Έναρξη παραγωγής του ID.5 σε εργοστάσιο του Ομίλου VW μόνο για ηλεκτρικά οχήματα

Η Volkswagen συνεχίζει ακάθεκτη την πορεία της προς μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μέσω της  στρατηγικής της ACCELEREATE. Η επίσημη έναρξη της παραγωγής των ID.5 και ID.5 GTX σηματοδοτεί την επιτυχημένη ολοκλήρωση της μετατροπής του εργοστασίου της Volkswagen στο Zwickau σε μια αποκλειστική μονάδα παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων. Η εγκατάσταση αυτή στη δυτική Σαξονία είναι η πρώτη μεγάλης κλίμακας εγκατάσταση οποιουδήποτε κατασκευαστή παγκοσμίως που μετέτρεψε όλη την παραγωγή από οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε ηλεκτρικά οχήματα. Έξι μοντέλα από τις μάρκες Volkswagen, Audi και CUPRA θα κατασκευάζονται τώρα στο Zwickau με βάση την πατενταρισμένη ηλεκτρική πλατφόρμα  (MEB) του Ομίλου. Τα εργοστάσια στο Emden (ID.4), στο Ανόβερο (ID. Buzz) και στο Chattanooga (ΗΠΑ, ID.4) θα προστεθούν φέτος στο δίκτυο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων. Η Volkswagen έχει θέσει τα θεμέλια για την κατασκευή 1,2 εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στις εγκαταστάσεις της στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Κίνα κατά το 2022 με βάση, πάντα, τη πλατφόρμα MEB.
 

Από το 2018, περίπου 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ έχουν δαπανηθεί για τη μετατροπή του εργοστασίου του Zwickau από την παραγωγή οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε ένα ψηφιακό, ευέλικτο, υψηλής απόδοσης εργοστάσιο για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Ταυτόχρονα, γίνεται ολοένα και μεγαλύτερη χρήση τεχνολογίας όπως τα έξυπνα ρομπότ Industry 4.0 και τα αυτόνομα συστήματα μεταφοράς εξαρτημάτων στη γραμμή συναρμολόγησης. Σχεδόν το 40% του όγκου της επένδυσης διατέθηκε μόνο για τη βελτίωση και την επέκταση του φανοποιείου. Το ήδη υψηλό επίπεδο αυτοματισμού φτάνει τώρα σχεδόν το 90% και ο αριθμός των ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας έχει αυξηθεί από 1.200 σε 1.625. Ο αυτοματισμός στη γραμμή συναρμολόγησης έχει επίσης σχεδόν διπλασιαστεί (28%) και η εργονομία παραγωγής έχει βελτιωθεί σημαντικά. Συνολικά, περισσότερα από 50.000 τετραγωνικά μέτρα νέου κτιρίου έχουν δημιουργηθεί, όπως για την επέκταση του πιεστηρίου, όπου όλα τα μέρη του αμαξώματος για τα ηλεκτρικά μοντέλα συμπιέζονται πλέον επί τόπου – εξοικονομώντας 9.000 διαδρομές με φορτηγά ετησίως. Ο όγκος της επένδυσης μόνο για τα τρία αυτά έργα ξεπερνά τα 115 εκατ. ευρώ.

 

Οι περίπου 9.000 εργαζόμενοι στο εργοστάσιο αυτό εκπαιδεύτηκαν με τη νέα τεχνολογία ως μέρος μιας μεγάλης εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας του Ομίλου. Για παράδειγμα, όλοι οι εργαζόμενοι παρακολούθησαν ενημερωτικά προγράμματα για ηλεκτρικά οχήματα. Η παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου αντιστοιχεί σε ετήσια παραγωγή με περισσότερα από 300.000 οχήματα, καθιστώντας το εργοστάσιο του Zwickau σήμερα το πιο αποτελεσματικό εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη.

Δειτε Επισης

FT-Me: Η Toyota παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για τις αστικές μετακινήσεις
Αύξηση 1,4% στον εναρμονισμένο Δείκτη Τιμών Καταναλωτή τον Απρίλιο
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός