Πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να αναδειχθούν και να διαφοροποιηθούν

Όλες οι επιχειρήσεις-και οι μικρομεσαίες-για να μπορέσουν να αναδείξουν τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα οφείλουν να επικοινωνούν με το κοινό-στόχος τους, τους πιθανούς πελάτες τους.

Ο τρόπος και τα μέσα επικοινωνίας εξαρτώνται αποκλειστικά από κοινό-στόχος της κάθε επιχείρησης. Όσον αφορά τα μέσα με τα οποία θα πρέπει να επικοινωνήσει, αυτό μπορεί να σημαίνει από τηλεόραση, διαδικτυακά μέσα, ραδιόφωνο, τύπο, πινακίδες ή ακόμα και διοργάνωση ή συμμετοχή σε εκδηλώσεις/εκθέσεις, αρθρογραφία, συνεντεύξεις και πολλά άλλα.

Για να μπορεί κάποιος να αποφασίσει πως πρέπει να επικοινωνήσει με τους πιθανούς πελάτες του (και με ποιόν τρόπο δημιουργικά), χρειάζεται να προχωρήσει στην δημιουργία μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής και ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας. 

Ο δημιουργικός τρόπος με τον οποίο θα απευθυνθεί στον πιθανό πελάτη, εξαρτάται και από τον τύπο προϊόντος ή υπηρεσίας, αλλά και από το τί θέλει και πως αισθάνεται ο πιθανός πελάτης. 

Ειδικά αυτή την εποχή, μετά τις απομονώσεις λόγω κορωνοϊού, ο κόσμος δεν θέλει να βλέπει ή να ακούει περιαυτολογίες. Θέλει να μάθει πώς το προϊόν ή υπηρεσία θα μπορέσει να στηρίξει ή να βοηθήσει τον ίδιο.  Παράλληλα, με την κρίση που υπάρχει λόγω και του κορωνοϊού αλλά και της εισβολής στην Ουκρανία, οι πλείστοι καταναλωτές μειώνουν τα έξοδά τους.  Στη βάση αυτή, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας αποκτούν ακόμη περισσότερη βαρύτητα.

Υπάρχει επίσης μια έντονη τάση ο κόσμος να προτιμά προϊόντα ή υπηρεσίες από εταιρείες οι οποίες είναι ευαίσθητες-περιβαλλοντικά, κοινωνικά, κλπ. Και αυτό πρέπει να είναι αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής των επιχειρήσεων, μικρών, μικρομεσαίων και μεγάλων.

Χωρίς μια σωστή στρατηγική και ένα αποτελεσματικό πλάνο επικοινωνίας, δεν θα μπορέσει μια εταιρεία να απευθυνθεί με τον σωστό τρόπο στον πιθανό πελάτη της και να πετύχει να αναδείξει τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα.

Τα μέλη του ΣΔΕΚ έχουν και τις γνώσεις και την δημιουργικότητα και είναι σε θέση να στηρίξουν τις επιχειρήσεις σε αυτό το πολύ σημαντικό εγχείρημα.

*Δέσπω Λευκαρίτη, Πρόεδρος ΣΔΕΚ (Σύνδεσμος Διαφήμισης-Επικοινωνίας Κύπρου)

 

Δειτε Επισης

CNP Ασφαλιστική και Πυροσβεστική ενημέρωσαν το κοινό για πρόληψη και κατάσβεση πυρκαγιάς
Philip Morris Cyprus: Στους κορυφαίους εργοδότες στην Κύπρο για δεύτερη συνεχή χρονιά
Συναντήσεις Χατζημανώλη στην Κίνα με στελέχη ναυτιλιακών, ναυλομεσιτικών γραφείων και τραπεζών
Αφροδίτη Ψαρά και Γιώργος Ψαράς: Είναι μεγάλη μας τιμή που έχουμε ξεχωρίσει σε αυτόν τον τομέα (vid)
Επίσημη παρουσίαση του Δείκτη Χρηματοοικονομικής Ευημερίας
Professional Services: Η νέα γενιά καταθέτει οράματα, φιλοδοξίες και προβληματισμούς
Σοφία Βορκά: Αποτέλεσμα καθημερινής εργασίας για μια βιώσιμη ζωή στο σπίτι η βράβευση της IKEA (vid)
Προς πώληση έργα του Sovereign Art Foundation Student Prize Cyprus 2024
Διάκριση Δήμου Αγλαντζιάς για το πρόγραμμα της Coca-Cola στην Κύπρο «Zero Drop-Aποστολή Νερό»
Ρένος Φωκάς: Τα καινοτόμα έργα είναι αυτά που έχουμε στόχο να διεκπεραιώσουμε (vid)