powered by

Πολλαπλασιαστική εκδήλωση του έργου BLENDI για μικτή μάθηση και ένταξη μαθητών

Η πανδημία απέδειξε ότι ο κοινωνικός αποκλεισμός λόγω έλλειψης ψηφιακών δεξιοτήτων είναι μια σκληρή πραγματικότητα. Τα σχολεία αποτελούν βασικό παράγοντα για την πρόληψη της ψηφιακής αποξένωσης και την υποστήριξη της πλήρης ένταξης των μαθητών και μαθητριών. Σε αυτό το πλαίσιο, περίπου 90 εκπαιδευτικοί και ερευνητές από Kύπρο και Ελλάδα συμμετείχαν σε διαδικτυακή πολλαπλασιαστική εκδήλωση η οποία πραγματοποιήθηκε το περασμένο μήνα με μεγάλη επιτυχία από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, με στόχο τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος BLENDI - Blended Learning for Inclusion.

 

Το έργο που συντονίζεται από το Φινλανδικό Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Diaconia πραγματοποιείται ταυτόχρονα σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες: Φινλανδία, Ελλάδα (Athens Life Long Learning Institute), Κύπρος (European University Cyprus), Ισπανία (Universitat Pombeu Fabra) και Ιρλανδία (I & F). Κύριος στόχος του έργου είναι η βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών μέσω μιας ενταξιακής προοπτικής με απώτερο στόχο την αύξηση της συμμετοχής των μαθητών/τριών και τη συνεργασία παιδιών και εκπαιδευτικών σε μικτά περιβάλλοντα χωρίς αποκλεισμούς. Τα αποτελέσματα του έργου αφορούν το παιδαγωγικό πλαίσιο της προσέγγισης BLENDI, την πλατφόρμα BLENDI, την εργαλειοθήκη BLENDI καθώς και υλικό εκπαίδευσης εκπαιδευτικών.

 

Κύριος ομιλητής του διαδικτυακού σεμιναρίου με τίτλο ομιλίας «Το μέλλον της Μικτής Μάθησης στην μετά-COVID εποχή» ήταν ο Καθηγητής Αύγουστος Τσινάκος, Διευθυντής Εργαστηρίου Προηγμένων Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών και Εφαρμογών Κινητών Συσκεών (AETMA Lab), στο Τμήμα Πληροφορικής του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος. Tην ομιλία ακολούθησε εργαστήριο σε ομάδες από τις Δρ. Μαρία Λοϊζου και Δρ. Ελπινίκη Μανώλη, εκπαιδευτικούς-μέλη της τοπικής ομάδας BLENDI, και τη Δρ. Νάγια Στυλιανίδου, ερευνητική συνεργάτιδα στο πρόγραμμα. Μέσα από το εργαστήριο, οι συμμετέχοντες μπόρεσαν να εμπλακούν ενεργητικά με τη φιλοσοφία BLENDI, και τα εργαλεία και την εργαλειοθήκη για υβριδική μάθηση που έχουν δημιουργηθεί στο πλαίσιο του προγράμματος BLENDI.

 

Το έργο συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο https://www.blendedinclusion.eu/ και μέσω της τοπικής ομάδας στην Κύπρο, επικοινωνώντας με τη Δρ. Ελένη Θεοδώρου, E.Theodorou@euc.ac.cy

Δειτε Επισης

Eurobank, Fairfax Digital Services και Voicing.AI παρουσιάζουν την πρώτη agentic AI φωνητική πλατφόρμα της Ευρώπης από την Κύπρο
Senssos: Η επιστήμη της αίσθησης στην υπηρεσία της υγείας και της καινοτομίας
Ψηφιακό περιβάλλον χωρίς όρια: Η επόμενη μέρα στον εργασιακό χώρο
Στην ελίτ του Χρηματιστηρίου Αθηνών η Τρ. Κύπρου-Πολλαπλά οφέλη και μεγάλη δυναμική με την ένταξή της στον FTSE 25
Κώστας Κουμής: Υποσχόμενη και σημαντική για τον τουρισμό της Κύπρου η αγορά των ΗΑΕ-Τα οφέλη από το Investopia
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
MamaCRM: Οι 12+ ολοκληρωμένες λύσεις που φέρνει σε μια πλατφόρμα social media marketing
Επεκτείνει τις δραστηριότητές της στον τομέα των ακινήτων σε Κύπρο και Ελλάδα η Consulco-Τα στοχευμένα έργα
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Κοινή διακήρυξη Κύπρου-Ινδίας: Δέσμευση επέκτασης οικονομικών δεσμών μέσω αύξησης εμπορίου και επενδύσεων