powered by

SOS από Ελληνική... Επιτήδειοι στέλνουν μηνύματα σε πελάτες τραπεζών

Έξαρση του φαινομένου της αποστολής μηνυμάτων από επιτήδειους, λέγοντας ότι έχει μπλοκαριστεί ο λογαριασμός ή η κάρτα του πελάτη και πρέπει να πατήσει σε σύνδεσμο για να ξεμπλοκαριστεί, παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες. 

Η Ελληνική Τράπεζα ενημερώνει τους πελάτες της, και γενικότερα το κοινό, για σημαντικά βήματα που πρέπει να ακολουθούν και να έχουν υπόψη, με στόχο την προστασία τους.  

Ειδικότερα, είναι πολύ σημαντικό να ακολουθούν οι πελάτες της τράπεζας τα πιο κάτω βήματα:

  • Οι πελάτες πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί και να μην εμπιστεύονται τους κωδικούς και τα προσωπικά τους στοιχεία σε κανέναν.
  • Δεν δίνουμε ποτέ και σε κανέναν κωδικούς ή εμπιστευτικές πληροφορίες μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού μηνύματος ή SMS. 
  • Η Τράπεζα δεν θα ζητήσει σε καμία περίπτωση τέτοια στοιχεία μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού μηνύματος.
  • Οι πελάτες παροτρύνονται να αλλάζουν συχνά τους κωδικούς τους
  • Επίσης πρέπει να βεβαιώνονται ότι η ιστοσελίδα που έχουν επισκεφθεί είναι έγκυρη.
  • Οι πελάτες πρέπει να διαβάζουν προσεκτικά τις ειδοποιήσεις που λαμβάνουν από την Τράπεζα στο κινητό τους (sms, push notification) ή μέσω Online Banking. Αν δεν έχουν πραγματοποιήσει τις ενέργειες που περιγράφονται δεν πρέπει να χρησιμοποιήσουν ή να μοιραστούν το OTP που έχει σταλεί στο κινητό τους.

    Οι επιτήδειοι, προσποιούμενοι υπαλλήλους τραπεζικών ιδρυμάτων, προσπαθούν να αποσπάσουν προσωπικά στοιχεία και κωδικούς με διάφορους τρόπους, όπως:

  • Με ηλεκτρονικά μηνύματα ή SMS ζητούν κωδικούς, αριθμούς καρτών ή αριθμούς τραπεζικής, ακόμη και κωδικούς μιας χρήσης.
  • Με τηλεφωνικές κλήσεις, ζητώντας κωδικούς και εμπιστευτικές πληροφορίες. 
  • Με ονομαστικά μηνύματα σε πελάτες.
  • Με διαφημίσεις ή παραπλανητικά μηνύματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρουσιάζοντας τους πελάτες ως νικητές κάποιου διαγωνισμού και κατόπιν επικοινωνούν με τον πελάτη ζητώντας εμπιστευτικές πληροφορίες και κωδικούς.

Αν το κοινό λάβει κάποιο ύποπτο μήνυμα ή email θα πρέπει να επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζάς του.

Δειτε Επισης

Οι τρεις βασικοί πυλώνες στους οποίους εστίασε το ετήσιο οικονομικό φόρουμ του CFA Society Cyprus
ΕΚΤ: Πότε κλείνει ο κύκλος μείωσης των επιτοκίων-Τι βλέπουν οι κεντρικοί τραπεζίτες και οι αγορές
Τράπεζα Κύπρου: Απέκτησε 346.230 μετοχές στο πλαίσιο του προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών
Τράπεζα Κύπρου: Ανταποκρίνεται εκ νέου άμεσα στις αποφάσεις της ΕΚΤ και μειώνει το επιτόκιο κατά 0.25%
Σήμα παύσης μείωσης επιτοκίων από Λαγκάρντ-«Σε καλή θέση για να αντιμετωπίσει την παγκόσμια αβεβαιότητα η ΕΚΤ»
Ψηφίστηκε το νέο πλαίσιο για άμεσες μεταφορές σε ευρώ-Εκσυγχρονίζονται οι νομοθεσίες
Βίκτωρας Τροκούδης(Plum): Τι σημαίνει για καταναλωτές και αποταμιευτές η νέα μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ
Συνεχίστηκε το ντόμινο μείωσης των επιτοκίων από την ΕΚΤ-Η όγδοη διαδοχική από το καλοκαίρι του 2024
Εντυπωσιάζει με την επιχειρησιακή απόδοση και την κεφαλαιακή της ισχύ η Τρ. Κύπρου-Τι λέει η Deutsche Bank
Hellenic Bank Mobile App: Προσωπικό δάνειο από το κινητό; Ναι, τόσο απλά...