powered by

Ψηφιακή αναβίωση αρχαιολογικών χώρων μέσω του EnterCy

Tο πρώτο έργο που χρησιμοποιεί σύγχρονες μορφές ψηφιακού περιεχομένου, πολλές απ' τις οποίες είναι διαδραστικές με τον χρήστη, αποτελεί το EnterCy. Πρόκειται τόσο για πλατφόρμα όσο και application προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου.

Μιλώντας στην κάμερα του InBusiness TV, o εμπορικός διευθυντής του CyRIC Μιχάλης Στυλιανού, εξηγεί πώς η τεχνολογία την οποία χρησιμοποιεί το EnterCY, οδηγεί σε αναβίωση των διάφορων αρχαιολογικών χώρων, χαρίζοντας μια μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες. 

Σύμφωνα με τον κ. Στυλιανού, σκοπός είναι η επέκταση του έργου και η δημιουργία εισοδήματος, ώστε αυτό να καταστεί βιώσιμο μακροπρόθεσμα.

Δείτε όσα ανέφερε στο InBusiness TV o Μιχάλης Στυλιανού:

 

Δειτε Επισης

Αν. Ορθοδόξου: Οι εργαζόμενοι από τρίτες χώρες και η ανάγκη περαιτέρω απλοποίησης των διαδικασιών απασχόλησης
Lordos Hotels: Στα σκαριά η ανακαίνιση του Golden Bay-Οι επενδύσεις που έγιναν στα ξενοδοχεία του ομίλου
Ανέκαμψαν οι εγγραφές σαλούν αυτοκινήτων-Τα brands με τις περισσότερες σε καινούργια και μεταχειρισμένα
Πάμε Τρόοδος 2: Αναδείχθηκαν και φέτος οι μικρές κυπριακές επιχειρήσεις-Ικανοποίηση Φιλίππας Καρσερά Χριστοδουλίδη(pics)
Πλησιάζουν το 50% οι ανακλήσεις για Takata-«Ανέβασαν ρυθμούς τους τελευταίους δύο μήνες οι αντιπροσωπείες»
Α. Μουζουρίδης: Το οικονομικό αποτύπωμα του FIBA EuroBasket και η μοναδική ευκαιρία για τον ξενοδοχειακό τομέα
Παραδοχή Αλέξη Βαφεάδη... Θα εξαντληθεί πολύ νωρίς το κονδύλι του νέου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση
Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό