Θέλουν Μακαρίου στα πρότυπα Oxford Street και Champs Elysees

Έξι προτάσεις όσον αφορά τον βέλτιστο κατά τους ίδιους τρόπο λειτουργίας της λεωφόρου Μακαρίου στη Λευκωσία, υποβάλλει με επιστολή του προς τον Αρχηγό Αστυνομίας, το Υπουργείο Μεταφορών και τον Δήμο Λευκωσίας, αριθμός επιχειρηματιών και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην εμπορική λεωφόρο της πρωτεύουσας. Θέση τους είναι πως στην Μακαρίου πρέπει να υπάρχει δυνατότητα διακίνησης από το ευρύ κοινό με ιδιωτικά αυτοκίνητα και λεωφορεία.

Συγκεκριμένα, για ομαλή και απρόσκοπτη διακίνηση των πολιτών της Λευκωσίας και για εύκολη πρόσβαση τους στο «high street» της πρωτεύουσας, εκτιμούν ως επιβεβλημένα τα πιο κάτω, τα οποία επίσης, όπως υποστηρίζουν, διασφαλίζουν την εμπορική βιωσιμότητα του συνόλου των καταστημάτων της περιοχής, διαφυλάττοντας ταυτόχρονα τις θέσεις εργασίας εκατοντάδων εργαζομένων:

1. Μονοδρόμηση της Λεωφόρου Μακαρίου στη Συμβολή Λεωφ. Σπύρου Κυπριανού- Διγενή Ακρίτα με κατεύθυνση προς την Λεωφ. Ευαγόρου.

2. Αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας στη Λεωφ. Μακαρίου να χρησιμοποιείται αποκλειστικά από Δημόσια οχήματα Αστικής Κυκλοφορίας (Λεωφορεία) και η Δεξιά Λωρίδα από Ιδιωτικά Οχήματα.

3. Τα ιδιωτικά οχήματα να δικαιούνται στροφή προς τα δεξιά με κατεύθυνση της Λεωφ. Στασάντρου στους Παραδρόμους Ήρας, Μπουμπουλίνας και Γρηγορίου Ξενοπούλου.

4. Οι παράδρομοι Άννης Κομνηνής και Αγίας Ελένης να λειτουργούν αντίστροφα για την επαναφορά από Λεωφ. Στασάνδρου στη Λεωφόρου Μακαρίου.

5. Τα Σαββατοκύριακα η Λεωφ. Μακαρίου να παραμείνει κλειστή για οχήματα και να λειτουργεί ως πεζόδρομος.  

6. Να επιτρέπεται η στροφή αριστερά στο ύψος της Μνασιάδου, ώστε να μεγαλώσει το εμπορικό κέντρο και για τους λόγους που αναφέρονται στη σχετική επιλογή που επισυνάπτεται.

«Με τον τρόπο αυτό δίνεται η ευκαιρία για εύκολή πρόσβαση σ’ όλη την παρακείμενη περιοχή και με δεδομένη την εύκολη στάθμευση(χώροι στάθμευσης) που θα διευκολύνει το αγοραστικό κοινό, θα αποφευχθεί η απομόνωση της περιοχής, κάτι το οποίο θα αποκλείσει τον κίνδυνο γκετοποίησης, διατηρώντας τις συνθήκες ασφάλειας για την συγκεκριμένη και ευρύτερη περιοχή. Διασφαλίζεται επίσης η γρήγορη οδική πρόσβαση προς όλες τις κατευθύνσεις. Η προτεινόμενη προσέγγιση ακολουθείται στην πλειοψηφία των μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων, όπως Oxford Street στο Λονδίνο, Champs Elysees στο Παρίσι κλπ», τονίζουν στην επιστολή τους.

«Για όλους τους προαναφερόμενους λόγους θεωρούμε πως πρέπει να υπάρχει δυνατότητα διακίνησης από το ευρύ κοινό, με ιδιωτικά αυτοκίνητα και λεωφορεία», υπογραμμίζουν.  

Διαβάστε πιο κάτω αυτούσια την επιστολή: 

 

Βάσει των ρυθμίσεων, όπως αποτυπώνονται στον πιο κάτω χάρτη, σύμφωνα με τους επιχειρηματίες, διασφαλίζεται η γρήγορη οδική πρόσβαση προς όλες τις κατευθύνσεις.

 

Την επιστολή προσυπογράφουν οι ακόλουθοι: 

 

  

  

  

Εξάλλου, με επιστολή τους ημερομηνίας 01/02/2022, αριθμός επιχειρηματιών που δραστηριοποιείται στην οδό Μνασιάδου, αιτείται άνοιγμα και διακίνηση οχημάτων προς την Μνασιάδου από την λεωφόρο Μακαρίου. 

 

  

  

  

 

 

  

  

 

  

 

Δειτε Επισης

Σώτος Ιακωβίδης: Μια πραγματική πρόκληση και η προτεραιότητα του ομίλου MSJ το 2025
Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Αυτά τα προϊόντα θα περιλαμβάνονται στο e-kalathi… Οι κατηγορίες και οι κωδικοί
Δωρεάν φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων στο Nicosia Mall σε συνεργασία με Unicars και EKCO Maximum Power
Με το αριστερό το 2025 για την αγορά αυτοκινήτων...50-50 τα καινούργια με τα μεταχειρισμένα και οι μάρκες που πρωταγωνιστούν
Μ. Σέφτσοβιτς: Σε περίπτωση δασμών των ΗΠΑ, η Ε.Ε. θα αντιδράσει σθεναρά και γρήγορα
Coca-Cola HBC: Η πιο βιώσιμη εταιρεία ποτών στον κόσμο σύμφωνα με τους δείκτες Dow Jones Best-in-Class 2024
Θέλει ενίσχυση σχέσεων με Κύπρο για εμπόριο, τουρισμό και επικοινωνίες η Βουλγαρία
BYD: Tα σχέδια της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας για να γίνει κορυφαίος «παίκτης» στην Ευρώπη