Το InBusinessNews στο πρώτο phygital κατάστημα της Ελληνικής (pics)

Την μετάβαση της Ελληνικής Τράπεζας στη νέα εποχή σηματοδοτεί το νέο κατάστημα-πρότυπο που εγκαινίασε χθες το βράδυ στη Λευκωσία και συγκεκριμένα στη λεωφόρο Μακαρίου, πλησίον του υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας.

Πρόκειται για έναν πολυχώρο τραπεζικής εξυπηρέτησης, όπου θα προσφέρονται εκσυγχρονισμένες υπηρεσίες στη βάση βέλτιστων διεθνών πρακτικών και των τεχνολογικών εξελίξεων.

Διαβάστε ακόμη:

H δημιουργία του πολυχώρου, υπό την επωνυμία «City Centre», εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της τράπεζας για την επόμενη μέρα της, και δη του πλάνου μετασχηματισμού της, με στροφή στα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και την επένδυση στη ψηφιοποίηση και στα ESG.

Το «City Centre» που εγκαινίασε χθες το βράδυ, εμπίπτει ακριβώς στη φιλοσοφία επί της οποίας η Ελληνική Τράπεζα οικοδομεί την επόμενη μέρα της, εστιάζοντας στο μοντέλο phygital.  

Παντρεύοντας δηλαδή το παραδοσιακό κατάστημα (physical) µε το ψηφιακό (digital), όπου απαιτείται συνεχής επένδυση στους ανθρώπους και σε νέες υποδομές για ολοκληρωμένες σύγχρονες λύσεις και στοχεύοντας στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη.

Ανδρέας Ασσιώτης: Ο στόχος του καταστήματος 

Μιλώντας στο πλαίσιο της τελετής εγκαινίων, όπου παρευρέθηκε το InBusinessNews, ο επικεφαλής της Μονάδας Ιδιωτών(τομέας Λιανικής Τραπεζικής) της Ελληνικής Τράπεζας, Ανδρέας Ασσιώτης, υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, πως «το πλάνο της τράπεζας ήταν να δημιουργήσει ένα τέτοιο κατάστημα, το οποίο θα μπορεί να φιλοξενήσει τους πελάτες της, αλλά ταυτόχρονα να μπορούν να χρησιμοποιούν τα κανάλια τεχνολογίας».

O κ. Ασσιώτης αναφέρθηκε στα εμπόδια που έθεσε η πανδημία για την υλοποίηση του έργου, επισημαίνοντας πως ο συγκεκριμένος χώρος άνηκε προηγουμένως σε άλλη τράπεζα. «Το πήραμε, το διαμορφώσαμε στα δικά μας πρότυπα. Στόχος αυτού του καταστήματος είναι να φέρει κάτι καινούργιο, κάτι φρέσκο», τόνισε.

Όπως υπέδειξε ο Ανδρέας Ασσιώτης, ο χώρος είναι σχεδιασμένος για τη φιλοξενία αρκετού κόσμου, αλλά παράλληλα όχι για ταμειακές πράξεις, καθώς αυτές μπορούν να γίνονται από ειδικές μηχανές σε άλλα σημεία του καταστήματος.

«Υπάρχει ένας ταμίας που βρίσκεται στο τέλος του καταστήματος. Ο λόγος που βρίσκεται εκεί, είναι γιατί ο πελάτης πρέπει να περάσει από διάφορα στάδια και αν δεν εξυπηρετηθεί, τότε θα καταλήξει στο ταμείο», εξήγησε για τη φιλοσοφία του καταστήματος.

Μίλησε ακόμη για τη δυνατότητα επικοινωνίας μέσω διαδικτύου με την τράπεζα και την επιλογή να κανονίζει ο πελάτης ραντεβού πριν την επίσκεψη του, για να τονίσει ότι «δεχόμαστε πελάτες και χωρίς ραντεβού. Απλώς, ίσως να περιμένουν λίγο λόγω άλλων προκαθορισμένων ραντεβού. Εμείς θα τους υποδεχθούμε και υπάρχουν αρκετά σημεία να καθίσουν».  

