powered by

Η μάχη του e-food delivery

Οι παίκτες του online delivery φαγητού και καφέ είδαν τις εργασίες τους να απογειώνονται εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού κι έκτοτε να διατηρούν υψηλές επιδόσεις. Διά του λόγου το αληθές, μοτοσικλέτες delivery που ανήκουν στις αναγνωρίσιμες, πλέον, ψηφιακές πλατφόρμες Bolt, Foody και Wolt βρίσκονται παντού και όλες τις ώρες.

Είναι γεγονός ότι οι πρωταγωνιστές του e-food delivery κερδίζουν συνεχώς έδαφος, με το μεγάλο στοίχημα της ποιότητας και της ταχύτητας στην παράδοση να αποτελεί προτεραιότητα για τους ίδιους, εν μέσω του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, στο οποίο καλούνται να συνυπάρξουν.

Όπως επισημαίνουν στελέχη τους σε συνεντεύξεις που παραχώρησαν στο περιοδικό IN Business, ο κύκλος των συνεργατών τους συνεχίζει να μεγαλώνει, μαζί με το πελατολόγιο και τον τζίρο τους.

Μοιράζονται, επίσης, μαζί μας τα συχνότερα παράπονα που δέχονται, αλλά και τα πρώτα στις προτιμήσεις στην Κύπρο, που ξεκινούν από τον καφέ και φθάνουν μέχρι την ασιατική κουζίνα. Παίρνουν ακόμη θέση για το κατατεθέν νομοσχέδιο, που θα επιφέρει αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του delivery και θα φορέσει προστατευτική στολή στους οδηγούς.

Για τις ανάγκες του θέματος μιλήσαμε και με την εταιρεία Rocket, η οποία είναι ουκρανική και δραστηριοποιείτο στην Κύπρο από τον Δεκέμβριο του 2020. Λόγω των εξελίξεων στην Ουκρανία, η εταιρεία ανέστειλε τις εργασίες της και στη χώρα μας, ως εκ τούτου δεν συμπεριελήφθη στο παρόν ρεπορτάζ.

 

  • Foody

Μιχάλης Οικονόμου-CEO

Συνεργασία με 2.100+ καταστήματα

Το Foody είναι online πλατφόρμα παραγγελίας προϊόντων για delivery. Δημιουργήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2015 με έναν απλό στόχο: Να γίνει ο βασικός τρόπος παραγγελίας στην Κύπρο. Σήμερα συνεργάζεται με περισσότερα από 2.100 καταστήματα σε όλο το νησί. Στο Foody μπορεί κάποιος να παραγγείλει από εστιατόρια, καφετέριες, υπεραγορές, περίπτερα και πολλά άλλα καταστήματα. Είναι μέλος του ομίλου της Delivery Hero, εκ των μεγαλύτερων εταιρειών του τομέα ανά το παγκόσμιο, με παρουσία σε 50+ χώρες.

600.000 παραγγελίες τον μήνα

Τα καταστήματα που συνεργάζονται με το Foody μπορούν να δέχονται παραγγελίες για delivery, με την παράδοση να γίνεται είτε από τον στόλο του είτε από τα ίδια. Μέσω της συνεργασίας τους με την πλατφόρμα, τα καταστήματα μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, αφού ανά μήνα γίνονται πάνω από 600.000 παραγγελίες μέσω του Foody σε όλες τις πόλεις της Κύπρου, με την πλειοψηφία των χρηστών του να παραγγέλνουν αποκλειστικά μέσω αυτού.

Επίσης, τα συνεργαζόμενα μαγαζιά μπορούν να προσαρμόσουν τον κατάλογο τους στην πλατφόρμα, με όλες τις επιλογές που προσφέρουν, και μέσω μιας πολύ εύκολης διαδικασίας, να αρχίσουν να αποδέχονται παραγγελίες πελατών μέσω του Foody.

Η πλατφόρμα μπορεί να αναλάβει επίσης όλα τα λειτουργικά ζητήματα μιας παραγγελίας, από την αρχή μέχρι το τέλος, δηλαδή από την καταχώρησή της από τον πελάτη μέχρι την παράδοση στην πόρτα του, με τον πιο βολικό και εύκολο τρόπο τόσο για το κατάστημα όσο και για τον πελάτη.

Πρώτη με διαφορά η εστίαση

Το 90% των καταστημάτων, που συνεργάζονται με το Foody, δραστηριοποιούνται στον τομέα της εστίασης και το 10% στο λιανικό εμπόριο.

Η διαδικασία για να εγγραφούν νέα καταστήματα στο Foody είναι πανεύκολη, αφού το μόνο που έχουν να κάνουν οι ενδιαφερόμενοι είναι να μπουν στο myrestaurant.foody.com.cy και να αφήσουν τα στοιχεία τους για επικοινωνία. Η ομάδα πωλήσεων θα λάβει το αίτημά τους και θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί τους, για να τους μεταφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και να τους λύσει οποιεσδήποτε απορίες έχουν.

Επόμενο βήμα το q-commerce

Το επόμενο βήμα στον χώρο είναι το quick commerce, πιο γνωστό ως q-commerce. Όπως υποδηλώνει και το όνομα, το παν είναι να είσαι γρήγορος. Το q-commerce κάνει εφικτή την παράδοση αγαθών στους πελάτες σχεδόν αμέσως, όποτε και όπου τα χρειάζονται. Στο πλαίσιο αυτό, τοπικά καταστήματα θα μπορούν να προσφέρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους με γρήγορη παράδοση, ενώ θα δημιουργηθούν supermarkets, τα οποία θα λειτουργούν μόνο για delivery, με την τοποθεσία τους να έχει επιλεγεί γι’ αυτό τον σκοπό.

Εμείς ως Foody εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση και προσπαθούμε να έχουμε όλο και πιο πολλές επιλογές q-commerce στην πλατφόρμα μας, μέσω της οποίας μπορείς να παραγγείλεις τα ψώνια της εβδομάδας ή κάτι που χρειάζεσαι άμεσα από δεκάδες καταστήματα.

Κάθε μέρα και καλύτεροι

Είμαστε μια ομάδα που έχει ένα βασικό στόχο: Να μαθαίνει και να βελτιώνεται συνεχώς. Ο κύριος τρόπος που λαμβάνουμε γνώση είναι μέσω της επικοινωνίας με τους χρήστες και τους συνεργάτες μας. Προσπαθούμε να μαθαίνουμε συνεχώς τι πήγε καλά, τι θα μπορούσε να πάει καλύτερα και τι θα βελτίωνε την εμπειρία που έχουν με το Foody.

Αυτή τη γνώση την εφαρμόζουμε για αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, έτσι ώστε κάθε μέρα να είμαστε έστω και λίγο καλύτεροι από την προηγούμενη, να αξιολογούμε καταστάσεις και να προσφέρουμε λύσεις.

Βέβαια, αν και προσπαθούμε όλοι οι χρήστες του Foody να έχουν μία τέλεια εμπειρία, είναι λογικό να προκύπτουν και προβλήματα, όπως για παράδειγμα, παράπονα για τον χρόνο παράδοσης της παραγγελίας στον πελάτη.

Θέλουμε ασφάλεια στον δρόμο

Η ασφάλεια των οδηγών μας στον δρόμο είναι από τις κορυφαίες μας προτεραιότητες και χαιρετίζουμε όλες τις σχετικές προσπάθειες, οι οποίες κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση. Από τα αρχικά στάδια της διαβούλευσης της πρότασης, που θα υποχρεώνει τους επαγγελματίες οδηγούς delivery, πέραν του κράνους, να φέρουν την κατάλληλη προστατευτική ενδυμασία, είχαμε μεταφέρει τη θέληση μας και την ετοιμότητα μας να συζητήσουμε οποιεσδήποτε αλλαγές έχουν ως στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την ανάπτυξη της οδικής συνείδησης των οδηγών. Όσον αφορά το σχετικό νομοσχέδιο, έχουμε επικοινωνήσει με το Υπουργείο Μεταφορών και έχουμε δηλώσει αυτή μας την ετοιμότητα να βοηθήσουμε στη λήψη αποφάσεων που θα είναι οι πιο υποστηρικτικές προς αυτή την κατεύθυνση.

