυτού του έργου από αρχικά πειράματα μικρής κλίμακας, έως σωλήνες δεδομένων πλήρους κλίμακας. Τα αποτελέσματά τους επιτρέπουν αποφάσεις στόχευσης βάσει δεδομένων στους μεγαλύτερους συνεργάτες μάρκετινγκ. Είναι κάτοχος προπτυχιακού πτυχίου Μηχανολόγου Μηχανικού και μεταπτυχιακού τίτλου στην ανάλυση επιχειρήσεων από το Αμερικανικό Πανεπιστήμιο της Βηρυτού.

Ποιους ενδιαφέρει

To Συνέδριο, που έχει καταστεί πλέον θεσμός, απευθύνεται σε στελέχη και διευθυντές μάρκετινγκ, Brand Managers, Διευθυντές Πωλήσεων, ιδιοκτήτες εταιρειών, CEOs, Γενικούς Διευθυντές, Υπεύθυνους Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και Διευθυντές εταιρειών και οργανισμών σε όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας. Εξαιρετική ευκαιρία αποτελεί και για τους  επαγγελματίες που εργάζονται σε διαφημιστικά γραφεία, συμβούλους μάρκετινγκ και ειδικούς σε θέματα προώθησης, διαφήμισης και επικοινωνίας. Απευθύνεται επίσης σε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και στα τμήματα εμπορικού των ΜΜΕ τους. Ευπρόσδεκτοι είναι και επαγγελματίες από τμήματα UX, design, tech, front-end και design.

Πληροφορίες

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική γλώσσα.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε συμμετοχή στο Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Χορηγoί (μέχρι στιγμής): Block.co, ImarComms, IMR, KEAN

Υποστηρικτής (μέχρι στιγμής): OJO

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης–Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER

 

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Με μεγάλη επιτυχία το 7ο ετήσιο Τουρνουά Φούτσαλ TELETHON-Η νικήτρια ομάδα
Δυναμική παρουσία Κύπρου στο MRC Crete 2025-Οι διακρίσεις ομάδων ρομποτικής δημόσιων και ιδιωτικών φορέων
«Η Αόρατη Συνωμοσία»: Το νέο βιβλίο του Ανδρέα Χατζηκυριάκου για τον φόνο του Αμερικανού πρέσβη στη Λευκωσία το 1974
3ο Cyprus Forum-Cities: Πόσο έξυπνες μπορούν να γίνουν οι πόλεις της Κύπρου;
Συμμόρφωση με την Ε.Ε., παγκόσμια ευθυγράμμιση AML και δικαιοδοσίες υψηλού κινδύνου
Βραβεύτηκαν οι μαθητές που διακρίθηκαν στους Μαθητικούς Διαγωνισμούς Πληροφορικής CCS
Διεθνής αναγνώριση για το MBA του Πανεπιστημίου Λεμεσού με EFMD διαπίστευση
Η επανάσταση στη ναυτιλία μέσα από την τεχνητή νοημοσύνη
Libertex και Απόλλων ΑΜΕΑ: Ομαδικότητα, σεβασμός και ανθεκτικότητα
Η αναπαράσταση στην αρχιτεκτονική ως εργαλείο δημιουργίας-Διάλεξη στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις