Powered by

Οι επιπτώσεις του πολέμου στο μικροσκόπιο των ευρωπαίων πλοιοκτητών

Η Ένωση Ευρωπαίων Πλοιοκτητών (European Community Shipowners’ Associations – “ECSA”), η οποία περιλαμβάνει τις εθνικές ενώσεις πλοιοκτητών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πραγματοποίησε τακτική συνάντηση του Διοικητικού της Συμβουλίου στις 17 Μαρτίου, στις Βρυξέλλες.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Κυπριακού Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου, στη συνάντηση συζητήθηκαν σημαντικά θέματα που απασχολούν την ευρωπαϊκή ναυτιλία, όπως οι επιπτώσεις στον τομέα της ναυτιλίας και εφοδιαστικής αλυσίδας λόγω της κρίσης μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, οι εξελίξεις στα θέματα προσπάθειας βιώσιμης εφαρμογής των περιβαλλοντικών κανονισμών που αφορούν τον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών όπως επίσης και ο μελλοντικός στρατηγικός μετασχηματισμός της Ένωσης ώστε να συνεχίσει με την ίδια επιτυχία τον ισχυρό ρόλο της σε θέματα διαμόρφωσης Ευρωπαϊκής Πλοιοκτητικής πολιτικής.

Όπως αναφέρεται, ο αμέσως προηγούμενος Πρόεδρος και Διοικητικός Σύμβουλος του Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου, Φίλιππος Φιλής, προέδρευσε της συνάντησης, υπό την ιδιότητα του ως Πρόεδρος της Ένωσης Ευρωπαίων Πλοιοκτητών.

Σαν μέρος της κυπριακής αντιπροσωπείας εκπροσώπησε την κυπριακή ναυτιλία σε αυτή την συνάντηση ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Θέμης Παπαδόπουλος και ο Νικόλαος Χατζηιωάννου εκ μέρους της Κυπριακής Ένωσης Πλοιοκτητών και ο Γενικός Διευθυντής του Επιμελητηρίου, Θωμάς Καζάκος, ως Πρόεδρος της Επιτροπής Θαλάσσιων Κρατικών Ενισχύσεων της ECSA.

Δειτε Επισης

Κυριάκος Κακουρής: Συζητήσεις με ΑΗΚ για δάνειο προς αναβάθμιση του δικτύου της-Η θέση ΕΤΕπ για GSI και τερματικό
ΑΤΑ, κατώτατος, συμβάσεις και απεργίες-Τα καυτά εργασιακά θέματα της χρονιάς που πέρασε και ο κομβικός ρόλος της ΟΕΒ
Scope Ratings: Σταθερές προοπτικές για κυπριακή οικονομία-Ευάλωτη στην κλιμάκωση παγκόσμιων εμπορικών εντάσεων
Σταύρος Σταύρου, Ευγένιος Ευγενίου και Βαλεντίνος Πολυκάρπου...Μόνο θετικά από την ένταξη στη ζώνη Σένγκεν
Μικρή άνοδος την Παρασκευή στο ΧΑΚ
Συρρίκνωση του δημοσιονομικού ελλείμματος-Περιορίστηκε στα €6 εκατ. το δ'΄τρίμηνο του 2024
Από διαφορετικές αφετηρίες για την ΑΤΑ-«Ο θεσμός είναι αναχρονιστικός και χρήζει βελτίωσης ή αντικατάστασης»
Μισθολογικές αυξήσεις και βελτίωση ωφελημάτων διεκδικούν οι ωρομίσθιοι-Το μήνυμα προς την Κυβέρνηση
Υλοποιούνται με επικαιροποιημένους στόχους μέτρα για πράσινη κινητικότητα-Η διαβεβαίωση του Υπουργείου Μεταφορών
Οι κατώτατοι μισθοί στην Ε.Ε.-Σε ποια θέση βρίσκεται η Κύπρος