Να σκέφτεσαι συνεχώς μπροστά

Ο τομέας της παράδοσης με delivery σημειώνει ραγδαία ανάπτυξη, η οποία σε αναγκάζει να σκέφτεσαι συνεχώς μπροστά και να βρίσκεις λύσεις σε νέα προβλήματα. Η δυσκολία είναι να μπορείς να αξιολογείς σωστά τα γεγονότα και να λειτουργείς με προτεραιότητες.

Για παράδειγμα, κατά την περίοδο της καραντίνας του 2020, είχαμε δει την ανάγκη που υπήρχε στην κυπριακή κοινωνία για παράδοση προϊόντων με delivery, εκτός του τομέα της εστίασης. Αν και η προσφορά ειδών από υπεραγορές και άλλα καταστήματα ήταν κάτι που πάντα είχαμε στα πλάνα μας, η πλατφόρμα μας δεν ήταν έτοιμη να το υποστηρίξει σ’ εκείνο το στάδιο.

Αντιληφθήκαμε, όμως, αμέσως τη σημαντικότητα και θέσαμε το θέμα ως προτεραιότητα. Όλη η ομάδα του Foody εργάστηκε γρήγορα για να προσφέρει αυτή την επιλογή στους χρήστες και να κάνει τη διαδικασία παραγγελίας προϊόντων όσο πιο εύκολη γίνεται.

Πότε διακόπτεται μια συνεργασία

Το να διακοπεί μία συνεργασία με ένα ενεργό κατάστημα είναι πολύ σπάνιο, μιας και το Foody είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος για τους συνεργάτες του, αφού συμβάλλει καθοριστικά στην αύξηση των παραγγελιών και την εξυπηρέτηση των πελατών.

Στις πολύ σπάνιες περιπτώσεις που έχει συμβεί, η διακοπή μιας συνεργασίας γίνεται λόγω παραβίασης των όρων και των προϋποθέσεων που έχουμε ως πλατφόρμα, οι οποίες επιτρέπουν σε όλα τα καταστήματα να προβάλλονται με ίσους όρους. Ο σεβασμός στον πελάτη είναι μία από τις αδιαπραγμάτευτες αξίες που έχουμε και είναι κάτι που απαιτούμε και από τους συνεργάτες μας.

Προσφορές και υγιής ανταγωνισμός

Προσπαθούμε να έχουμε συνεχώς νέες προσφορές στην πλατφόρμα μας και deals από τα καλύτερα καταστήματα. Ειδικά μέσω της Τυχερής Πεινάτας, οι χρήστες μπορούν να βρουν καθημερινά αρκετές ευκαιρίες μέσω του Foody.

Από την ίδρυση του Foody το 2015, μέχρι σήμερα, μπορούμε να πούμε ότι έχουμε δει πάνω από 15+ εταιρείες να εισέρχονται στον τομέα μας στην αγορά της Κύπρου. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, βλέπουμε επιτυχημένα start-ups του εξωτερικού που επεκτείνονται και στη χώρα μας, κάτι που δείχνει πόσο ελκυστική είναι η αγορά μας για τον τομέα του delivery.

Ο ανταγωνισμός είναι ένα υγιές φαινόμενο. Πάντα προσπαθούμε να μαθαίνουμε και να παίρνουμε τα καλύτερα από τα στοιχεία του, τα οποία και εξελίσσουμε. Η στρατηγική μας είναι μακροπρόθεσμη. Αναπτύσσουμε την πλατφόρμα μας και χτίζουμε τις συνεργασίες μας για το παρόν αλλά και το μέλλον, αποφεύγοντας κινήσεις και ενέργειες που δεν συνάδουν με αυτή τη προσέγγιση.

Έρχονται καινοτόμα projects

Το Foody είναι μία υγιής εταιρεία. Η ομάδα όπως και οι λύσεις που προσφέρει συνεχώς εξελίσσονται, μαζί με την εμπειρία που προσφέρει. Θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε στον τομέα μας, καθώς δουλεύουμε πάνω σε projects που πρώτη φορά θα δούμε στην Κύπρο, έχοντας ως στόχο να παραμείνουμε πρωτοπόροι και την επόμενη δεκαετία.

