powered by

Ψηφιακό μάρκετινγκ: Αξιοποιώντας τα Behavioral Analytics

Η διαρκώς αυξανόμενη διαθεσιμότητα δεδομένων για αποφάσεις και επιλογές χρηστών σε συνδυασμό με την έντονη πρόοδο των αναλυτικών μεθόδων μετατρέπονται σε εξαιρετικά εργαλεία ανάπτυξης και κερδοφορίας για τους Οργανισμούς.

Τα Behavioral Analytics δημιουργούν πρόσφορο έδαφος για κερδοφορία και εξατομικευμένες επιλογές στον τελικό αποδέκτη, τον καταναλωτή.  Τα πλεονεκτήματα της γνώσης των αναλυτικών στοιχείων συμπεριφοράς είναι τεράστια. Χρησιμοποιώντας την επιστήμη της συμπεριφοράς οι επωνυμίες δημιουργούν μια εξαιρετικά επιτυχημένη στρατηγική.

Περισσότερα για το θέμα έχει να πει η Ιδρύτρια της BaselineLabs, Clarice Lin που θα τιμήσει με την παρουσία της το επερχόμενο 18o Digital Marketing Forum. H Lin θα εξηγήσει στους παρευρισκόμενους το πώς μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τους πελάτες τους και, τελικά, να βελτιώσουν τα αποτελέσματα. Το κοινό θα ανακαλύψει, ακόμη, τρόπους,  για να ενσωματώσει μια προσέγγιση βάσει δεδομένων συμπεριφοράς στη στρατηγική μάρκετινγκ και θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει αυτήν την προσέγγιση για να βελτιστοποιήσει τις καμπάνιες μάρκετινγκ και την προβολή της επωνυμίας του.

Who is who

Η Clarice Lin είναι η ιδρύτρια της BaselineLabs, της διαφημιστικής εταιρείας και ανάλυσης περιεχομένου που συνεργάζεται με εταιρείες ώστε να εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα  των δύο κορυφαίωνμηχανών αναζήτησης, Google και YouTube. Βοηθά τις επιχειρήσεις να προσελκύουν δυνητικούς πελάτες, με βίντεο YouTube και διαφημίσεις Google. Η Clarice έχει αναδειχθεί ως μία από «Top Social Media Influencers για να ακολουθήσει κανείς το  2021» από το Planable, ένα από τα κορυφαία εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρήσεις. Πριν από την ίδρυση της BaselineLabs, πέρασε πάνω από 10 χρόνια σε εταιρείες του Fortune 500 όπως η BP, η Microsoft και η Haymarket Media Group, μια από τις πιο δημοφιλείς και εξειδικευμένες εταιρείες πολυμέσων στον κόσμο.

Λίγα λόγια για το Συνέδριο

Το 18ο Digital Marketing Forum επιστρέφει και φέρνει μαζί του όλα τα νέα γύρω από το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στις 2 Δεκεμβρίου 2022 στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia, οι σύνεδροι θα παρακολουθήσουν ομιλίες από τους κορυφαίους του Κλάδου. Το κοινό θα φύγει από την εκδήλωση έχοντας αποκομίσει πλούσια γνώση για τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ μέσα από μια ενδιαφέρουσα θεματολογία. Στο επίκεντρό της είναι εξάλλου η νέα γενιά, στο πλαίσιο συζητήσεων στρογγυλής τραπέζης, καθώς και οι ιδανικές ψηφιακές καμπάνιες: Από την ιδέα, στη διαδικτυακή προώθηση μέχρι τον καταναλωτή.

Ποιους ενδιαφέρει

Απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες διαφήμισης και επικοινωνίας, γραφεία δημοσίων σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και συμβούλους μάρκετινγκ, εταιρείες ερευνών αγοράς, επαγγελματίες πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες σύμβουλους, γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Κύριος Χορηγός: Webarts

Χορηγοί: Adtech Holdings, Great Place To Work, Imarcomms, KEAN Group, OJO

Digital Printing Sponsor: Landas Colour

Οργανωτής: IMH

Με την Στήριξη: Cyprus Advertisers Association, Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου, Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου

Χορηγοί Επικοινωνίας: Άλφα Κύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, Mesimvria

 

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Δήμος Παναγιώτου: Σημαντικός μοχλός ενίσχυσης της Κύπρου ως επενδυτικού προορισμού το Limassol Greens
Ολοκληρωμένη στρατηγική για την Λεμεσό με δράσεις συνολικού κόστους 660 εκατ.-Οι ανακοινώσεις σε έξι πυλώνες
Ανησυχεί και διαμαρτύρεται το ΕΒΕ Πάφου...Τουριστική περίοδος με την ξενοδοχειακή βιομηχανία σε απόγνωση
Τρία κυπριακά case studies φωτίζουν το μέλλον του BIM στο Cyprus Autodesk Forum 2025
Η τέχνη των μαθητών στο προσκήνιο: Άλλοι δέκα φιναλίστ του The Sovereign Art Foundation
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Τράπεζα Κύπρου: Επανεκλογή Αράπογλου στην προεδρία και Grobler στην αντιπροεδρία-Η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου
Αναδεικνύοντας τη μαθητική δημιουργία: Δέκα φιναλίστ του διαγωνισμού από τον The Sovereign Art Foundation