powered by

Πόσο καλά ξέρεις τον πελάτη σου; Τόσο καλά θα τα πας!

Σε ένα περιβάλλον σκληρού ανταγωνισμού, έντασης, ταχύτητας και multitasking η δημιουργική και συναρπαστική στρατηγική μάρκετινγκ γίνεται μία σοβαρή πρόκληση. Η πιστή βάση καταναλωτών κτίζεται με τη βοήθεια του Growth Marketing το οποίο απέχει μίλια μακριά από τον κλασσικό τρόπο με τον οποίον οι επαγγελματίες προωθούσαν προϊόντα και υπηρεσίες.

Οι μετρήσεις, τα στοιχεία που προκύπτουν από τα δεδομένα που συλλέγονται είναι βασικός οδηγός για τη δημιουργία επιτυχημένης καμπάνιας. Συχνά, όμως, οι επαγγελματίες του χώρου επικεντρώνονται αποκλειστικά στα ψηφιακά εργαλεία. Δυστυχώς, η ψυχολογία των χρηστών σπάνια λαμβάνεται υπόψη και η ανθρώπινη συμπεριφορά ως μέρος της στρατηγικής, υποβιβάζεται.

Γιατί είναι πρόβλημα; Προκειμένου οι επιχειρήσεις να προσεγγίσουν νέους πελάτες και να δημιουργήσουν μια συναρπαστική εμπειρία, πρέπει να κατανοήσουν ποιοι είναι οι πελάτες τους, και τι είναι αυτό που θα τους κρατήσει κοντά ώστε να επιστρέψουν για περισσότερα. Ο Κομφούκιος είχε πει: «Μην ανησυχείς αν οι άλλοι δεν σε καταλαβαίνουν. Να ανησυχείς όταν εσύ δεν καταλαβαίνεις τους άλλους». Τα λόγια του φιλόσοφου θα μπορούσαν να ήταν μία εξαιρετική συμβουλή για τον μαρκετίστα του σήμερα.

Τα πέντε στάδια και η ουσία

Φιλοσοφία, τέχνη, επιστήμη. Η νευροεπιστήμη έχει αποδείξει ότι οι άνθρωποι παίρνουμε αποφάσεις με τα συναισθήματά μας και το δικαιολογούμε με τη λογική μας. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τον καθηγητή του Harvard Business School Gerald Zaltman, το 95% των αποφάσεων αγοράς λαμβάνεται ασυνείδητα.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι επαγγελματίες του αναπτυξιακού μάρκετινγκ κατανοούν τα πέντε στάδια στη διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών: ξεκινώντας με τον εντοπισμό του προβλήματος ή της ανάγκης, μετά την αναζήτηση πληροφοριών, την αξιολόγηση εναλλακτικών λύσεων, την αγορά και, στη συνέχεια, τη συμπεριφορά μετά την αγορά. Αν και πρόκειται για μια ξεκάθαρη διαδικασία, πρέπει να ληφθεί περισσότερο υπόψη το τι οδηγεί τον καταναλωτή από το ένα στάδιο στο επόμενο.

Από επιχειρηματική άποψη, το κίνητρό μας είναι περισσότερο οι πωλήσεις, τα νέα προϊόντα, οι καλύτερες και πιο δημιουργικές ιδέες και το κέρδος! Από την πλευρά τους οι καταναλωτές, νοιάζονται για τον κόσμο τους, τους φοβίες τους, τις ανασφάλειές τους.

Για να αποκτήσει μια εταιρεία ή ένα τμήμα μάρκετινγκ μια καλύτερη προοπτική του πώς να προσεγγίσουν το κοινό τους αποτελεσματικά, πρέπει πρώτα να μπουν στα παπούτσια των καταναλωτών τους. Αυτό θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν καλύτερα τους ανθρώπους και να αναπτύξουν στρατηγικές μάρκετινγκ με επιτυχία.

Συναίσθημα και λογική

Τι κι αν η αγορά εξελίσσεται και οι αλλαγές σε παγκόσμιες τάσεις είναι τεράστιες; Εδώ και αιώνες ο τρόπος που παίρνουμε αποφάσεις εξακολουθεί να είναι ίδιος. Τα συναισθήματά μας (πλήξη, περιέργεια, ευτυχία,  μοναξιά) συνεχίζουν να παίζουν καθοριστικό ρόλο στις προτιμήσεις μας κατά τη διάρκεια λήψη αποφάσεων. Το να μιλάτε με τα βασικά συναισθήματα των πελατών σας είναι ζωτικής σημασίας για να πυροδοτήσετε την επιθυμητή απόκριση. Προσδιορίστε το γιατί του προϊόντος σας - γιατί οι πελάτες χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ή το προϊόν σας. Ελέγξτε πώς νιώθει ο πελάτης σας σε κάθε σημείο επαφής και μόλις λύσατε το πρόβλημά του.

