VLM gift card από τον όμιλο Voici la Mode

Ο Όμιλος VLM (Voici la Mode) συνεχίζει δυναμικά την παρουσία του στην κυπριακή αγορά με την εισαγωγή της πρωτοποριακής κάρτας VLM gift card.  Ο Όμιλος VLM χαρακτηρίζεται διαχρονικά για τις καινοτόμες πρακτικές του, την υψηλή ποιότητα και εξυπηρέτηση που προσφέρει στους πελάτες του για πάνω από 60 χρόνια σε όλα τα Brands που αντιπροσωπεύει.

Από τις αρχές Μάρτιου, ο Όμιλος VLM θα προσφέρει την VLM gift card όπου θα συμμετέχουν όλα τα Brands του ομίλου - Marks and Spencer, Celio, Etam, Undiz, Sfera, Accessorize of London και το Café la Μode.

Όλοι γνωρίζουμε πόσο χρονοβόρο είναι να επιλέξουμε το τέλειο δώρο για φίλους, συγγενείς και αγαπημένα άτομα. Με την VLM gift card, η επιλογή αυτή γίνεται πιο εύκολη και πολύ ξεχωριστή, δίνοντας τη δυνατότητα στους αγαπημένους σας να επιλέξουν δώρα ανάμεσα στα μοναδικά Brands του Ομίλου. Στα Brands θα βρείτε αμέτρητες επιλογές σε γυναικεία, ανδρική και παιδική μόδα ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ και σε είδη σπιτιού.  Επίσης επιλογές από lingerie των γαλλικών brands Etam και Undiz.

Η χρήση της κάρτας είναι πολύ απλή:

Πιστώνεις την κάρτα με το χρηματικό ποσό που επιθυμείς και την προσφέρεις ως δώρο στα αγαπημένα σου πρόσωπα. Το ποσό της κάρτας εξαργυρώνεται σε όλα τα Brands του Ομίλου, ολόκληρο σε μια συναλλαγή ή και τμηματικά, στα διάφορα Brands, ανάλογα με την επιθυμία του πελάτη.

 

H ενέργεια αυτή αποτελεί ακόμη μια κίνηση του Όμιλου VLM μέσα στο πλαίσιο της συνεχής ανάπτυξής και εξέλιξης του, με στόχο την προσφορά υψηλής ποιότητας προϊόντων και άριστης εξυπηρέτησης.

 

Δειτε Επισης

Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις
Οι νέες τάσεις στον χώρο του convenience...Πώς αλλάζουν το παχνίδι μικρά καταστήματα και υπεραγορές της γειτονιάς
Νέα οδηγία από κατασκευαστή, ακινητοποιούνται υπό ανάκληση FORD λόγω Τakata-Δείτε την λίστα