Υπεραγορές Αλφαμέγα: Νέο πρόγραμμα Stick & Win με προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά

Οι Yπεραγορές Αλφαμέγα συνεχίζουν να ανταμείβουν τους πελάτες τους για την εμπιστοσύνη τους, στέλνοντας παράλληλα μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος και την επανασύνδεση με τη φύση, μέσα από το νέο πρόγραμμα ανταμοιβής Stick & Win.

Ειδικότερα, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα δίνουν την ευκαιρία στους πιστούς πελάτες τους να αποκτήσουν εντελών δωρεάν ή σε μειωμένη τιμή, προϊόντα του διεθνούς Οργανισμού World Wide Fund For Nature (WWF), τα οποία είναι φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα υλικά. Μέσα από το δημοφιλές πρόγραμμα ανταμοιβής, Stick & Win, οι πελάτες των Υπεραγορών Αλφαμέγα μπορούν να αποκτήσουν σακίδια πλάτης, τσάντα για όλες τις χρήσεις, δοχείο φαγητού, ομπρέλα και παγούρι. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο WWF αποτελεί τον μεγαλύτερο ανεξάρτητο οργανισμό προστασίας και διατήρησης του περιβάλλοντος, ο οποίος δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες.

Τα ψηφιακά κουπόνια θα μοιράζονται και θα εξαργυρώνονται από τις 21 Φεβρουαρίου 2022 μέχρι και τις 26 Ιουνίου 2022, ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Υπενθυμίζεται ότι, κουπόνια για την απόκτηση των προϊόντων θα προσφέρονται μόνο σε ψηφιακή μορφή, καθώς η εταιρεία έχει εδώ και καιρό καταργήσει τα έντυπα κουπόνια στο πλαίσιο των δράσεων της για μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος. Ένα ψηφιακό κουπόνι αντιστοιχεί σε  αγορές αξίας €10 σε μια απόδειξη.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα συγκέντρωσης κουπονιών Stick & Win ισχύει μόνο για όσους έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα επιβράβευσης Alphamega Family. Η εγγραφή μπορεί να γίνει μέσω της ιστοσελίδας των Υπεραγορών Αλφαμέγα και της εφαρμογής Alphamega Loyalty ή στα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών εντός των καταστημάτων. Ακολούθως, οι πελάτες μπορούν να εξασφαλίσουν τα ψηφιακά κουπόνια, εγκαθιστώντας το mobile app Stick & Win στη συσκευή τους.

Απολαύστε τη φύση κάνοντας πικνίκ, κατασκήνωση ή πεζοπορία, παρέα με τις Υπεραγορές Αλφαμέγα!

Δειτε Επισης

FT-Me: Η Toyota παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για τις αστικές μετακινήσεις
Αύξηση 1,4% στον εναρμονισμένο Δείκτη Τιμών Καταναλωτή τον Απρίλιο
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός