Α. Πνευματικού: Ολιστική προσέγγιση στην επικοινωνία το 2023
12:06 - 30 Δεκεμβρίου 2022
Με νέα προσέγγιση θα πρέπει να γίνεται η επικοινωνία και η προώθηση των μηνυμάτων των εταιρειών προς τους καταναλωτές, εκτιμά η Άρτεμις Πνευματικού, Country Manager Κύπρου, της Action Global Communications, με μία νότα αισιοδοξίας για τα όσα θα φέρει το 2023.
Σε συνέντευξη της στο InBusinessNews, στο πλαίσιο του «IN Business Forecasting 2023», δίνει τη δική της οπτική γωνιά στον τομέα της επικοινωνίας και του marketing, τονίζοντας πως οι εταιρείες και οι οργανισμοί θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα δημιουργικοί.
Όσον αφορά την Action Global Communications, η εταιρεία εργάζεται πάνω σε ένα τριετές πλάνο με έμφαση στην περαιτέρω ανάπτυξη των γνώσεων και των δεξιοτήτων των ανθρώπων, κάτι που θα ωφελήσει τόσο τις εταιρείες, όσο και τους καταναλωτές.
Πώς αναμένετε να κινηθεί η κυπριακή οικονομία και η αγορά κατά το 2023;
Είμαστε συντηρητικά αισιόδοξοι, αναμένοντας να κινηθεί περίπου όπως το δεύτερο μισό του 2022 ή και με μικρή άνοδο.
Ποιες είναι οι προβλέψεις σας για τον δικό σας τομέα για το 2023; Πιστεύετε ότι το 2023 θα κινηθεί με θετικό πρόσημο, αρνητικό πρόσημο ή το ίδιο με το 2022;
Θεωρώ πως το πρώτο εξάμηνο του 2023 θα είναι το ίδιο περίπου με το 2022, και αναμένω άνοδο από το καλοκαίρι και μετά. Στον τομέα της επικοινωνίας, brands, εταιρείες και οργανισμοί θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα δημιουργικοί με το πως θα επενδύσουν τον διαθέσιμο προϋπολογισμό καθώς οι καταναλωτές πλέον αναζητούν εμπειρίες και ευκαιρίες για διάδραση. Ως εκ τούτου αναμένουμε να συνεχίσει η δυναμική κυριαρχία του digital marketing με έμφαση στο δημιουργικό περιεχόμενο, σε συνδυασμό με events και activations στο φυσικό περιβάλλον.
Ποιες είναι οι σημαντικές τάσεις, γεγονότα και εξελίξεις που θα πρέπει να παρακολουθηθούν/προσεχθούν στον τομέα δραστηριοποίησής σας για το 2023;
Με τον τρόπο που εξελίσσεται η επικοινωνία τα τελευταία χρόνια, και ιδιαίτερα μετά την πανδημία, η επικοινωνία πλέον πρέπει να υιοθετεί ολιστική προσέγγιση από τα μέσα προς τα έξω, ξεκινώντας από την εσωτερική επικοινωνία ενός οργανισμού και επενδύοντας στην βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή.
Τι να αναμένουμε για τον δικό σας όμιλο το 2023; Ποιοι είναι οι στόχοι σας;
Ως Όμιλος, στην Action Global Communication εργαζόμαστε πάνω σε ένα τριετές πλάνο με έμφαση στην περαιτέρω ανάπτυξη των γνώσεων και των δεξιοτήτων των ανθρώπων μας και στο να διασφαλίσουμε ότι το μοντέλο μας είναι ευέλικτο για να μπορεί να προσαρμοστεί στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.
Πρόσφατα λανσάραμε το διεθνές τμήμα της Action 360x, το οποίο λειτουργεί ως σημείο επαφής πελατών που εφαρμόζουν εκστρατείες ταυτόχρονα σε πολλαπλές αγορές. Το τμήμα στελεχώνουν επαγγελματίες στο marcomms, digital marketing, web και video production, και υποστηρίζεται από τα γραφεία της Action σε 12 χώρες, αλλά και από ένα διεθνές δίκτυο συνεργατών. Η ομάδα αυτή είναι υπεύθυνη για την επικοινωνία ενός από τους μεγαλύτερους φαρμακευτικούς κολοσσούς, την Boehringer Ingelheim, εφαρμόζοντας 360◦ εκστρατείες ενημέρωσης σε 25 γλώσσες και διαλέκτους σε 24 χώρες.
Σε ό,τι αφορά την Action Κύπρου, στα σχέδιά μας είναι η περαιτέρω εξέλιξη του μοντέλου υπηρεσιών μας που βασίζεται στην βελτιστοποίηση και ενδυνάμωση της παρουσίας των πελατών μας στο διαδικτυακό περιβάλλον (ιστοσελίδα, κοινωνικά δίκτυα, google, ΜΜΕ), δημιουργία προβολής και ευκαιριών για διάδραση στο φυσικό περιβάλλον και ανάπτυξη του brand advocacy.