Τι θα πρέπει να αναζητούν οι ΜμΕ από τους παρόχους τηλεπικοινωνιών
09:12 - 03 Φεβρουαρίου 2022
Με την προσαρμοστικότητα και την αξιοπιστία να συνιστούν βασικές απαιτήσεις για την επιχειρηματική δραστηριότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, η εξεύρεση του κατάλληλου τηλεπικοινωνιακού εταίρου αποτελεί πλέον ζωτικής σημασίας.
Οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών υπηρεσιών μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν σε αυτές τις βασικές απαιτήσεις. Η ευελιξία είναι σημαντική επειδή οι μικρές επιχειρήσεις κινούνται πολύ πιο γρήγορα από τις μεγαλύτερες, ενώ η αξιοπιστία είναι σημαντική διότι έχουν μικρότερα περιθώρια κέρδους και μη αρκούντως ασφαλείς ταμειακές ροές.
Που θα πρέπει λοιπόν να εστιάσουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις;
Αυτογνωσία
Πρέπει να καταλάβετε τι σας προσφέρει η τρέχουσα υπηρεσία σας όσον αφορά την ταχύτητα, την τεχνική υποστήριξη, την ασφάλεια και τις ενσωματώσεις υπηρεσιών, ώστε να μπορείτε να συγκρίνετε τις υπηρεσίες. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να καταλάβετε ποια είναι τα σημεία που σας προβληματίζουν και ποιες απαιτήσεις είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας.
Ασφαλή Δίκτυα και Σύνδεση
Πολλοί πάροχοι υπηρεσιών προσφέρουν υψηλές ταχύτητες, ασφαλή δίκτυα και συνδεσιμότητα. Ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να είστε εκτός σύνδεσης και σίγουρα δεν έχετε το χρόνο να καθίσετε στο τηλέφωνο περιμένοντας να μάθετε πότε θα αποκατασταθεί η σύνδεση στο Διαδίκτυο.
Σχέδιο Β
Ορισμένοι πάροχοι προσφέρουν μια εφεδρική σύνδεση σε περίπτωση διακοπής. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη μετάβαση σε ένα ασύρματο δίκτυο ή θα μπορούσε να βασιστεί σε μια δευτερεύουσα ενσύρματη σύνδεση στην επιχείρηση. Εάν η επιχείρησή σας βασίζεται στο διαδίκτυο για να κερδίσει χρήματα, προτείνουμε να τοποθετήσετε παρόχους υπηρεσιών που μπορούν να προσφέρουν μια αυτόματη υπηρεσία ανακατεύθυνσης.
Τεχνική Υποστήριξη
Ένα άλλο στοιχείο που πρέπει να σας απασχολεί είναι η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και η τεχνική υποστήριξη. Εάν η επιχείρησή σας βασίζεται στον ιστότοπό σας για να κερδίσετε χρήματα ή εκτελείτε τη λειτουργία σας από cloud, δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά την υποδομή σας να είναι εκτός σύνδεσης και θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι υπογράφετε με έναν πάροχο υπηρεσιών που έχει καλές κριτικές πελατών και Τεχνικών Υπηρεσιών.
Πακέτο Υπηρεσιών
Η ομαδοποίηση των υπηρεσιών, όπως τα πακέτα τηλεφωνικών κλήσεων, τα εργαλεία συνεργασίας ομάδας και η τηλεδιάσκεψη, μπορούν να εξοικονομήσουν χρήματα από την επιχείρησή σας. Μπορεί επίσης να οδηγήσει σε ταχύτερους χρόνους ανάλυσης για θέματα υποστήριξης, επειδή ο πάροχος έχει πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες σας.
Ο πάροχος υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών είναι πολύ περισσότερο από έναν πάροχο διαδικτύου ή τηλεφωνίας. Μπορούν να λύσουν πολλά προβλήματα μικρών επιχειρήσεων και να βοηθήσουν την επιχείρησή να αναπτυχθεί και να προσαρμοστεί. Η επιλογή του σωστού παροχέα υπηρεσιών θα επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Ο Βασίλης Καλουδάς, Broadband and B2B Product Manager της Epic θα μιλήσει στο Συνέδριο «Αναπτύσσοντας τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις» για την σημασία του αυξημένου επιπέδου ασφάλειας στις υπηρεσίες που παρέχονται μέσω των Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων οι οποίες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο και έρχονται να σταθούν στο πλευρό των ΜμΕ.
Το Συνέδριο «Αναπτύσσοντας τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις», το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 16 Μαρτίου 2022 στις 2μ.μ. στους Χαρουπόμυλους Λανίτη στη Λεμεσό, απευθύνεται σε όλα τα διευθυντικά στελέχη των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων των επαρχιών Λεμεσού και Πάφου.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.
Δωρεάν συμμετοχή, με απαραίτητη τη δήλωση συμμετοχής. Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.
Πληροφορίες Συνεδρίου
Οργανωτής: ΙΜΗ
Partners: Epic, Ελληνική Τράπεζα, Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus
Συνεργάτης: IMR
Με τη στήριξη: Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Λεμεσού, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πάφου
Χορηγοί Επικοινωνίας: REPORTER, περιοδικό ΙN Business, περιοδικό GOLD