Καταλήγοντας, ο κ. Ασσιώτης επισήμανε ότι το «City Centre» δεν είναι μόνο τεχνολογικό, καθώς συνδυάζει την τεχνολογία με τη φυσική παρουσία, το λεγόμενο phygital. «Δηλαδή ούτε digital, ούτε physical. Είναι η νέα τάση που βλέπουμε. Η ψηφιοποίηση έχει προχωρήσει, παράλληλα όμως οι πελάτες μας θέλουν την ανθρώπινη εξυπηρέτηση. Και στην Ελληνική είμαστε κοντά στους πελάτες μας», επισήμανε.  

«Σκοπός», πρόσθεσε, «είναι να πετύχει αυτό το εγχείρημα γιατί θέλουμε να δημιουργήσουμε και άλλα τέτοια καταστήματα που να προσφέρουν μια πολύ καλή εμπειρία στον πελάτη».

Σημειολογικά, αξίζει να σημειωθεί πως ο πολυχώρος τραπεζικής εξυπηρέτησης που εγκαινιάστηκε χθες το βράδυ, αποτελεί τη μεταστέγαση του πρώην καταστήματος Διγενή Ακρίτα, το οποίο ήταν και το πρώτο φυσικό κατάστημα που λειτούργησε η Ελληνική το 1976.

Πώς θα λειτουργεί 

Για τις καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές (καταθέσεις, αναλήψεις, κτλ.) το κατάστημα διαθέτει ειδικά διαμορφωμένο self-service χώρο, ο οποίος υποστηρίζεται από τους Meeter Greeters της Τράπεζας.

Παράλληλα, δίπλα από το κατάστημα, λειτουργεί 24/7 ειδικός χώρος αυτοεξυπηρέτησης, ο οποίος είναι προσβάσιμος στους πελάτες με τη χρήση της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας.

Στον χώρο αυτό μπορούν να εξυπηρετηθούν τόσο οι ιδιώτες πελάτες, με τη χρήση της In Lobby ΑΤΜ, όσο και οι επιχειρηματικοί πελάτες, διενεργώντας τις καταθέσεις τους στη μηχανή cash 360.

Για τις υπόλοιπες υπηρεσίες π.χ. πιστωτικές διευκολύνσεις, άνοιγμα λογαριασμού, επικαιροποίηση στοιχείων, ασφαλιστικά σχέδια, επενδυτικές επιλογές κ.α. θα πρέπει να διευθετείται ραντεβού μέσω της εφαρμογής «Book a Meeting», στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας ή τηλεφωνικά, στον αριθμό 80009999

Δειτε Επισης

Γιορτή του επιχειρείν... Απόψε τα 11α ΚΕΒΕ Business Leader Awards (pics)
CBN Young Dragon Awards: Με συμμετοχή ρεκόρ, ολοκληρώνεται την Τρίτη η διαδικασία ψηφοφορίας από το κοινό
Αλλάζει η ατζέντα των διεθνών αναλυτών για τις ελληνικές τράπεζες
Ξ. Κονομής: Η πορεία προς το Net Zero, οι προκλήσεις για τις επιχειρήσεις και ο στόχος του 8ου Business Leaders Summit
Οι πρώτες μέρες λειτουργίας και πώς κινήθηκαν επισκεψιμότητα και πωλήσεις στο νέο Jumbo στην Λευκωσία
Α. Παπαθωμάς: Πόσα μπήκαν στο ταμείο από τις μετοχές της Τρ. Κύπρου και το ύψος των συνολικών εισπράξεων
Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
«Η Κυβέρνηση θα συνεχίσει να εφαρμόζει πειθαρχημένη οικονομική πολιτική-Στόχος η συνέχιση των αναβαθμίσεων»
Ικανοποίηση Μάκη Κεραυνού για την διπλή αναβάθμιση από Moody’s-«Αποτέλεσμα συνετούς πολιτικής»