Ο χρόνος είναι χρήμα και τo scrum δίνει τις λύσεις
08:50 - 16 Μαρτίου 2022

Με τις συνθήκες να αλλάζουν από λεπτό σε λεπτό, ο χρόνος γίνεται ακόμη πιο πολύτιμος για όλους μας. Πόσο μάλλον για τους επιχειρηματίες. Η μετά-COVID εποχή απαιτεί από τους CEO’s Οργανισμών την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών που να ικανοποιούν τις όλο και πιο υψηλές απαιτήσεις του καταναλωτή. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και η μείωση του χρόνου αναμονής για τον πελάτη είναι βασική προϋπόθεση επιτυχίας της επιχείρησης, αν όχι επιβίωσης. Ως εκ τούτου, οι επιχειρήσεις επικεντρώνουν τις προσπάθειές τους όλο και περισσότερο στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, γεγονός, που απαιτεί έξυπνη διαχείριση.
Ευελιξία και ταχύτητα
Το Scrum είναι μια από τις πιο ευρέως χρησιμοποιούμενες ευέλικτες μεθοδολογίες. Πρόκειται για ένα σύστημα διαχείρισης που χρησιμοποιείται για το συντονισμό ομάδων και έργων που κάνουν αποτελεσματική χρήση χρόνου και πόρων, με έναν δυναμικό και ακριβή τρόπο. Συντονίζει σύνθετα έργα σε μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα με την ιδιότητα να λαμβάνει υπόψη τα αιτήματα των χρηστών αναφορικά με τις βελτιώσεις που χρειάζονται να γίνουν για το τρέχων προϊόν.
Στα πλεονεκτήματά του είναι και η ενθάρρυνση της ομαδικής εργασίας και της επικοινωνίας για την επίτευξη ενός κοινού στόχου. Έχει μάλιστα διαφανεί πως με τη χρήση τέτοιων μεθοδολογιών η σπατάλη χρόνου σε αχρείαστες συναντήσεις ελαχιστοποιείται. Έτσι κι αλλιώς κάθε σημείο συζητείται σε πραγματικό χρόνο αναλυτικά, οι στόχοι επαναπροσδιορίζονται διαρκώς και τυχόν θέματα που δεν ήταν στην ατζέντα συζητούνται κατά τη διάρκεια της ταχύτατης πλέον διαδικασίας.
Οι εταιρείες που αξιοποιούν τo scrum παρατηρούν επίσης βελτίωση της ικανότητας αυτοδιαχείρισης της εργασίας και του χρόνου κάθε μέλους της ομάδας, την ανάληψη ευθυνών και την πειθαρχία. Επίσης, υπάρχει μεγαλύτερη επικοινωνία και διαφάνεια μεταξύ του πελάτη και των εργαζομένων με αποτέλεσμα η συνεννόηση να είναι σαφώς καλύτερη.
Με την βοήθεια της τεχνολογίας
Η μεθοδολογία Scrum ή η ευέλικτη μεθοδολογία είναι ένας νέος τρόπος εργασίας που προέρχεται από τον κλάδο της τεχνολογίας και αποτελεί μια εξέλιξη σε ό,τι αφορά τη διαχείριση έργων. Τη νέα αυτή προσέγγιση θα παρουσιάσει κατά τη διάρκεια του 9ου Advertising, Marketing & Communication Conference ο Αλέξανδρος Γουλάκος, Brand Manager Coca-Cola TM, Fanta & Sprite (Κροατία, Σλοβενία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη). Ο κ. Γουλάκος θα παρουσιάσει το εξαιρετικό αυτό εργαλείο σε εταιρείες και επωνυμίες που ψάχνουν για συγκεκριμένες λύσεις και ιδέες σε χρόνο ρεκόρ.
To Συνέδριο, που έχει καταστεί πλέον θεσμός, απευθύνεται σε στελέχη και διευθυντές μάρκετινγκ, Brand Managers, διευθυντές πωλήσεων, ιδιοκτήτες εταιρειών, CEOs, Γενικούς Διευθυντές, Υπεύθυνους Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και Διευθυντές εταιρειών και οργανισμών σε όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας. Εξαιρετική ευκαιρία αποτελεί και για τους επαγγελματίες που εργάζονται σε διαφημιστικά γραφεία, συμβούλους μάρκετινγκ και ειδικούς σε θέματα προώθησης, διαφήμισης και επικοινωνίας. Απευθύνεται επίσης σε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και στα τμήματα εμπορικού των ΜΜΕ τους. Ευπρόσδεκτοι είναι και επαγγελματίες από τμήματα UX, design, tech, front-end και δημιουργικών. To Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 19 Απριλίου στο Hilton Nicosia στη Λευκωσία.
Πληροφορίες
Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική γλώσσα.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
Για να δηλώσετε συμμετοχή στο Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.
Οργανωτής: IMH
Χορηγoί (μέχρι στιγμής): ImarComms, KEAN
Υποστηρικτής (μέχρι στιγμής): OJO
Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης–Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com
Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com