«Η Κύπρος ένα εργοτάξιο από έργα από Πρωταρά μέχρι Πόλη Χρυσοχούς»

Η Κύπρος από τον Πρωταρά μέχρι την Πόλη Χρυσοχούς είναι ένα εργοτάξιο από έργα, δήλωσε ο Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Εργων Γιάννης Καρούσος, προσθέτοντας πως το Υπουργείο έχει έργα ο προϋπολογισμός των οποίων ξεπερνά το 1,2 δισ. ευρώ.

Σε δηλώσεις κατά την επίσκεψη του στο Παραλίμνι, όπου μαζί με τον Δήμαρχο Θεόδωρο Πυρίλλη επιθεώρησαν την πορεία υλοποίησης του πολεοδομικού έργου για τη βελτίωση της Λεωφόρου Κάππαρης, ο Υπουργός ανέφερε ότι «η Κύπρος από τη μια άκρη μέχρι την άλλη, από τον Πρωταρά μέχρι την Πόλη Χρυσοχούς είναι ένα εργοτάξιο από έργα, τα οποία ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είχε εξαγγείλει και τα οποία είτε εκτελούνται είτε βρίσκονται στη διαδικασία των προσφορών».

Πρόσθεσε ότι «το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων έχει έργα με προϋπολογισμούς πέραν του 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ, τα οποία είναι είτε υπό εκτέλεση, ή υπό προσφορά ή θα τα προκηρύξουμε μέσα στο επόμενο τετράμηνο. Ενα από αυτά τα έργα τα οποία είναι υπό εκτέλεση είναι η αναβάθμιση της λεωφόρου Κάππαρη στο Παραλίμνι, μιας λεωφόρου που ήταν υποβαθμισμένη και χρειαζόταν αναβάθμιση, ένα έργο που μαζί με το ΦΠΑ θα ξεπεράσει τα 7,6 εκατομμύρια».

Πρόκειται, συνέχισε ο κ. Καρούσος «για πλήρη αναβάθμιση ενός οδικού δικτύου τριών περίπου χιλιομέτρων, το οποίο θα συμπεριλαμβάνει όλα τα πρότυπα της βιώσιμης αστικής κινητικότητας, με στάσεις των λεωφορείων, ποδηλατόδρομους, πλατιά πεζοδρόμια και μάλιστα με αναβαθμισμένο υλικό ώστε να συνάδει και να προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία στον τουρισμό από τον οποίο εξαρτάται και η περιοχή».

Ο Υπουργός ανέφερε ακόμα ότι «σήμερα μαζί με τον Δήμαρχο Παραλιμνίου και τον Επαρχιακό Μηχανικό του Τμήματος Δημοσίων Εργων ήρθαμε να επιβλέψουμε αυτό το έργο το οποίο ήταν πολύ-αναμενόμενο και υπολογίζεται ότι θα παραδοθεί τον Οκτώβριο του 2023».

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο κ. Καρούσος είπε πως «το έργο είναι εντός των χρονοδιαγραμμάτων. Σε λίγο καιρό όταν θα βλέπει κάποιος πόσο έχει αλλάξει αυτή η λεωφόρος και συγκρίνει το πριν και το μετά, θα καταλάβει το πόση μεγάλη διαφορά θα κάνει αυτό το έργο στη συγκεκριμένη περιοχή και πόσο θα την αναβαθμίσει».

Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Παραλιμνίου Θεόδωρος Πυρίλλης εξέφρασε «πλήρη ικανοποίηση και ευχαριστίες στον Υπουργό Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων για το συγκεκριμένο έργο και όχι μόνο. Είμαστε εντός χρονοδιαγραμμάτων, την επόμενη εβδομάδα θα γίνει η ασφαλτόστρωση του έργου και πριν από τις 25 Μαρτίου θα δοθεί ο δρόμος για χρήση στο κοινό, στα πλαίσια της μετακίνησης της κυκλοφορίας».

