Δ. Νικολάου: Ευκολία, διαφάνεια, εξατομίκευση στα «θέλω» των πελατών
11:38 - 09 Δεκεμβρίου 2022
Τις προσδοκίες των πελατών και τη συμβολή της τεχνολογίας στον τομέα ανέλυσε ο Chief Digital Officer της Τράπεζας Κύπρου, Δημήτρης Νικολάου.
Μιλώντας ενώπιον του κοινού που παρέστη στο 10ο Banking Forum & FinTech Expo, που παρουσίασε η Logicom Solutions, ο κ. Νικολάου είπε ότι ο μελλοντικός πελάτης αναμένει από την τράπεζά του εξατομίκευση, εύκολες συναλλαγές και διαφάνεια.
Η αλλαγή των προσδοκιών των πελατών απαιτεί στρατηγική απάντηση, προειδοποίησε. Το μάρκετινγκ γίνεται όλο και πιο πελατοκεντρικό και η προσέλκυση των πελατών γίνεται όλο και πιο περίπλοκη, σχολίασε στο σημείο αυτό.
Στη συνέχεια, είπε ότι η αντίληψη των πελατών για την ευκολία συναλλαγών είναι ένας κινούμενος στόχος, καθώς και ότι το σωστό περιεχόμενο είναι καθοριστικό στο να αντιληφθεί ο πελάτης την ευκολία κινήσεων κατά τη ψηφιακή του εμπειρία.
Αργότερα είπε ότι για να διατηρηθεί η συνάφεια, οι τράπεζες πρέπει να είναι παρούσες στα οικοσυστήματα και τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν οι πελάτες, καταλήγοντας με τη θέση ότι ότι η επιτυχία δεν είναι εφικτή αν δεν υπάρξει συνεργασία και συλλογικότητα για επίτευξη των στόχων.