Ψηφιακό μάρκετινγκ: Αξιοποιώντας τα Behavioral Analytics
09:51 - 25 Νοεμβρίου 2022

Η διαρκώς αυξανόμενη διαθεσιμότητα δεδομένων για αποφάσεις και επιλογές χρηστών σε συνδυασμό με την έντονη πρόοδο των αναλυτικών μεθόδων μετατρέπονται σε εξαιρετικά εργαλεία ανάπτυξης και κερδοφορίας για τους Οργανισμούς.
Τα Behavioral Analytics δημιουργούν πρόσφορο έδαφος για κερδοφορία και εξατομικευμένες επιλογές στον τελικό αποδέκτη, τον καταναλωτή. Τα πλεονεκτήματα της γνώσης των αναλυτικών στοιχείων συμπεριφοράς είναι τεράστια. Χρησιμοποιώντας την επιστήμη της συμπεριφοράς οι επωνυμίες δημιουργούν μια εξαιρετικά επιτυχημένη στρατηγική.
Περισσότερα για το θέμα έχει να πει η Ιδρύτρια της BaselineLabs, Clarice Lin που θα τιμήσει με την παρουσία της το επερχόμενο 18o Digital Marketing Forum. H Lin θα εξηγήσει στους παρευρισκόμενους το πώς μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τους πελάτες τους και, τελικά, να βελτιώσουν τα αποτελέσματα. Το κοινό θα ανακαλύψει, ακόμη, τρόπους, για να ενσωματώσει μια προσέγγιση βάσει δεδομένων συμπεριφοράς στη στρατηγική μάρκετινγκ και θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει αυτήν την προσέγγιση για να βελτιστοποιήσει τις καμπάνιες μάρκετινγκ και την προβολή της επωνυμίας του.
Who is who
Η Clarice Lin είναι η ιδρύτρια της BaselineLabs, της διαφημιστικής εταιρείας και ανάλυσης περιεχομένου που συνεργάζεται με εταιρείες ώστε να εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα των δύο κορυφαίωνμηχανών αναζήτησης, Google και YouTube. Βοηθά τις επιχειρήσεις να προσελκύουν δυνητικούς πελάτες, με βίντεο YouTube και διαφημίσεις Google. Η Clarice έχει αναδειχθεί ως μία από «Top Social Media Influencers για να ακολουθήσει κανείς το 2021» από το Planable, ένα από τα κορυφαία εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρήσεις. Πριν από την ίδρυση της BaselineLabs, πέρασε πάνω από 10 χρόνια σε εταιρείες του Fortune 500 όπως η BP, η Microsoft και η Haymarket Media Group, μια από τις πιο δημοφιλείς και εξειδικευμένες εταιρείες πολυμέσων στον κόσμο.
Λίγα λόγια για το Συνέδριο
Το 18ο Digital Marketing Forum επιστρέφει και φέρνει μαζί του όλα τα νέα γύρω από το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στις 2 Δεκεμβρίου 2022 στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia, οι σύνεδροι θα παρακολουθήσουν ομιλίες από τους κορυφαίους του Κλάδου. Το κοινό θα φύγει από την εκδήλωση έχοντας αποκομίσει πλούσια γνώση για τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ μέσα από μια ενδιαφέρουσα θεματολογία. Στο επίκεντρό της είναι εξάλλου η νέα γενιά, στο πλαίσιο συζητήσεων στρογγυλής τραπέζης, καθώς και οι ιδανικές ψηφιακές καμπάνιες: Από την ιδέα, στη διαδικτυακή προώθηση μέχρι τον καταναλωτή.
Ποιους ενδιαφέρει
Απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες διαφήμισης και επικοινωνίας, γραφεία δημοσίων σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και συμβούλους μάρκετινγκ, εταιρείες ερευνών αγοράς, επαγγελματίες πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες σύμβουλους, γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.
Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί: Adtech Holdings, Great Place To Work, Imarcomms, KEAN Group, OJO
Digital Printing Sponsor: Landas Colour
Οργανωτής: IMH
Με την Στήριξη: Cyprus Advertisers Association, Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου, Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου
Χορηγοί Επικοινωνίας: Άλφα Κύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, Mesimvria
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com