  • Το επόμενο βήμα στον χώρο είναι το quick commerce, στο πλαίσιο του οποίου θα δημιουργηθούν supermarkets, που θα λειτουργούν μόνο για delivery

Facts and Figures 

Ομάδα Foody: 130 άτομα

Αριθμός delivery boys/girls: 500+

Πρωτιά σε παραγγελίες: Ο καφές και ακολουθούν οι κατηγορίες σχάρας, burgers, πίτσας και ασιατικής κουζίνας. Στο λιανικό εμπόριο προηγούνται υπεραγορές και περίπτερα.

Μέσος αριθμός παραγγελιών ανά ημέρα: Περίπου 20.000 παγκύπρια

 

  • Bolt

Μιχάλης Γεωργίου, Commercial Director

Ευρείες υπηρεσίες

Με έδρα την Εσθονία, η Bolt έχει αναπτύξει ένα super app, το οποίο διαθέτει πέρα από τη διανομή φαγητού και μια σειρά άλλων υπηρεσιών, όπως delivery προϊόντων υπεραγοράς σε χρόνο λιγότερο των 15 λεπτών. Προσφέρει, επίσης, υπηρεσίες ταξί και είναι η μεγαλύτερη πάροχος ηλεκτρονικής διαμεσολάβησης ταξί ride-hailling σε Ευρώπη και Αφρική. Είναι, ακόμη, η βασικότερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών μικρο-κινητικότητας (micro-mobility) στην Ευρώπη, με ενοικιάσεις ηλεκτρικών σκούτερ και ποδηλάτων.

Αξία €8.5 δισ. διεθνώς

Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι η Bolt ολοκλήρωσε στα τέλη του 2021 και αρχές του 2022 δύο γύρους επενδύσεων συνολικού ύψους 1.5 δισ. ευρώ, ανεβάζοντας την αξία της στα 8.5 δισ. ευρώ. Στην Κύπρο βρίσκεται από τα μέσα του 2018 με την υπηρεσία ride-hailing και από τις αρχές τους 2020 με τη διανομή φαγητών.

Η Bolt Food παρέχει στη χώρα μας υπηρεσίες διανομής φαγητού από αγαπημένα εστιατόρια μέσω της έξυπνης εφαρμογής της. Σύντομα επεκτείνεται, συν τοις άλλοις, και στην Πάφο. Στο σύνολο εξυπηρετεί 1.000 εστιατόρια και καφεστιατόρια. Επιπλέον, δραστηριοποιείται με ταξί σ’ όλα τα αστικά κέντρα του νησιού. 

Απλή η εγγραφή 

Για να μπορέσει μια νέα εταιρεία να εγγραφεί και συνεπώς να συνεργαστεί μαζί μας, πρέπει πολύ απλά κι εύκολα να επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας στο food.bolt.eu και να συμπληρώσει τη φόρμα εγγραφής. Ακολούθως, ένας εκπρόσωπος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα, για να διευθετηθούν με συνοπτικές διαδικασίες όλα τα περαιτέρω και το κοινό μας ταξίδι να ξεκινήσει από εκείνη τη στιγμή.

Η τάση διευρύνεται

Βλέπουμε αρκετά Virtual εστιατόρια που παρασκευάζουν φαγητό από υφιστάμενες κουζίνες/εστιατόρια και virtual εστιατόρια που έχουν τη κουζίνα τους σε νευραλγικά σημεία της πόλης χωρίς να είναι επισκέψιμα για dine-in ή take away “Dark-kitchens.

Πολλά εστιατόρια, πιο συγκεκριμένα αυτά που συνεργάζονται αποκλειστικά με την πλατφόρμα μας, κατάφεραν να αντιστρέψουν την αντίληψη και να μεταφέρουν την εικόνα στον καταναλωτή ότι πλέον μπορεί να παραγγείλει φαγητό χωρίς να αλλοιωθεί η ποιότητά του και να λάβει σχεδόν πανομοιότυπη εμπειρία μ’ αυτή του dine in από την άνεση του σπιτιού του.

Γενικότερα, τα κριτήρια που λαμβάνει υπ’ όψιν ένας επιχειρηματίας, προτού επενδύσει σ’ ένα εστιατόριο/καφεστιατόριο, συμπεριλαμβάνουν τη σχέση του ίδιου του εστιατορίου με τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες διαμεσολάβησης, αφού σημαντικό μέρος των εσόδων προέρχεται απ’ αυτές, γεγονός που τα προηγούμενα χρόνια δεν υπήρχε σε τόσο βαθμό. 

Μια εύκολη διαδικασία

Σε σχέση με τις διαδικασίες που ακολουθούμε στην πλατφόρμα μας, ώστε από την παραγγελία μέχρι την παράδοση ο πελάτης να μένει ικανοποιημένος, αξίζει να αναδειχθεί ο υπεραπλουστευμένος τρόπος αναγραφής του μενού και τοποθέτησης της παραγγελίας.

Μαζί και η εύκολη λήψη της από το εστιατόριο, καθώς επίσης ο ευφυής αλγόριθμος διανομής και ταξινόμησης των παραγγελιών στους διανομείς. Σημαντικό είναι, επίσης, το γεγονός ότι η κάθε παραγγελία παραδίδεται απευθείας στον πελάτη χωρίς ενδιάμεσους σταθμούς και καθυστερήσεις. Αυτά είναι μερικά από τα πελατοκεντρικά στοιχεία, που κάνουν την εμπειρία του χρήστη και του εστιατορίου της Bolt ανεπανάληπτη.

Ανθρώπινα τα λάθη

Όταν η διαδικασία είναι δομημένη σε σωστούς πυλώνες, όπως αναφέρονται παραπάνω, και επιπλέον υπάρχει η παρέμβαση της τεχνολογίας σε τόσο βαθμό, τα παράπονα που προέρχονται, κατά κύριο λόγο, από τον ανθρώπινο παράγοντα, ελαχιστοποιούνται. Παρόλα αυτά, λάθη γίνονται και λαμβάνουμε παράπονα, τα οποία προσπαθούμε να επιλύουμε με αμεσότητα και σε πραγματικό χρόνο, έτσι ώστε μια κακή εμπειρία να είναι όσο το δυνατό πιο ανώδυνη. Το πιο συνηθισμένο παράπονο έχει να κάνει με κάτι που ξεχνιέται από την παραγγελία.

Υπερβολικό το μέτρο

Σε ό,τι αφορά το νομοσχέδιο, που θα υποχρεώνει τους επαγγελματίες οδηγούς delivery, πέραν του κράνους να φέρουν την κατάλληλη προστατευτική ενδυμασία, θέλω να πω καταρχάς ότι η οδική ασφάλεια είναι στις προτεραιότητες μας, γι’ αυτό και γίνονται συνεχώς συστάσεις στους διανομείς μας να είναι προσεκτικοί και να ακολουθούν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, ειδικά όταν οι καιρικές συνθήκες δεν είναι ευνοϊκές.

Εντούτοις, θεωρούμε υπερβολικό το μέτρο, συγκεκριμένα αυτό του προστατευτικού γιλέκου, αν αναλογιστούμε ότι οι διανομείς κινούνται εντός των αστικών κέντρων και καθόλου πρακτικό, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες με τις υψηλές θερμοκρασίες. Πιο σημαντική θεωρούμε τη δημιουργία οδηγικής κουλτούρας σ’ όλα τα επίπεδα, συμπεριλαμβανομένης και της υποχρεωτικής παρακολούθησης ηλεκτρονικών σεμιναρίων/βίντεο σε τακτά χρονικά διαστήματα, αλλά και πολύ βασικό να επέλθει μείωση των ορίων ταχύτητας εντός των αστικών κέντρων.

Θέμα συντονισμού

Η διαμεσολάβηση και ο συντονισμός σε τρία επίπεδα - πελάτης, εστιατόριο, διανομέας-είναι κάτι το οποίο δημιουργεί πολλές πολυπλοκότητες και απαιτεί τη συνύπαρξη αρκετών διαδικασιών και πρωτοκόλλων. Πάντως, πολύ σπάνια τυχαίνει κάποιος να είναι απογοητευμένος από τις υπηρεσίες της Bolt, ειδικά εστιάτορες οι οποίοι στο παρελθόν συνήθιζαν να αναλαμβάνουν οι ίδιοι τη διανομή. Το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών μας όσον αφορά τη διαμονή, επιτρέπει στα εστιατόρια να αφοσιωθούν στο πιο σημαντικό κομμάτι της επιχείρησής τους, που είναι η παρασκευή φαγητού.

Εκπτώσεις και προσφορές

Στην Bolt μπορεί κάποιος να βρει όλες τις μεγάλες αλυσίδες, αλλά και αποκλειστικά εστιατόρια που δεν υπάρχουν σε άλλες πλατφόρμες. Εκτός αυτού, έχουμε συνεχώς πέραν των 150-200 εστιατορίων, που προσφέρουν εκπτώσεις στο delivery αλλά και στον τιμοκατάλογο. Επίσης, υπάρχει η ειδική κατηγορία, όπου κάποιος μπορεί να βρει εξαιρετικά εστιατόρια με προσφορές μέχρι και 30%-40% αλλά και αποκλειστικά combos.

Ο ανταγωνισμός βελτιώνει

Θεωρούμε ότι ο ανταγωνισμός στον συγκεκριμένο τομέα είναι μεγάλος, αλλά αυτό παρατηρείται παντού στο εξωτερικό και όχι μόνο στην Κύπρο. Ο ανταγωνισμός σε λογικά πλαίσια είναι υγιής και σημαντικός για τη βελτίωση όλων. Παρόλα αυτά, στη Bolt αντιμετωπίζουμε το θέμα επενδύοντας στην ανάπτυξη της τεχνολογίας μας και στην καινοτομία, με σκοπό να πρωτοπορούμε και ο ανταγωνισμός να ακολουθεί. Στα πλάνα μας, θα πρέπει να σημειώσουμε, ότι είναι και η ανάπτυξη των άλλων θεματικών (vertials) στο εγγύς μέλλον.

Facts & Figures

Γραφειακό προσωπικό: 30+

Γραφεία: Δυο σε Λευκωσία και Λεμεσό

Πρωτιά σε παραγγελίες: Burgers, πίτσα, σουβλάκια

Μέσος χρόνος παράδοσης: 26 λεπτά

  • Διευθυντική ομάδα

Managing director Cyprus: Νικόλας Χρυσοστόμου

Commercial director Cyprus: Μιχάλης Γεωργίου

Operations manager Bolt Food: Ζωή Τραχωνίτου

Courier manager Bolt Food: Χρίστος Χρυσάνθου

Operations manager Bolt (Ride -Hailing): Σωτήρης Τσιγαρίδης

 

  • Wolt Cyprus

Βασιλεία Καραντζά, Marketing manager

Σε 21 χώρες

Η Wolt ξεκίνησε το 2014 ως start-up από τη Φιλανδία και σήμερα παρουσιάζει επιτυχημένη παρουσία σε 21 χώρες, όπως και στην Κύπρο, έχοντας επιτύχει σε παγκόσμιο επίπεδο τριπλασιασμό του κύκλου εργασιών της, αλλά και αντίστοιχη αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού της σε σύγκριση με το 2017.

Σε κάθε επαρχία

Σκοπός της πλατφόρμας είναι να διευκολύνει τους καταναλωτές να κάνουν το κάθε γεύμα της ημέρας τους απόλαυση, επιλέγοντας καλό φαγητό από πληθώρα αξιόλογων εστιατορίων.

Επιπλέον, καθημερινά αυξάνονται και τα retail καταστήματα, έτσι ώστε ο χρήστης να μπορεί να καλύψει, μέσω της εφαρμογής, οποιαδήποτε σχεδόν ανάγκη προκύψει στην καθημερινότητά του. Η εταιρεία εξυπηρετεί σε Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο και Ελεύθερη Αμμόχωστο. Εντός της εφαρμογής μπορεί κανείς να βρει μέχρι και 1.500 εστιατόρια και καταστήματα, τα οποία αυξάνονται καθημερινά.

Απλή διαδικασία

Η διαδικασία για να μπορέσει μια εταιρεία να εγγραφεί και συνεπώς να συνεργαστεί μαζί μας είναι πολύ απλή. Ο εκάστοτε συνεργάτης το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας www.wolt.com και να συμπληρώσει μία απλή φόρμα με τα στοιχεία της επιχείρησής του. Από εκεί και πέρα η ομάδα των εστιατορίων της Wolt θα επικοινωνήσει μαζί του για να ολοκληρωθεί η διαδικασία και το εστιατόριο ή κατάστημα θα εμφανιστεί live στην εφαρμογή το συντομότερο δυνατό.

