Powered by

Hermes Airports: Στόχος η βελτίωση της συνδεσιμότητας της Κύπρου

Στόχος της Hermes Airports είναι η βελτίωση της συνδεσιμότητας της Κύπρου με την προσέλκυση και νέων αεροπορικών εταιρειών, αλλά και την επέκταση των υφιστάμενων προγραμμάτων, ανέφερε στο ΚΥΠΕ η Μαρία Κουρούπη, Ανώτερη Διευθύντρια Αεροπορικής Ανάπτυξης, Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας της Hermes Airports.

Η κα. Κουρούπη χαρακτήρισε ως «πολύ καλά νέα» τις πρόσφατες ανακοινώσεις των αεροπορικών εταιρειών Ryanair και Wizz Air για αύξηση των αεροσκαφών που έχουν στην Πάφο και στη Λάρνακα αντίστοιχα και κατ’ επέκταση την ενίσχυση του πτητικού τους προγράμματος με νέους προορισμούς και αύξηση συχνότητας πτήσεων σε υφιστάμενους, γιατί όπως εξήγησε «θα ενισχύσουν σημαντικά τη συνδεσιμότητα της Κύπρου και την επιβατική κίνηση».

Σε ερώτηση αναφορικά με τα Σχέδια Κινήτρων της Hermes Airports και του Υπουργείου Μεταφορών απάντησε πως «σίγουρα συμβάλλουν στην επέκταση της συνδεσιμότητας των αεροπορικών εταιρειών. Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο, οι αεροπορικές εταιρείες για να καταφέρουν να αναπτυχθούν πρέπει να κρατούν τα κόστη τους σε ελεγχόμενο επίπεδο και τα σχέδια Κινήτρων συμβάλλουν προς το σκοπό αυτό».

Εξήγησε επίσης ότι «τα  σχέδια κινήτρων της Hermes Airports είναι σε ισχύ από το 2012 σε συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών στη βάση της Συμφωνίας Παραχώρησης μεταξύ των δύο εταίρων. Πρόκειται για ένα σχέδιο το οποίο συνέβαλε καταλυτικά στις ανακοινώσεις των δύο συγκεκριμένων εταιρειών».

Σε άλλη ερώτηση η Μαρία Κουρούπη απάντησε πως «οι Ryanair και Wizz Air είναι οι δύο μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη καθώς η μία έχει στόλο 500 αεροσκάφη και η άλλη κοντά στα 200. Από τη στιγμή που οι δύο αυτές εταιρείες παραλαμβάνουν νέα αεροσκάφη και επεκτείνονται, είναι αυτές που δημιουργούν τα δεδομένα και ψάχνουν βάσεις για να αναπτυχθούν υπό τις κατάλληλες συνθήκες».

Ανέφερε ακόμα ότι «οι δύο εταιρείες είναι χαμηλού κόστους και συνεχίζουν να διαφημίζονται ως τέτοιες. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια βλέπουμε να υπάρχει σύγκλιση στα μοντέλα των αεροπορικών εταιρειών δηλαδή οι παραδοσιακές εταιρείες υιοθετούν κάποια στοιχεία που έχουν εισαγάγει οι εταιρείες χαμηλού κόστους όπως η χρέωση της αποσκευής και του φαγητού».

Ταυτόχρονα συνέχισε «οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους αρχίζουν να υιοθετούν στοιχεία των παραδοσιακών εταιρειών, όπως καλύτερα καθίσματα και πιο ευρεία διανομή εισιτηρίων χρησιμοποιώντας και άλλα μέσα και όχι μόνο τη δική τους ιστοσελίδα».

Στις δηλώσεις της η κα. Κουρούπη αναφέρθηκε και στα έργα που γίνονται στα δύο αεροδρόμια της Κύπρου, Λάρνακας και Πάφου και είπε πως «έχουμε εισαγάγει διαφορετικές τεχνολογίες με στόχο βελτιώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την επιβατική εμπειρία και να λιγοστέψουμε ακόμη περισσότερο την αναμονή ή τις οποιεσδήποτε ουρές που τυχόν δημιουργούνται».

Δειτε Επισης

Εταιρικές εκδηλώσεις στο Salt & Fire-Μια ολοκληρωμένη γαστρονομική εμπειρία
Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου