Ε. Ouderaa: Η καταναλωτική εμπειρία αλλάζει και στον τραπεζικό κόσμο
16:25 - 09 Δεκεμβρίου 2022
Σε μια πλήρη ανοικοδόμηση των υπηρεσιών που παρέχονται, καλεί της τράπεζες ο Δρ. Edwin Van der Ouderaa, Senior Managing Director, Global Lead Customer, Sales and Service και Global Digital Banking της Accenture.
Στο πλαίσιο του 10ου Banking Forum & Fintech Expo, ο Van der Ouderaa τόνισε τη σημασία της απλοποίησης των διαδικασιών κατά την καταναλωτική εμπειρία. Όπως εξήγησε, το νέο μοντέλο του μάρκετινγκ είναι μια στροφή την εμπειρία και βασίζεται στα δεδομένα (data) που συλλέγονται κατά την εκτέλεσή τους.
Νωρίτερα είπε ότι το 90%+ των αλληλεπιδράσεων είναι ψηφιακές, ωστόσο, τα δύο τρίτα των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο θέλουν ένα τραπεζικό υποκατάστημα σε κοντινή απόσταση.
Κατά τη διάρκεια της χρήσιμης παρουσίασής του ανέφερε επίσης ότι οι πελάτες θέλουν να υπάρχει προαιρετικά η δυνατότητα για φυσικές συναντήσεις με προσωπικό της τράπεζας την ώρα της επιλογής τους, κυρίως για συμβουλευτική υποστήριξη αναφορικά με προϊόντα που σκέφτονται να αγοράσουν.
Σύμφωνα με τον ίδιο, πέραν του πιο πάνω «οι πελάτες προτιμούν μακράν να χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια, από τα οποία υπάρχει ένα ολοένα αυξανόμενο ενδιαφέρον».
Σχετικά με αυτό, τόνισε τη σημασία του βίντεο ως εργαλείου. Σύμφωνα με τον κ. Ouderaa, το βίντεο είναι η νέα μορφή αλληλεπίδρασης με τους πελάτες που θα αποτελέσει την τάση στον Κλάδο.
Το 10ου Banking Forum & Fintech Expo παρουσίασε η Logicom Solutions.