Μεγάλη ποικιλία

Η μεγάλη ποικιλία εστιατορίων και καταστημάτων, που υπάρχει εντός της εφαρμογής, δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να δοκιμάζουν διαφορετικές κουζίνες, γεύσεις και προϊόντα από όλο τον κόσμο. Φυσικά, κάποιες από τις πρώτες επιλογές είναι το παραδοσιακό σουβλάκι, το σούσι αλλά και τα burgers.

Εύχρηστο περιβάλλον

Για να σιγουρευτούμε πως ο χρήστης, ανοίγοντας την εφαρμογή θα έχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία delivery, είναι αναγκαίο να έχουμε φροντίσει την κάθε λεπτομέρεια. Αυτό συνεπάγεται ένα ευχάριστο και κυρίως εύχρηστο ψηφιακό περιβάλλον, που του επιτρέπει να περιηγηθεί με ευκολία στις διαφορετικές κατηγορίες φαγητού και προσφορών με λίγα μόνο taps. Αυτή είναι μία φράση που χρησιμοποιούμε συχνά και προφανώς όχι τυχαία, καθώς αντικατοπτρίζει όλη τη διαδικασία της παραγγελίας μέσω της Wolt.

Δυνατότητα live tracking  

Παράλληλα, η δυνατότητα live tracking χαρίζει στον χρήστη την άνεση και τη σιγουριά να γνωρίζει πως η παραγγελία όχι μόνο είναι καθ’ οδόν αλλά και σε πόσο χρόνο θα παραδοθεί στην πόρτα του.

Τέλος, το customer support μας είναι πάντα διαθέσιμο όχι μόνο για να απαντά άμεσα και αποτελεσματικά στα αιτήματα και τις απορίες του πελάτη, αλλά και για να παρακολουθεί τις παραγγελίες σε πραγματικό χρόνο, ώστε να είμαστε βέβαιοι πως όλα θα κυλήσουν ομαλά κατά την παραλαβή από το κατάστημα και την παράδοση.

97% customer satisfaction

Στόχος μας είναι να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία online delivery στην αγορά. Φυσικά, τεράστιο ρόλο σε αυτό παίζει η ομάδα του customer support μας. Τα βασικά στοιχεία της υποστήριξης, που την κάνουν να ξεχωρίζει από οποιαδήποτε άλλη αυτή τη στιγμή στον χώρο μας, είναι η αμεσότητα στον χρόνο απάντησης με λιγότερο από 1 λεπτό χρόνο απόκρισης, αλλά και η αποτελεσματικότητά της με ποσοστό 97% στον δείκτη customer satisfaction.  

Πάνω απ’ όλα η ασφάλεια

Η ασφάλεια των συνεργατών διανομής είναι υψίστης σημασίας για τη Wolt. Επικροτούμε με μεγάλο ενθουσιασμό όλες τις πρωτοβουλίες που φέρνουν στο προσκήνιο το συγκεκριμένο θέμα. Έχουμε μελετήσει το νομοσχέδιο, που εφόσον ψηφιστεί, θα υποχρεώνει τους επαγγελματίες οδηγούς delivery, πέραν του κράνους, να φέρουν την κατάλληλη προστατευτική ενδυμασία. Είμαστε έτοιμοι να καταθέσουμε στο αρμόδιο υπουργείο τις προτάσεις μας, με γνώμονα την ασφάλεια και την πρακτικότητα που θα έχει οποιαδήποτε επιλογή στην καθημερινότητα των συνεργατών διανομής.

Η αγορά του last mile delivery

Μιλώντας για τις μεγαλύτερες δυσκολίες στον χώρο μας, πρέπει να αναφέρουμε ότι η αγορά του last mile delivery (τελικό στάδιο διανομής παραγγελιών) στην Κύπρο είναι σε πρώιμο στάδιο. Αντλούμε στοιχεία από ωριμότερες αγορές και προσπαθούμε να τις προσαρμόσουμε στις ανάγκες της χώρας μας. Οι περισσότερες δραστηριότητές μας δεν έχουν εφαρμοστεί ξανά και αυτό εμπεριέχει κάποιο ρίσκο, το οποίο, όμως, βοηθά στην εξέλιξή μας αλλά και του industry γενικότερα.

