A. Fragiacomo: Η ψηφιακή παραμόρφωση «σκοτώνει» τη ψυχολογία χρηστών

Σε σοβαρό κοινωνικό ζήτημα έχει μετατραπεί η ψηφιακή παραμόρφωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚΔ) σύμφωνα με τον Alessandro Fragiacomo, Influence Business Director της Ogilvy.

Σε παρουσίασή του στο 18ο Digital Marketing Forum, εξήγησε αρχικά τι σημαίνει ο όρος ψηφιακή παραμόρφωση. «Η ψηφιακή παραμόρφωση είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει εικόνες που έχουν υποστεί Photoshop ή τη χρήση φίλτρων για να θολώσει τις ατέλειες ή να αλλάξει και να βελτιώσει τα χαρακτηριστικά του σώματος σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης».

Ακολούθησε σειρά παραδειγμάτων με προβολή εικόνων πριν και μετά τη χρήση φίλτρων για να αποδειχτεί η διαφορά ανάμεσα στα δύο και το σοβαρό πλήγμα που δημιουργείται για χρήστες σε επίπεδο ψυχολογίας. Κατ’ ακρίβειαν, 87% των γυναικών και 65% των αντρών συγκρίνουν τα σώματά τους με τις εικόνες που βλέπουν στα ΜΚΔ, δήλωσε.

«Οι αλλαγές στις εικόνες γίνονται με απίστευτη ευκολία», διαπίστωσε ο Alessandro Fragiacomo για να πει ότι με την πάροδο του χρόνου τα εργαλεία που διατίθενται για τους σκοπούς αυτούς γίνονται όλο και πιο εύκολα στη χρήση.

Στη συνέχεια, ο ομιλητής παρέθεσε τις δράσεις που λαμβάνουν τόσο κυβερνήσεις όσο και εταιρείες στον ιδιωτικό τομέα με σκοπό να αποτρέψουν την ευρεία χρήση «πειραγμένων» εικόνων είτε μέσω άρνησης συνεργασίας τους με διαφημίσεις είτε με την υποχρέωση επισήμανσης των edit σε ευδιάκριτο σημείο της φωτογραφίας ή της περιγραφής της.

«Σκέψου διπλά πριν κάνεις swipe αριστερά», είπε, στέλνοντας ένα μήνυμα προς όλους τους χρήστες να παραμείνουν αυθεντικοί.

Δειτε Επισης

Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς
Mark Oost: Tα πραγματικά οφέλη των AI agents και της GenAI
Αργύρης Μακρυγεώργου: Η μεγάλη ειρωνεία πίσω από την ΤΝ
Σταμάτης Τσολακίδης: Στρατηγικός πυλώνας για κάθε οργανισμό η κυβερνοασφάλεια
Patrick Couch: Πώς να ξεκλειδώσετε την επιχειρηματική αξία της TN