Gnomi Group: Η μεγάλη συγκομιδή χαρουπιών στα φετινά Carob Awards

Πραγματοποιήθηκαν στις 20 Οκτωβρίου, στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας, για 2η φορά τα Carob Awards, τα κυπριακά βραβεία του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου, σε συνεργασία με το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών, τα οποία αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν τη δημιουργικότητα στον χώρο της Επικοινωνίας.

Η Μαριάννα Ζερβίδου, Head of Account Management & Creative και μέλος της οργανωτικής επιτροπής των Carob Awards 2022, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η φετινή διοργάνωση ανέβασε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά, αφού ήταν ακόμα πιο λαμπερή και δημιουργική, κάτι που υποσχόμαστε να γίνεται κάθε φορά. Για το Gnomi Group αποτελεί επίσης υπόσχεση, τόσο προς τους ταλαντούχους ανθρώπους μας, αλλά και στους τολμηρούς και απαιτητικούς πελάτες μας, να έχουμε κάθε φορά μία δυναμική παρουσία και συμμετοχή. Όπως και στα πρώτα βραβεία, έτσι και φέτος, η μεγάλη συγκομιδή των χαρουπιών μας ανοίγει την όρεξη για ακόμα περισσότερες και μεγαλύτερες επιτυχίες!»

Πιο συγκεκριμένα, ο Όμιλος GNOMI κέρδισε 5 Gold, 7 Silver και 5 Bronze Carob Awards, στις κατηγορίες Ad, Digital, Design και PR, ενώ ακόμα 5 δουλειές με σενάρια με τη δική του υπογραφή βραβεύτηκαν επίσης στην κατηγορία Production – 1 Gold, 1 Silver και 3 Bronze Carob Awards.

Τα βραβεία σαφώς δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά σίγουρα αποτελούν μεγάλη τιμή και αναγνώριση της σκληρής δουλειάς και της αποδοτικής συνεργασίας με τους πελάτες, για να μπορέσει ένα brief να μεταφραστεί σε στρατηγική και να εφαρμοστεί με δυνατές, insightful ιδέες, που στην τελική αποτελούν ουσιαστική τροφή για τα brands.

Ο Μάριος Ιωάννου, Γενικός Διευθυντής της Gnomi Integrated Communications και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου των εταιριών του Ομίλου δήλωσε: «Εκ μέρους του κάθε μέλους του GNOMI GROUP, ένα μεγάλο ευχαριστώ προς τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν, αλλά και για τον χώρο που μας δίνουν, ώστε να πρωτοπορούμε και να δημιουργούμε δουλειές που αλλάζουν βήμα-βήμα την κυπριακή διαφημιστική βιομηχανία. Τους υποσχόμαστε ότι θα παραμείνουμε πιστοί στη φιλοσοφία μας Breaking Patterns”, η οποία αποδεδειγμένα βοηθά τα brands να επικοινωνούν με τα κοινά τους με τρόπο ουσιαστικό, διαδραστικό και δημιουργικό».

Η Γνωμική ομάδα αναγνωρίζει, επίσης, ότι οφείλει ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνεργάτες της, οι οποίοι γενναιόδωρα προσφέρουν την πολύτιμη τους βοήθεια και εμπειρία, ώστε να προκύπτει κάθε φορά ένα κυριολεκτικά award-winning αποτέλεσμα.

Τέλος, μέχρι την επόμενη γιορτή της διαφήμισης, η μεγάλη ομάδα του GNOMI GROUP συνεχίζει με ακόμη περισσότερη όρεξη να εργάζεται μεθοδικά, στρατηγικά και δημιουργικά, για κάθε brand που διψά για καινοτόμες προτάσεις.

Δειτε Επισης

Taste Cyprus 2025 by Mare Resorts: Η γευστική εμπειρία του καλοκαιριού συνεχίζεται-Δείτε πού και πότε
Άλλη μια πρώην υπεραγορά Παπαντωνίου έγινε Σκλαβενίτης...Με αμείωτη ένταση το πλάνο πλήρους ενσωμάτωσης
ΟΕΒ: Δυσανάλογο μέτρο με απρόβλεπτες συνέπειες για την αλυσίδα εφοδιασμού η απεργία μεταφορέων Α’
Εξαγόρασε Hadjipieris Dairy και έρχεται στην Κύπρο η ΟΜΗΡΟΣ-Συνολικές επενδύσεις 30 εκατ. την επόμενη πενταετία
Εναρκτήρια εκδήλωση του Ερευνητικού Κέντρου Μνημοσύνη από την έδρα UNESCO του ΤΕΠΑΚ
Όλες οι λεπτομέρειες του νομοσχεδίου για τον έλεγχο των άμεσων ξένων επενδύσεων-«Σταθερό θεσμικό περιβάλλον»
Με πυξίδα τη βιωσιμότητα το ΙΝΓΚ πρωτοπορεί για τρίτη χρονιά-Διάκριση στα Παγκύπρια Περιβαλλοντικά Βραβεία
Βιωματικό εργαστήριο για τη μεταγεννητική περίοδο στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Η ΟΜΟΝΟΙΑ πιστοποιήθηκε με το ISO 37001 κατά της δωροδοκίας της και διαφθοράς
Universal Life: Στηρίζει τη νέα γενιά επιστημόνων και επιβραβεύει την αριστεία