powered by

Πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να αναδειχθούν και να διαφοροποιηθούν

Όλες οι επιχειρήσεις-και οι μικρομεσαίες-για να μπορέσουν να αναδείξουν τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα οφείλουν να επικοινωνούν με το κοινό-στόχος τους, τους πιθανούς πελάτες τους.

Ο τρόπος και τα μέσα επικοινωνίας εξαρτώνται αποκλειστικά από κοινό-στόχος της κάθε επιχείρησης. Όσον αφορά τα μέσα με τα οποία θα πρέπει να επικοινωνήσει, αυτό μπορεί να σημαίνει από τηλεόραση, διαδικτυακά μέσα, ραδιόφωνο, τύπο, πινακίδες ή ακόμα και διοργάνωση ή συμμετοχή σε εκδηλώσεις/εκθέσεις, αρθρογραφία, συνεντεύξεις και πολλά άλλα.

Για να μπορεί κάποιος να αποφασίσει πως πρέπει να επικοινωνήσει με τους πιθανούς πελάτες του (και με ποιόν τρόπο δημιουργικά), χρειάζεται να προχωρήσει στην δημιουργία μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής και ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας. 

Ο δημιουργικός τρόπος με τον οποίο θα απευθυνθεί στον πιθανό πελάτη, εξαρτάται και από τον τύπο προϊόντος ή υπηρεσίας, αλλά και από το τί θέλει και πως αισθάνεται ο πιθανός πελάτης. 

Ειδικά αυτή την εποχή, μετά τις απομονώσεις λόγω κορωνοϊού, ο κόσμος δεν θέλει να βλέπει ή να ακούει περιαυτολογίες. Θέλει να μάθει πώς το προϊόν ή υπηρεσία θα μπορέσει να στηρίξει ή να βοηθήσει τον ίδιο.  Παράλληλα, με την κρίση που υπάρχει λόγω και του κορωνοϊού αλλά και της εισβολής στην Ουκρανία, οι πλείστοι καταναλωτές μειώνουν τα έξοδά τους.  Στη βάση αυτή, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας αποκτούν ακόμη περισσότερη βαρύτητα.

Υπάρχει επίσης μια έντονη τάση ο κόσμος να προτιμά προϊόντα ή υπηρεσίες από εταιρείες οι οποίες είναι ευαίσθητες-περιβαλλοντικά, κοινωνικά, κλπ. Και αυτό πρέπει να είναι αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής των επιχειρήσεων, μικρών, μικρομεσαίων και μεγάλων.

Χωρίς μια σωστή στρατηγική και ένα αποτελεσματικό πλάνο επικοινωνίας, δεν θα μπορέσει μια εταιρεία να απευθυνθεί με τον σωστό τρόπο στον πιθανό πελάτη της και να πετύχει να αναδείξει τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα.

Τα μέλη του ΣΔΕΚ έχουν και τις γνώσεις και την δημιουργικότητα και είναι σε θέση να στηρίξουν τις επιχειρήσεις σε αυτό το πολύ σημαντικό εγχείρημα.

*Δέσπω Λευκαρίτη, Πρόεδρος ΣΔΕΚ (Σύνδεσμος Διαφήμισης-Επικοινωνίας Κύπρου)

 

Δειτε Επισης

IWA Cyprus 2025: Διεθνής επιτυχία με την υπογραφή του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφος
Ενισχύει τη διεθνή παρουσία της στον τομέα της άμυνας η Multimarine-Δυναμική παρουσία στην DEFEA 2025
Επίσημη έναρξη παγκύπριου εράνου Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού
Με deal 24 εκατ. ευρώ πάνε για συγχώνευση Baker Tilly South East Europe και MHA-Τι δηλώνει ο Μάριος Κλείτου
Η Bolt λανσάρει τη νέα συνδρομητική υπηρεσία Bolt Plus στην Κύπρο
Οι προκλήσεις στο εργασιακό περιβάλλον στην ετήσια έκθεση της Deloitte «2025 Global Human Capital Trends»
Η Golden Gallery by Kapatays παρουσιάζει για 16η χρονιά το Art Deal by Kapatays
Πρωτοποριακή μείωση της βλάβης από το κάπνισμα, τα τρόφιμα και τα ποτά
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο αγώνας Triathlon Standard Olympic Distance
ΚΕΦΕΑ: Κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο η Κύπρος στην πρόσβαση σε καινοτόμα φάρμακα και θεραπείες