Νέα πραγματικότητα, σταθερές αξίες

Το 9ο Συνέδριο Διαφήμισης, Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, η μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών του κλάδου, επικεντρώνεται στις τάσεις και τις πρακτικές που αναδύονται στην αγορά. Τη νέα πραγματικότητα που πρέπει να ληφθεί υπόψη για τις μελλοντικές καμπάνιες των επιχειρήσεων κάθε μεγέθους.

Ανάμεσα σε άλλα το Συνέδριο θα καταπιαστεί στα σημεία-κλειδιά για τη δημιουργία στρατηγικών μάρκετινγκ που επιτυγχάνουν σταθερά αποτελέσματα και στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή με κριτήριο την γενιά του, τις εμπειρίες που τον συνθέτουν και φυσικά τη ψυχολογία του. Νέες προσεγγίσεις και πρακτικές επίσης βρίσκονται στην ατζέντα του Συνεδρίου. Δημιουργική συζήτηση αναμένεται να γίνει και αναφορικά με το Μάρκετιγκ περιεχομένου, βαρύνουσας σημασίας για κάθε επωνυμία, ενώ, έμφαση θα δοθεί και στη CTV διαφήμισης και το μέλλον της.

Απευθυνόμενο σε στελέχη και διευθυντές μάρκετινγκ, Brand Managers, διευθυντές πωλήσεων, ιδιοκτήτες εταιρειών, CEOs, Γενικούς Διευθυντές, Υπεύθυνους Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και Διευθυντές εταιρειών και οργανισμών σε όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας το Συνέδριο αναμένεται να αποτελέσει και φέτος ορόσημο των νέων στρατηγικών διαφήμισης, μάρκετινγκ και επικοινωνίας που απαιτεί η κουλτούρα και ο τρόπος ζωής του σημερινού καταναλωτή. Εξαιρετική ευκαιρία αποτελεί το Συνέδριο της IMH και για τους  επαγγελματίες που εργάζονται σε διαφημιστικά γραφεία, συμβούλους μάρκετινγκ και ειδικούς σε θέματα προώθησης, διαφήμισης και επικοινωνίας. Επίσης, το Συνέδριο απευθύνεται σε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και στα τμήματα εμπορικού των ΜΜΕ τους. Επιπλέον, είναι ευπρόσδεκτοι επαγγελματίες από τμήματα UX, design, tech, front-end και δημιουργικών.

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική γλώσσα. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε συμμετοχή στο Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Χορηγoί (μέχρι στιγμής): ImarComms, KEAN

Υποστηρικτής (μέχρι στιγμής): OJO

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Η τεχνολογία ως προστιθέμενη αξία στην κατοικία και η νέα πρόταση της Cablenet
Ανατροπή στην κορυφή... Ποιο λιμάνι πέρασε στην πρώτη θέση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων
Hassle-Free Living: Η λύση της Cablenet που αλλάζει τους κανόνες στο real estate
Έρευνα για τον τομέα της έξυπνης ρομποτικής από το AUB-Επιχορήγηση €100.000 από ΙδΕΚ
Σύγχρονες προκλήσεις και ευκαιρίες για τους Κύπριους εκπαιδευτικούς σε προσυνεδριακή εσπερίδα στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις
Οι εργαζόμενοι πίσω από τη δράση: Όταν η κοινωνική ευθύνη γίνεται καθημερινή πράξη στην XM
Η Ablebook ενισχύει την προσβασιμότητα στα Costa Coffee και προσφέρει 20% έκπτωση στους κατόχους AbleCard
Μ. Χατζημανώλη: Ψηφιακός μετασχηματισμός και περιβαλλοντική βιωσιμότητα οι μεγάλες προκλήσεις για την ναυτιλία
Η ΜΟ.Κ.Α.Σ. και η δύναμη των συνεργασιών με τον ιδιωτικό τομέα κατά του χρηματοοικονομικού εγκλήματος
Σε περιπέτειες για τα πνευματικά δικαιώματα η Κύπρος-Γιατί ελλοχεύει κίνδυνος κυρώσεων από την Ε.Ε.