Λιγότερα αυτοκίνητα, ίδια κίνηση στη Μακαρίου (photos)

Λεωφορεία και οχήματα που έχουν εξιουσιοδότηση κυκλοφορούν αποκλειστικά εδώ και σχεδόν έναν μήνα στη λεωφόρο Μακαρίου και την οδό Αναστάσιου Λεβέντη, στη Λευκωσία.

Σύμφωνα με τον Δήμο Λευκωσίας, οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη λεωφόρο Μακαρίου έχουν μειώσει τη διαμπερή κίνηση, δηλαδή τη χρήση της λεωφόρου για μετάβαση σε άλλες περιοχές της πόλης, που βάσει μετρήσεων ανερχόταν σε 10.000 αυτοκίνητα ημερησίως. 

Διαβάστε ακόμα: 

Η εκτροπή αυτής της κίνησης προς πιο περιφερειακές διαδρομές μεσοπρόθεσμα αναμένεται ωφελήσει όλο το κέντρο της πόλης. 
 

  

Στα ίδια επίπεδα η επισκεψιμότητα
Την ίδια ώρα, όπως καταδεικνύουν οι φωτογραφίες που ανέβασε στα social media ο Δήμος Λευκωσίας, η επισκεψιμότητα της εμπορικής οδού δεν παρουσιάζει οποιαδήποτε διαφοροποίηση.

 

  

Στην κομβική εμπορική λεωφόρο της πρωτεύουσας απαγορεύεται πια η είσοδος μηχανοκίνητων οχημάτων, με την πλειοψηφία των καταστηματαρχών να διαφωνεί με αυτή τη ρύθμιση.

 

  

Από την άλλη, όπως επισημαίνει ο Δήμος, σε ανακοίνωσή του, η εκτροπή της κίνησης βραχυπρόθεσμα οδηγεί στη μείωση της κυκλοφοριακής έντασης και κατ’ επέκταση του θορύβου, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται το επίπεδο ασφάλειας για τους επισκέπτες καθιστώντας τη λεωφόρο πιο φιλική και ελκυστική.

 

  

Λεωφοριοδιαδρομές από Στρόβολο και Λακατάμια προς το κέντρο
«Μακροπρόθεσμα το όφελος αναμένεται να είναι ακόμη μεγαλύτερο, δεδομένου ότι το έργο στη λεωφόρο Μακαρίου και οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που το συνοδεύουν, είναι η αρχή ενός μεγαλύτερου κρατικού σχεδιασμού που υλοποιείται τμηματικά», τονίζεται σχετικά.

 

  

Μεταξύ άλλων, ο σχεδιασμός αυτός προνοεί τη δημιουργία λεωφοριοδιαδρομών (bus corridors) από Στρόβολο και Λακατάμια προς το κέντρο της Λευκωσίας που θα δώσουν συγκριτικό πλεονέκτημα στο λεωφορείο έναντι του αυτοκινήτου.

 

  

  

Η λεωφοριοδιαδρομή της Μακαρίου έχει ως απώτερο προορισμό/κατάληξη την περιοχή του νέου Γενικού Νοσοκομείου.

Δειτε Επισης

Σε βάθος χρόνου η αξιοποίηση του φυσικού αερίου στον «Πήγασο»-«Απαιτούνται χρόνια μέχρι την εκμετάλλευση»
Α. Παπακωνσταντίνου: Η αποκατάσταση των κουρεμένων, η οροφή στις αποζημιώσεις και πού διαφωνεί ο ΣΥΚΑΛΑ
Μ. Περδίος: Οι τάσεις στην διοίκηση και οι στρατηγικές της Louis Hotels για την επιτυχή λειτουργία των ξενοδοχείων της
Σώτος Τρικωμίτης: Αντίκτυπος στο σύνολο της αγοράς από το πάγωμα και ξεπάγωμα της ηλεκτροκίνησης-Θέλουμε απαντήσεις
Νίκος Χριστοδουλίδης: Στενοί συνεργάτες για μια ανταγωνιστική και βιώσιμη οικονομία οι ξένοι επενδυτές (video)
Ο στόχος που επιτυγχάνεται με την ίδρυση της ΕΜΕΚ-«Προστατεύουμε το χρηματοπιστωτικό μας σύστημα»
Κόλαφος για το ΤΟΜ το πόρισμα της Ερευνητικής για τους Τακάτα-Δείχνει ποινικές ευθυνές για πρώην διευθυντές του
Παραδίδεται στον Γιώργο Σαββίδη το πόρισμα της ερευνητικής για τους takata
Ιωσήφ Φράγκος: Να υπερασπιστούμε λυσσαλέα την ανεξαρτησία του θεσμού της δικαιοσύνης-Άκρατος λαϊκισμός
Pendeli Resort: Ανακοινώθηκε το opening-Οι πρώτες φωτογραφίες από το ανανεωμένο ξενοδοχείο των Πλατρών