powered by

Ενημέρωση καταναλωτών για βασικά καταναλωτικά δικαιώματα

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, σε συνεργασία με το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών, ανακοινώνει τη διενέργεια ενημερωτικής εκστρατείας με θέμα «Ενημέρωση Καταναλωτών για βασικά καταναλωτικά δικαιώματα», την περίοδο Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2022.

Η εκστρατεία έχει ως στόχο την ενημέρωση των καταναλωτών για βασικά καταναλωτικά τους δικαιώματα, για τον τρόπο που μπορούν να έχουν πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες και για το τι πρέπει να προσέξουν στις αγορές τους. Πιο συγκεκριμένα, η Υπηρεσία θα ήθελε να επισημάνει στους καταναλωτές τα ακόλουθα:

  • Για τις online αγορές στην Κύπρο και την υπόλοιπη Ευρώπη, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής του.
  • Δεν πρέπει να γίνονται αγορές από άγνωστες σελίδες στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι γνωστά τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή. Ένας αριθμός τηλεφώνου ή μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν είναι αρκετά.
  • Πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στις απομιμήσεις προϊόντων κατά τις ηλεκτρονικές  αγορές. Το ρίσκο εξαπάτησής είναι μεγάλο.
  • Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα αντικατάστασης ή επιστροφής των χρημάτων του, αν το προϊόν που έχει αγοράσει παρουσιάσει σοβαρό ελάττωμα τις πρώτες 30 ημέρες από την παραλαβή του.
  • Τα φυσικά καταστήματα δεν είναι υποχρεωμένα να δέχονται επιστροφές. Συνεπώς, ο καταναλωτής θα πρέπει να ενημερώνεται για την πολιτική επιστροφών και αλλαγών των καταστημάτων πριν προβεί σε κάποια αγορά.
  • Το παρατηρητήριο λιανικών τιμών καυσίμων της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή, επιτρέπει στους πολίτες να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τις τιμές των καυσίμων και να επιλέγουν το φθηνότερο πρατήριο στην περιοχή τους.

 

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτές, καλεί τους καταναλωτές να ενημερωθούν για τα δικαιώματά τους, να διεκδικούν τα δικαιώματά τους και να είναι προσεχτικοί και υποψιασμένοι κατά τις αγορές τους.

 

Η Υπηρεσία είναι πάντα δίπλα στον κύπριο καταναλωτή και ανά πάσα στιγμή είναι έτοιμη να τον ενημερώσει για τα δικαιώματά του και να του παρέχει καθοδήγηση για αντιμετώπιση των προβλημάτων του. Η τηλεφωνική γραμμή 1429 είναι δίπλα σου!

Δειτε Επισης

Επαναφέρει τις απειλές περί αποκλεισμού του Στενού του Ορμούζ το Ιράν-Σε αναμμένα κάρβουνα η ναυτιλία
Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Αρχίζει η δεύτερη φάση του 1ου Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των CEO’s ΜΜΕ και Media Directors διαφημιστικών γραφείων της Κύπρου
Πολιτεία-Women Act: «Μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά αν είμαστε δικτυωμένες»
Η Fortsafe εγκαινιάζει την πρώτη της ασφαλή θυρίδα στην Πάφο...Νέα εποχή στην ιδιωτική αποθήκευση αντικειμένων αξίας