Ν. Ιακώβου: Βλέπουν στα καταστήματα, αγοράζουν online οι καταναλωτές

Την τιμητική του αναμένεται να έχει και φέτος ο τομέας της τεχνολογίας και των ηλεκτρικών ειδών κατά τη διάρκεια της «γιορτής των εκπτώσεων». Δηλαδή, την τελευταία βδομάδα Νοεμβρίου και κυρίως την τελευταία Παρασκευή, όπου ως είθισται, πραγματοποιούνται οι εκπτώσεις του Black Friday, ενώ αμέσως μετά ακολουθεί η Cyber Monday.

Στο επίκεντρο των αγορών των καταναλωτών αυτές τις περιόδους βρίσκονται τα προϊόντα τεχνολογίας, εξ ου και… πολιορκούν τα καταστήματα που τα προσφέρουν. Σε αυτό το πλαίσιο, η ετοιμασία των πακέτων προσφορών από πλευράς καταστημάτων ξεκινά πολύ νωρίτερα, όπως νωρίτερα ξεκινά και η έρευνα αγοράς από πλευράς καταναλωτών, προτού καταλήξουν στις αγορές τους. 

Διαβάστε ακόμα: 

Το επενδυτικό προφίλ της Αρχιεπισκοπής επί των ημερών Χρυσοστόμου

Η ακτινογραφία της ανεργίας στην Κύπρο ανά τομέα απασχόλησης


Ο Νίκος Ιακώβου, CEO της Bionic, μιλώντας στο InBusinessNews, επιβεβαίωσε τα πιο πάνω, τονίζοντας πως η προετοιμασία υπάρχει και από τις δύο πλευρές του εμπορίου και πώς το κοινό είναι αρκετά ενημερωμένο για το τι προσφέρεται στην αγορά. «Θεωρούμε ότι ο κόσμος έχει υιοθετήσει τον θεσμό του Black Friday και είναι προετοιμασμένος για… αγώνες», υπογράμμισε με νόημα χαρακτηριστικά.

Ο κ. Ιακώβου ανέφερε ότι γενικότερα η φιλοσοφία της μίας μέρας των μεγάλων εκπτώσεων έχει χαθεί λόγω διαφόρων παραγόντων, καθώς, όπως υπέδειξε, διαρκεί περισσότερο από ό,τι θα έπρεπε. Η αγορά, ωστόσο, ανταποκρίνεται στις εκπτώσεις του Black Friday. «Κάπου χάνεσαι. Ως θεσμός δουλεύει, αλλά θα ήταν καλύτερο να γίνει συγκεκριμένες ημέρες», επισήμανε.

Ο CEO της Bionic εκτίμησε ότι φέτος η κίνηση στα καταστήματα θα είναι μεγαλύτερη, δεδομένου ότι δεν υφίστανται μέτρα για την πανδημία και οι αγορές θα έχουν την αίγλη προηγούμενων χρόνων. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι θα… ολοκληρώνονται διά φυσικής παρουσίας οι συναλλαγές, καθώς όπως φαίνεται, οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν από το διαδίκτυο, παρά από το κατάστημα.

«Συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο θα υπάρξει περισσότερη κίνηση στα καταστήματα. Σε τζίρους, επειδή τα τελευταία χρόνια δουλέψαμε περισσότερο διαδικτυακά, θα είμαστε περίπου στα ίδια επίπεδα με πέρσι», σχολίασε.

Οι κατηγορίες προϊόντων που ο κ. Ιακώβου αναμένει να καταγραφεί η μεγαλύτερη ζήτηση από τους καταναλωτές, είναι φυσικά ο τομέας των υπολογιστών, συμπεριλαμβανομένων των φορητών και των περιφερειακών τους, οι οθόνες, το κομμάτι του gaming και φυσικά η τηλεόραση.

Ωστόσο, έπεται και συνέχεια, καθώς όπως έχει προαναφερθεί, Black Friday και Cyber Monday έχουν επεκταθεί πέραν της μίας ημέρας, και επομένως πλησιάζουν κατά πολύ την περίοδο των Χριστουγέννων. Οι καταναλωτές φαίνεται πώς είναι σχετικά ανυπόμονοι, και ένα μέρος των αγορών τους για τα Χριστούγεννα, προτιμούν να το κάνουν τέλη Νοεμβρίου, αξιοποιώντας τις σχετικές προσφορές. 

Ο κ. Ιακώβου επισημαίνει συναφώς ότι τα τελευταία χρόνια η περίοδος εκπτώσεων του Black Friday έχει επηρεάσει τις πωλήσεις των Χριστουγέννων, καθώς έχει απορροφήσει ένα ποσοστό της τάξεως του 15% των πωλήσεων που θα γίνονταν την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων. Αυτή η τάση των καταναλωτών, ο CEO της Bionic διαβλέπει πως θα συνεχιστεί και φέτος.

Δειτε Επισης

Σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο ο τουρισμός-Σε ιστορικό υψηλό οι αφίξεις το δεκάμηνο
Μίλτος Μιχαηλάς: Επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και επέκταση η Alpha Bank Κύπρου-Το μήνυμα στους επιχειρηματίες
Το Smoothie Factory + Kitchen άνοιξε στη Λάρνακα (photos)
Η δημιουργία της C Business Advisors, ο στόχος και η αποστολή της-«Εξατομικευμένες υπηρεσίες σε κάθε πελάτη»
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus
Ελληνική: Μειώνει το βασικό επιτόκιο κατά 21 μονάδες βάσης-Θετικός αντίκτυπος σε πέραν των 90.000 δανειοληπτών
Αντανακλάται στις τιμές η συγκράτηση του πληθωρισμού-Οι μειώσεις που καταγράφει το Παρατηρητήριο
Nicosia Mall: Οι πιο incredible εκπλήξεις και δώρα για τα 6α του γενέθλια
Μειωμένες οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι Λεμεσού, αλλά εξαιρετικές οι προοπτικές για ανάκαμψη
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν