ETAM: Δωρεάν «We Care» σουτιέν σε γυναίκες υπό μία προϋπόθεση

Ανεπανάληπτη ήταν η εισροή του κόσμου στα καταστήματα ΕΤΑΜ, το Σάββατο 12 Μαρτίου, σε Nicosia Mall και κτήριο 360 στη Λεωφόρο Μακαρίου, στη Λευκωσία. Το brand προσέφερε εντελώς δωρεάν σε εκατοντάδες γυναίκες ένα We Care σουτιέν, με την προϋπόθεση να ρίξουν στο κάδο ανακύκλωσης των καταστημάτων ένα μεταχειρισμένο δικό τους!

Εκατοντάδες γυναίκες έσπευσαν από το πρωί του Σαββάτου στα καταστήματα της ΕΤΑΜ, στη Λευκωσία και έδωσαν για ανακύκλωση ένα παλιό τους σουτιέν για να αποκτήσουν ένα ολοκαίνουργιο από την μοναδική συλλογή We Care. Η όλη ενέργεια του VLM Group (Voici la Mode Group), πραγματοποιήθηκε με στόχο την ενημέρωση του κόσμου για τις μοναδικές συλλογές We Care, του Etam lingerie και την σημασία της ανακύκλωσης. Η ανακύκλωση γίνεται σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό.

Κατά την επιλογή των σουτιέν, οι υπεύθυνοι στα καταστήματα ενημέρωναν τις γυναίκες για την ποιότητα και τα ιδιαίτερα υλικά κατασκευής των σουτιέν που επέλεγαν.
 

H πρωτοποριακή συλλογή We Care αποτελεί επανάσταση στο τομέα των εσωρούχων αφού συνδυάζει την ποιότητα, την ομορφιά αλλά και την οικολογική συνείδηση. Η συλλογή αποτελείται από οικολογικά υπεύθυνα υλικά, περισσότερες ανακυκλωμένες και βιολογικές ίνες.  Ακόμη, στο πλαίσιο της μείωσης των αποβλήτων κλωστοϋφαντουργίας, τα καταστήματα ΕΤΑΜ δίνουν δεύτερη ζωή στα παλιά σουτιέν, μέσω της ανακύκλωσης. 

 

Δίνοντας συνέχεια στη μοναδική αυτή ενέργεια, τα καταστήματα ΕΤΑΜ, θα προσφέρουν άμεση ΕΚΠΤΩΣΗ 10% σε ολοκαίνουργιο σουτιέν από τη συλλογή τους, σε κάθε γυναίκα που θα  ανακυκλώσει τα παλιά της σουτιέν στους κάδους συλλογής που βρίσκονται στα καταστήματα του ΕΤΑΜ.

 

We Care
Το πρόγραμμα WECARE είναι το σύμφωνο ανάληψης ευθύνης της ETAM για μια βιομηχανία πιο υπεύθυνη και πιο βιώσιμη. Το πρόγραμμα αυτό περιέχει το σύνολο των δράσεων του brand για τη μείωση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου και τη βελτίωση του κοινωνικού αντίκτυπου. Βασίζεται σε 5 πυλώνες που συνδέονται με τη δραστηριότητά της: τα προϊόντα, τον εφοδιασμό, την εφοδιαστική αλυσίδα, το μάρκετινγκ και τους ανθρώπινους πόρους.

 

 

 

Δειτε Επισης

Έφεραν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κινδυνεύουν να τους μείνουν-Ανάστατοι και ξεκρέμαστοι οι εισαγωγείς
Περιμένουν έγκριση από την Apple για το e-kalathi… Τι ζήτησε η αμερικανική εταιρεία για να συνάδει με το iOS
Επιστρέφει με όραμα το φρέσκο κυπριακό γάλα Χαραλαμπίδης
Νέους κανόνες για εγγραφή οχημάτων και ελέγχους για εκπομπές προτείνει η Κομισιόν
Η εξέλιξη των υπεύθυνων επιλογών στο κυπριακό καλάθι-Πώς η Lidl Κύπρου οδηγεί τη μετάβαση προς μια πιο συνειδητή και βιώσιμη κατανάλωση
Τραμπ: Μελετά νέες εξαιρέσεις στους δασμούς για τις αυτοκινητοβιομηχανίες
Σκίαση και ενεργειακή εξοικονόμηση...Η φιλοσοφία της Euroblinds
Σκλαβενίτης: Μετά την Έγκωμη, ο Ύψωνας-Άνοιξε το νέο κατάστημα στη Λεμεσό
Μ. Κωνσταντίνου: Ισχυρή και σε διαρκώς αναπτυσσόμενη πορεία η κυπριακή γαλακτοβιομηχανία-Ανοδικά και φέτος
Αξιοσημείωτη ανάπτυξη για Mall of Cyprus και Mall of Engomi-Ανθεκτικότητα στις προκλήσεις και δυνατό tenancy mix