Έρχεται τον Δεκέμβριο το 18ο Digital Marketing Forum

Η ανάγκη για νέα τεχνολογία και η αύξηση των χρηστών του διαδικτύου είναι η κινητήριος δύναμη μέσω της οποίας η ψηφιακή αγορά συνεχώς εξελίσσεται. Οι πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις από τις διαδικτυακές επιχειρήσεις και η εμπειρία αγοράς επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την απόφασή τους να ξαναχρησιμοποιήσουν μια υπηρεσία ή να αγοράσουν ένα προϊόν.

Με την ίδια ταχύτητα αλλάζει και το ψηφιακό μάρκετινγκ. Οι εναλλαγές είναι τόσο πολλές που  είναι σχεδόν αδύνατο να γίνουν προβλέψεις και να εντοπιστούν οι τάσεις για τα επόμενα χρόνια. Ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης, η ωρίμανση του Influencer Marketing και η αναβίωση του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μερικές μόνο από τις τάσεις που αναμένεται ότι θα κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια.

Αδιαμφησβήτητα, τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν μια ισχυρή στρατηγική επικοινωνίας ό,τι κι αν επιφυλάσσει το αύριο. Το πιο πρόσφατο λογισμικό μπορεί να προσελκύσει περισσότερους πελάτες προωθώντας καλύτερα την επωνυμία, ενώ, σημαντικό συστατικό επιτυχίας αποτελεί και η έξυπνη χρήση των δεδομέων που συλλέγονται καθώς μπορούν να βελτιστοποιήσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ.

Το Digital Marketing Forum που επιστρέφει για 18η χρονιά και μαζί του φέρνει όλα τα νέα γύρω από το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στις 2 Δεκεμβρίου 2022, όσοι δηλώσουν το παρών τους στο Συνέδριο θα παρακολουθήσουν ομιλίες από τους κορυφαίους του Κλάδου, με κεντρικό άξονα τη βελτιστοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ μέσω της τεχνολογίας (analytics, AI κτλ.) αλλά και της δύναμης του ανθρώπου (influencer κ.α).

Το κοινό θα φύγει από το Συνέδριο έχοντας αποκομίσει πλούσια γνώση για τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ και από την σκοπιά της νέας γενιάς στο πλαίσιο συζητήσεων στρογγυλής τραπέζης καθώς και για τις ιδανικές ψηφιακές καμπάνιες, από την ιδέα, στη διαδικτυακή προώθηση μέχρι τον καταναλωτή.

Ποιους ενδιαφέρει

To σπουδαίο γεγονός απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες διαφήμισης και επικοινωνίας, γραφεία δημοσίων σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και συμβούλους μάρκετινγκ, εταιρείες ερευνών αγοράς, επαγγελματίες πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες σύμβουλους, γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Κύριος Χορηγός: Webarts

Χορηγοί: Adtech Holdings, Great Place To Work, KEAN Group, OJO

Digital Printing Sponsor: Landas Colour

Οργανωτής: IMH

Με την Στήριξη: Cyprus Advertisers Association, Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου, Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου

Χορηγοί Επικοινωνίας: Άλφα Κύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, Mesimvria

 

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
Taste Cyprus 2025 by Mare Resorts: Η γευστική εμπειρία του καλοκαιριού συνεχίζεται-Δείτε πού και πότε
ΟΕΒ: Δυσανάλογο μέτρο με απρόβλεπτες συνέπειες για την αλυσίδα εφοδιασμού η απεργία μεταφορέων Α’
Εναρκτήρια εκδήλωση του Ερευνητικού Κέντρου Μνημοσύνη από την έδρα UNESCO του ΤΕΠΑΚ
Όλες οι λεπτομέρειες του νομοσχεδίου για τον έλεγχο των άμεσων ξένων επενδύσεων-«Σταθερό θεσμικό περιβάλλον»
Με πυξίδα τη βιωσιμότητα το ΙΝΓΚ πρωτοπορεί για τρίτη χρονιά-Διάκριση στα Παγκύπρια Περιβαλλοντικά Βραβεία
Βιωματικό εργαστήριο για τη μεταγεννητική περίοδο στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Η ΟΜΟΝΟΙΑ πιστοποιήθηκε με το ISO 37001 κατά της δωροδοκίας της και διαφθοράς
Universal Life: Στηρίζει τη νέα γενιά επιστημόνων και επιβραβεύει την αριστεία