ETAM: Δωρεάν «We Care» σουτιέν σε γυναίκες υπό μία προϋπόθεση

Ανεπανάληπτη ήταν η εισροή του κόσμου στα καταστήματα ΕΤΑΜ, το Σάββατο 12 Μαρτίου, σε Nicosia Mall και κτήριο 360 στη Λεωφόρο Μακαρίου, στη Λευκωσία. Το brand προσέφερε εντελώς δωρεάν σε εκατοντάδες γυναίκες ένα We Care σουτιέν, με την προϋπόθεση να ρίξουν στο κάδο ανακύκλωσης των καταστημάτων ένα μεταχειρισμένο δικό τους!

Εκατοντάδες γυναίκες έσπευσαν από το πρωί του Σαββάτου στα καταστήματα της ΕΤΑΜ, στη Λευκωσία και έδωσαν για ανακύκλωση ένα παλιό τους σουτιέν για να αποκτήσουν ένα ολοκαίνουργιο από την μοναδική συλλογή We Care. Η όλη ενέργεια του VLM Group (Voici la Mode Group), πραγματοποιήθηκε με στόχο την ενημέρωση του κόσμου για τις μοναδικές συλλογές We Care, του Etam lingerie και την σημασία της ανακύκλωσης. Η ανακύκλωση γίνεται σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό.

Κατά την επιλογή των σουτιέν, οι υπεύθυνοι στα καταστήματα ενημέρωναν τις γυναίκες για την ποιότητα και τα ιδιαίτερα υλικά κατασκευής των σουτιέν που επέλεγαν.
 

H πρωτοποριακή συλλογή We Care αποτελεί επανάσταση στο τομέα των εσωρούχων αφού συνδυάζει την ποιότητα, την ομορφιά αλλά και την οικολογική συνείδηση. Η συλλογή αποτελείται από οικολογικά υπεύθυνα υλικά, περισσότερες ανακυκλωμένες και βιολογικές ίνες.  Ακόμη, στο πλαίσιο της μείωσης των αποβλήτων κλωστοϋφαντουργίας, τα καταστήματα ΕΤΑΜ δίνουν δεύτερη ζωή στα παλιά σουτιέν, μέσω της ανακύκλωσης. 

 

Δίνοντας συνέχεια στη μοναδική αυτή ενέργεια, τα καταστήματα ΕΤΑΜ, θα προσφέρουν άμεση ΕΚΠΤΩΣΗ 10% σε ολοκαίνουργιο σουτιέν από τη συλλογή τους, σε κάθε γυναίκα που θα  ανακυκλώσει τα παλιά της σουτιέν στους κάδους συλλογής που βρίσκονται στα καταστήματα του ΕΤΑΜ.

 

We Care
Το πρόγραμμα WECARE είναι το σύμφωνο ανάληψης ευθύνης της ETAM για μια βιομηχανία πιο υπεύθυνη και πιο βιώσιμη. Το πρόγραμμα αυτό περιέχει το σύνολο των δράσεων του brand για τη μείωση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου και τη βελτίωση του κοινωνικού αντίκτυπου. Βασίζεται σε 5 πυλώνες που συνδέονται με τη δραστηριότητά της: τα προϊόντα, τον εφοδιασμό, την εφοδιαστική αλυσίδα, το μάρκετινγκ και τους ανθρώπινους πόρους.

 

 

 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Ουσιαστικό βήμα για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν-Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία του εθνικού VIS
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
Άλλη μια πρώην υπεραγορά Παπαντωνίου έγινε Σκλαβενίτης...Με αμείωτη ένταση το πλάνο πλήρους ενσωμάτωσης
Ο Κύπριος Γιάννης Ιωάννου νέος Group CFO στον όμιλο ΤΙΤΑΝ-«Αυτό δεν είναι απλώς ένα επαγγελματικό ορόσημο»
CBN Young Dragon Awards: Ξεκίνησε το open call για τις υποψηφιότητες-Πού και πώς μπορούν να υποβληθούν
Γιάννης Γεωργούλας: Ουσιαστικά βήματα σε ψηφιακή πολιτική, έρευνα και καινοτομία-Δημιουργικός ο ρόλος του ΔΗΣΥ
Μάριος Ταννούσης: Πολύ σημαντικό και θετικό βήμα ο Εθνικός Μηχανισμός Ελέγχου ΑΞΕ-Το όφελος για την Κύπρο
Στο Εθνικό Συμβούλιο ο Μάκης Κεραυνός…Ενημέρωσε την πολιτική ηγεσία για την φορολογική μεταρρύθμιση
Δυναμική επιστροφή για την αγορά ακινήτων υψηλής αξίας-Πού και ποια η ακριβότερη πώληση