Υπεραγορές Αλφαμέγα: Νέο πρόγραμμα Stick & Win με προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά

Οι Yπεραγορές Αλφαμέγα συνεχίζουν να ανταμείβουν τους πελάτες τους για την εμπιστοσύνη τους, στέλνοντας παράλληλα μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος και την επανασύνδεση με τη φύση, μέσα από το νέο πρόγραμμα ανταμοιβής Stick & Win.

Ειδικότερα, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα δίνουν την ευκαιρία στους πιστούς πελάτες τους να αποκτήσουν εντελών δωρεάν ή σε μειωμένη τιμή, προϊόντα του διεθνούς Οργανισμού World Wide Fund For Nature (WWF), τα οποία είναι φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα υλικά. Μέσα από το δημοφιλές πρόγραμμα ανταμοιβής, Stick & Win, οι πελάτες των Υπεραγορών Αλφαμέγα μπορούν να αποκτήσουν σακίδια πλάτης, τσάντα για όλες τις χρήσεις, δοχείο φαγητού, ομπρέλα και παγούρι. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο WWF αποτελεί τον μεγαλύτερο ανεξάρτητο οργανισμό προστασίας και διατήρησης του περιβάλλοντος, ο οποίος δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες.

Τα ψηφιακά κουπόνια θα μοιράζονται και θα εξαργυρώνονται από τις 21 Φεβρουαρίου 2022 μέχρι και τις 26 Ιουνίου 2022, ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Υπενθυμίζεται ότι, κουπόνια για την απόκτηση των προϊόντων θα προσφέρονται μόνο σε ψηφιακή μορφή, καθώς η εταιρεία έχει εδώ και καιρό καταργήσει τα έντυπα κουπόνια στο πλαίσιο των δράσεων της για μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος. Ένα ψηφιακό κουπόνι αντιστοιχεί σε  αγορές αξίας €10 σε μια απόδειξη.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα συγκέντρωσης κουπονιών Stick & Win ισχύει μόνο για όσους έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα επιβράβευσης Alphamega Family. Η εγγραφή μπορεί να γίνει μέσω της ιστοσελίδας των Υπεραγορών Αλφαμέγα και της εφαρμογής Alphamega Loyalty ή στα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών εντός των καταστημάτων. Ακολούθως, οι πελάτες μπορούν να εξασφαλίσουν τα ψηφιακά κουπόνια, εγκαθιστώντας το mobile app Stick & Win στη συσκευή τους.

Απολαύστε τη φύση κάνοντας πικνίκ, κατασκήνωση ή πεζοπορία, παρέα με τις Υπεραγορές Αλφαμέγα!

Δειτε Επισης

Α. Μουζουρίδης: Το οικονομικό αποτύπωμα του FIBA EuroBasket και η μοναδική ευκαιρία για τον ξενοδοχειακό τομέα
Παραδοχή Αλέξη Βαφεάδη... Θα εξαντληθεί πολύ νωρίς το κονδύλι του νέου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση
Αυξημένο το εμπόριο αγροδιατροφικών προϊόντων στην Ε.Ε. το πρώτο τρίμηνο του 2025
Ικανοποίηση Κομισιόν για συμφωνία για απλουστευμένη εξωδικαστική επίλυση διαφορών για καταναλωτές
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε. το πρώτο πεντάμηνο του έτους
Στο 1,6 εκατ. τον Μάιο τα αυγά εκκόλαψης πουλερικών για κρεατοπαραγωγή
Πήραν την ανιούσα οι πωλήσεις πετρελαιοειδών το πρώτο πεντάμηνο-Σημαντική αύξηση τον Μάιο
Οι αυθεντικές γεύσεις της Ιταλίας στην Υπεραγορά ΑΛΦΑΜΕΓΑ Ακρόπολης- Το βασικό συστατικό της συνταγής της επιτυχίας