Η Answear τώρα και στην Κύπρο με διεθνή αποτελέσματα-ρεκόρ για το 2021

Με έδρα στην Πολωνία και δυναμικά αναπτυσσόμενη παρουσία στην Ευρώπη, η Answear είναι ένα υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας . Το 2021 ήταν μία χρονιά αποτελεσμάτων- ρεκόρ και χρονιά-ορόσημο για την εταιρία, καθώς γιόρτασε τα δέκατα γενέθλια της, εισήχθη στο Χρηματιστήριο Αξιών της Βαρσοβίας και ολοκλήρωσε με επιτυχία τη σύνθετη μετάβαση του ηλεκτρονικού της καταστήματος σε νέα πλατφόρμα. Ταυτόχρονα, κατάφερε την επιτυχή είσοδο σε 3 νέες αγορές, την Ελλάδα, την Κροατία αλλά και την Κύπρο με το Answear.cy.

 

Σε ό,τι αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα, τα τελευταία χρόνια η Answear αυξάνει συστηματικά τις πωλήσεις της και βελτιώνει την κερδοφορία της.  Το 2021 έκλεισε με πωλήσεις ρεκόρ για την εταιρία: σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, στο τελευταίο τρίμηνο του 2021 πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 61 εκ. που ισοδυναμούν με αύξηση 78% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς. Οι συνολικές πωλήσεις για το 2021 ανέρχονται σε 155 εκ. και είναι αυξημένες κατά 67% σε σχέση με το 2020, κατά το οποίο καταγράφηκαν πωλήσεις 93 εκ. Στο τελευταίο τρίμηνο, τα έσοδα ανήλθαν σε 55 εκ. ενώ για ολόκληρο το 2021 η εταιρία κατέγραψε έσοδα 146 εκ, δηλαδή, αύξηση 66% σε σχέση με το 2020. 

«Στα αποτελέσματα αυτά συνετέλεσαν αρκετοί παράγοντες όπως η εφαρμογή της νέας επικοινωνιακής στρατηγικής, η οποία εστιάζει στη δυναμική και σύγχρονη γυναίκα καθώς και μία δυναμική επικοινωνιακή καμπάνια στο ίδιο πνεύμα. Θα πρέπει επίσης να αναφέρουμε την περαιτέρω επέκταση της ποικιλίας προσφερόμενων προϊόντων, τις τεχνολογικές βελτιώσεις του site, της εφαρμογής για κινητά καθώς και της θετικής υποδοχής, από τους πελάτες μας, του private label brand, Answear LΑΒ. Επιπλέον,  η εταιρία ολοκλήρωσε την επέκταση του κέντρου διανομής, αυξάνοντας τον αποθηκευτικό της χώρο κατά 10.000 τ.μ. », δήλωσε ο CEO της Answear.com  Krzysztof Bajołek.

  Στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η Answear στοχεύει στην πιο συνειδητή και υπεύθυνη παραγωγή. Αναπτύσσοντας το νέο μοντέλο διανομής της, η εταιρία έθεσε ως στόχο τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματός της. Ως εκ τούτου, πλέον, όλα τα προϊόντα αποστέλλονται στους πελάτες μέσα από ένα κεντρικό κέντρο διανομής. Η εταιρία εστιάζει στη μείωση των χρόνων επεξεργασίας των παραγγελιών, στην απλή και αποτελεσματική διαχείριση αποθεμάτων ενώ όλα τα προϊόντα αποστέλλονται σε μία συσκευασία η οποία μπορεί  να χρησιμοποιηθεί ξανά. Το 2021 η εταιρία εισήγαγε ακόμα πιο οικολογική συσκευασία, ενώ όλα τα κουτιά κατασκευάζονται από ανακυκλωμένο χαρτί και διαθέτουν πιστοποίηση FSC MIX. Ταυτόχρονα, η εταιρία επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της συνεργαζόμενη με εταιρίες οι οποίες σέβονται τον πλανήτη. Τέλος, στο Answear.cy υπάρχει και το νέο φίλτρο ‘Planet Friendly’ το οποίο επιτρέπει στους καταναλωτές να βρίσκουν προϊόντα  φιλικά προς το περιβάλλον.

Δειτε Επισης

Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards
Ν. Χριστοδουλίδης: Αρχίζει rebranding της Κύπρου με επίκεντρο τις διεθνείς αγορές-Τα πέντε οφέλη από τη νέα αναβάθμιση της οικονομίας
Καταπέλτης για τις απεργίες ο Χριστοδουλίδης-Το κράτος δεν πρόκειται να υποκύψει σε πιέσεις
Λούης Ποχάνης: Κεφαλαιώδους σημασίας σ’ ένα άστατο κόσμο η ασφάλιση των επιχειρήσεων
Σταύρος Σταύρου: Οι επιχειρηματίες της χώρας μας έχουν ισχυρές αντιστάσεις στις κρίσεις-Πρότυπα οι βραβευθέντες
Γιώργος Μιχαήλ: Επιβραβεύουμε business leaders που τόλμησαν, οραματίστηκαν και κατάφεραν να διαπρέψουν
Σύνδεσμος Καταναλωτών: Τι πρέπει να προσέξετε για Black Friday και Cyber Monday-Η αναφορά για TEMU
Αναβάθμιση με ώθηση από ΑΞΕ και headquartering-Η συμβολή του Invest Cyprus και τι δηλώνει ο Ευγένιος Ευγενίου
Η οικονομία, οι αναβαθμίσεις και ένας Πρόεδρος στη δίνη του μηδενισμού και του αφορισμού
Λάμψη, χαρά και ενθουσιασμός στη φωταγώγηση των χριστουγεννιάτικων δέντρων των Υπεραγορών Αλφαμέγα