powered by

Πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να αναδειχθούν και να διαφοροποιηθούν

Όλες οι επιχειρήσεις-και οι μικρομεσαίες-για να μπορέσουν να αναδείξουν τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα οφείλουν να επικοινωνούν με το κοινό-στόχος τους, τους πιθανούς πελάτες τους.

Ο τρόπος και τα μέσα επικοινωνίας εξαρτώνται αποκλειστικά από κοινό-στόχος της κάθε επιχείρησης. Όσον αφορά τα μέσα με τα οποία θα πρέπει να επικοινωνήσει, αυτό μπορεί να σημαίνει από τηλεόραση, διαδικτυακά μέσα, ραδιόφωνο, τύπο, πινακίδες ή ακόμα και διοργάνωση ή συμμετοχή σε εκδηλώσεις/εκθέσεις, αρθρογραφία, συνεντεύξεις και πολλά άλλα.

Για να μπορεί κάποιος να αποφασίσει πως πρέπει να επικοινωνήσει με τους πιθανούς πελάτες του (και με ποιόν τρόπο δημιουργικά), χρειάζεται να προχωρήσει στην δημιουργία μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής και ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας. 

Ο δημιουργικός τρόπος με τον οποίο θα απευθυνθεί στον πιθανό πελάτη, εξαρτάται και από τον τύπο προϊόντος ή υπηρεσίας, αλλά και από το τί θέλει και πως αισθάνεται ο πιθανός πελάτης. 

Ειδικά αυτή την εποχή, μετά τις απομονώσεις λόγω κορωνοϊού, ο κόσμος δεν θέλει να βλέπει ή να ακούει περιαυτολογίες. Θέλει να μάθει πώς το προϊόν ή υπηρεσία θα μπορέσει να στηρίξει ή να βοηθήσει τον ίδιο.  Παράλληλα, με την κρίση που υπάρχει λόγω και του κορωνοϊού αλλά και της εισβολής στην Ουκρανία, οι πλείστοι καταναλωτές μειώνουν τα έξοδά τους.  Στη βάση αυτή, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας αποκτούν ακόμη περισσότερη βαρύτητα.

Υπάρχει επίσης μια έντονη τάση ο κόσμος να προτιμά προϊόντα ή υπηρεσίες από εταιρείες οι οποίες είναι ευαίσθητες-περιβαλλοντικά, κοινωνικά, κλπ. Και αυτό πρέπει να είναι αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής των επιχειρήσεων, μικρών, μικρομεσαίων και μεγάλων.

Χωρίς μια σωστή στρατηγική και ένα αποτελεσματικό πλάνο επικοινωνίας, δεν θα μπορέσει μια εταιρεία να απευθυνθεί με τον σωστό τρόπο στον πιθανό πελάτη της και να πετύχει να αναδείξει τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα.

Τα μέλη του ΣΔΕΚ έχουν και τις γνώσεις και την δημιουργικότητα και είναι σε θέση να στηρίξουν τις επιχειρήσεις σε αυτό το πολύ σημαντικό εγχείρημα.

*Δέσπω Λευκαρίτη, Πρόεδρος ΣΔΕΚ (Σύνδεσμος Διαφήμισης-Επικοινωνίας Κύπρου)

 

Δειτε Επισης

Τελική ευθεία για τα 4α CSR Awards: Λήγει σύντομα η προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Το ΚΕΒΕ στην καρδιά του Investopia Global Mediterranean-Γεφυρώνοντας τις αγορές του Κόλπου με την ανατολική Μεσόγειο
«International Traveller» από την Primetel-Αξιόπιστη επικοινωνία, παντού, για κάθε επιχειρηματία
Khaliq Khan: Όταν η τεχνητή νοημοσύνη αποκτά συναισθήματα
Με παρουσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Διαφημιστικών Εταιρειών (EACA) το φετινό Advertising Conference
Η Δρ. Εβελίνα Χαριδήμου βραβεύεται για το πρωτοποριακό έργο της στις Επιστήμες Ζωής στα Κυπριακά Βραβεία Έρευνας ΙδΕΚ(vid)
Ο τουρισμός ως κινητήρια δύναμη της οικονομίας... Οι απαιτήσεις της νέας εποχής και δύο βασικές προκλήσεις
Γέφυρα για επιχειρήσεις που επιθυμούν να επενδύσουν και να δραστηριοποιηθούν σε αναδυόμενες αγορές ο όμιλος Eurobank
Γιώργος Παπαναστασίου: Σημαντική η διοργάνωση του Investopia στην Κύπρο-Παραμένει το ενδιαφέρον Taqa για GSI
Η νέα γραμμή πλεύσης του τομέα της ναυτιλίας και η προοπτική συνεργασιών εταιρειών από Κύπρο και ΗΑΕ