Στο πλαίσιο αυτό, είναι καλό οι συνεργάτες μας να επιδεικνύουν τον μέγιστο βαθμό επαγγελματισμού και να εφαρμόζουν πρότυπα άριστης εξυπηρέτησης, έτσι ώστε αυτοί αλλά και οι πελάτες να απολαμβάνουν τα οφέλη των υπηρεσιών που παρέχει η Wolt. Ο κυριότερος λόγος διακοπής μια συνεργασίας αποτελεί την επανειλημμένη συσσώρευση αρνητικών κριτικών από τους πελάτες μας.

Επιβράβευση πελατών

Η Wolt έχει εισαγάγει το Give-Get. Πρόκειται για ένα referral program, όπου ο κάθε χρήστης μπορεί να κερδίζει συνεχώς credits. Αρκεί να μοιράζει τον προσωπικό του κωδικό σε φίλους, γνωστούς και σε οποιονδήποτε άλλο θέλει και μέσω της διαδικασίας αυτής ο ίδιος θα κερδίζει credits για τις επόμενες του παραγγελιές, ενώ ο χρήστης που θα μπαίνει για πρώτη φορά στην εφαρμογή μας, θα έχει έκπτωση στην πρώτη του παραγγελία.

Κίνητρο ο ανταγωνισμός

Ο ανταγωνισμός είναι αυτός που μας δίνει το κίνητρο να εξελισσόμαστε συνεχώς και να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Πολλοί μεγάλοι παίκτες δραστηριοποιούνται στην αγορά της Κύπρου, ωστόσο είμαστε σίγουροι πως όχι μόνο θα καταφέρουμε να διατηρήσουμε το τρέχον μερίδιο αγοράς που κατέχουμε, αλλά θα το αυξήσουμε με ραγδαίους ρυθμούς για το 2022.

Facts & Figures

Αριθμός delivery boys/girls:1000+

Γραφειακό προσωπικό: 20+ για πωλήσεις και operations, με επιπλέον άτομα να δουλεύουν από την Αθήνα σε ομάδες marketing, operations και customer support

Γραφεία: Δύο σε Λευκωσία και Λεμεσό

Πρωτιά σε παραγγελίες: Σουβλάκια, burgers, καφές και healthy κουζίνα με σημαντική άνοδο

Μέσος χρόνος παράδοσης: Κάτω από 30 λεπτά

  • Διευθυντική ομάδα

General manager: Δημήτρης Καρέλος

Head of sales: Ανδρέας Παπαγιάννης

Marketing manager: Βασιλεία Καραντζά

Operation manager: Στέργιος Γούσιος

Head of support: Βάσια Ροκανά

Δειτε Επισης

Η τεχνολογία ως προστιθέμενη αξία στην κατοικία και η νέα πρόταση της Cablenet
Ανατροπή στην κορυφή... Ποιο λιμάνι πέρασε στην πρώτη θέση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων
Hassle-Free Living: Η λύση της Cablenet που αλλάζει τους κανόνες στο real estate
Έρευνα για τον τομέα της έξυπνης ρομποτικής από το AUB-Επιχορήγηση €100.000 από ΙδΕΚ
Σύγχρονες προκλήσεις και ευκαιρίες για τους Κύπριους εκπαιδευτικούς σε προσυνεδριακή εσπερίδα στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις
Οι εργαζόμενοι πίσω από τη δράση: Όταν η κοινωνική ευθύνη γίνεται καθημερινή πράξη στην XM
Η Ablebook ενισχύει την προσβασιμότητα στα Costa Coffee και προσφέρει 20% έκπτωση στους κατόχους AbleCard
Μ. Χατζημανώλη: Ψηφιακός μετασχηματισμός και περιβαλλοντική βιωσιμότητα οι μεγάλες προκλήσεις για την ναυτιλία
Η ΜΟ.Κ.Α.Σ. και η δύναμη των συνεργασιών με τον ιδιωτικό τομέα κατά του χρηματοοικονομικού εγκλήματος
Σε περιπέτειες για τα πνευματικά δικαιώματα η Κύπρος-Γιατί ελλοχεύει κίνδυνος κυρώσεων από την Ε.Ε.