Ευελπιστούμε συνέχισε ότι «μέχρι τις 10 Απριλίου περίπου θα είναι ολοκληρωμένο το έργο. Ακόμα θα γίνει φύτευση και πλέον ο κόσμος της περιοχής του Κάππαρη, ο Δήμος Παραλιμνίου, ο Πρωταράς αποκτά ακόμα ένα πυρήνα, πλήρως αναβαθμισμένο, με όλες τις υπηρεσίες».

Ο κ. Πυρίλλης εξέφρασε ευχαριστίες τόσο στον Υπουργό όσο και στο Τμήμα Δημοσίων Έργων «για την προσπάθεια και τη συνεργασία που έχουμε», ευχαρίστησε «τους ιδιοκτήτες των παρακείμενων ιδιοκτησιών για την υπομονή που επέδειξαν» και έδωσε συγχαρητήρια στους εργολάβους για την άψογη συνεργασία».

Ταυτόχρονα εξέφρασε την ελπίδα ότι όλοι μαζί, οι επιβλέποντες του Τμήματος Δημοσίων Εργων και ο εργολάβος «ίσως καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε το έργο και να το παραδώσουμε ίσως και έξι μήνες προηγουμένως, δηλαδή αντί Οκτώβριο του 2023 να το πάρουμε Απρίλιο ή Μάιο του 2023, κάτι που θα είναι πολύ σημαντικό για μας».  

Σημειώνεται ότι σε γραπτή ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Εργων αναφέρεται ότι «οι βελτιωτικές εργασίες στη Λεωφόρο Κάππαρη άρχισαν τον Σεπτέμβριο του 2021, με διάρκεια εκτέλεσης 24 μήνες (τμηματική εκτέλεση έργου) και κόστος περίπου 7.7 εκατομμυρίων ευρώ περιλαμβανομένου του ΦΠΑ. Συγκεκριμένα, το έργο αφορά το βορειότερο μέρος της Λεωφόρου Κάππαρη και το νέο οδικό δίκτυο αποτελείται από το κύριο οδικό δίκτυο μήκους 2.07 χιλιομέτρων και από το δευτερεύον οδικό δίκτυο μήκους περίπου ενός χιλιομέτρου».

Προστίθεται ότι «το κύριο οδικό δίκτυο περιλαμβάνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας με χώρους στάθμευσης εκατέρωθεν (παράλληλη στάθμευση), πλακόστρωτα πεζοδρόμια, λωρίδες πρασίνου εκατέρωθεν, ποδηλατόδρομο πλάτους 2.60 μέτρων στη δεξιά πλευρά του δρόμου, διαβάσεις πεζών και κόλπους στάσης λεωφορείων. Στα τελευταία 250 μέτρα περίπου της Λεωφόρου Κάππαρη θα κατασκευαστεί νέος κυκλικός κόμβος».

Οσον αφορά το δευτερεύον οδικό δίκτυο, αυτό «αποτελείται από δύο λωρίδες κυκλοφορίας με πεζοδρόμια, ενώ στην οδό Γιωρκή Παπαδοπούλου κατασκευάζεται ποδηλατόδρομος στην βόρεια πλευρά του δρόμου».

Δειτε Επισης

65% πληρότητα για το Neocleous Tower-Το νέο επιχειρηματικό κέντρο της Λεμεσού
Μ. Αντώνιου: Αυξάνονται καθημερινά οι πιέσεις στην οικονομία λόγω της απεργίας στον κλάδο σκυροδέματος
Οι ντόπιοι αγοραστές κάλυψαν την… τρύπα που δημιούργησε η μείωση των πωλήσεων ακινήτων σε ξένους
Land of Tomorrow: H γέφυρα που ενώνει τη Λάρνακα και το μέλλον
Ανένδοτες οι συντεχνίες στο σκυρόδεμα... Ο όρος που θέτουν για να τερματίσουν την απεργία
Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία