METRO: Πρόσφεραν 926 κιλά ζωοτροφής στις φιλοζωικές οργανώσεις

Απροσδόκητα μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κοινού στο κάλεσμα των METRO για συλλογή ζωοτροφών μέσα στα πλαίσια της δράσης METRO Animal Day!

Στις 8 Οκτωβρίου, τα METRO κάλεσαν το κοινό να επισκεφτεί τις 6 υπεραγορές τους, να ρίξει συσκευασίες ζωοτροφών μέσα στα καλάθια συλλογής που είναι μόνιμα τοποθετημένα στις εξόδους των υπεραγορών, και όσα κιλά ζωοτροφής συλλέγονταν από το κόσμο, τα METRO θα τα διπλασίαζαν!

Μέσα σε μία μέρα, συνολικά μαζεύτηκαν 926 κιλά ζωοτροφών που θα προσφερθούν στις Φιλοζωικές οργανώσεις της Κύπρου για τη σίτιση των αδέσποτων ζώων που φιλοξενούνται στα καταφύγια.

Τα METRO εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για την ανταπόκριση του κοινού και τονίζουν πως η συλλογή τροφής για τα αδέσποτα αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στο έργο των Φιλοζωικών Οργανώσεων. Η ευαισθητοποίηση του κοινού είναι σημαντική για την επιτυχία τέτοιων ενεργειών και την επίτευξη ουσιαστικής βοήθειας στα καταφύγια.

Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την οργάνωση «Φωνή για τα Ζώα της Κύπρου».

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο www.metro.com.cy

Δειτε Επισης

Σκλαβενίτης: Μοντέλο εργοδότη με ανθρωποκεντρική φιλοσοφία
Η παρέμβαση στην άτυπη σύνοδο του Συμβουλίου Ανταγωνιστικότητας και οι διμερείς επαφές Παπαναστασίου στην Κοπεγχάγη
Lidl Κύπρου: Αναδεικνύει τη δέσμευσή της στην τοπική ποιότητα μέσα από μία ξεχωριστή γαστρονομική εμπειρία ΓΑΛΠΟ
Το πλήρως ανακαινισμένο Holland & Barrett στο Metropolis Mall και η καινοτόμα προσθήκη του νέου καταστήματος
Μάριος Αντωνίου: Το ασταθές περιβάλλον, η αγορά που σφύζει εν μέσω εκπτώσεων και οι κατασχέσεις fake labubu
Στην Κοπεγχάγη για τη άτυπη σύνοδο των Υπουργών Ανταγωνιστικότητας ο Γιώργος Παπαναστασίου
Νέα εποχή διασκέδασης στο Mall of Cyprus-Επεκτείνεται σημαντικά το Players Arcade (pics)
Χιλιάδες οχήματα παραμένουν ακινητοποιημένα σε ευρωπαϊκά λιμάνια λόγω των δασμών Τραμπ
Tο FMCG Unit της CTC...Οι εταιρείες που το αποτελούν, ο πρωταγωνιστικός ρόλος στην αγορά και η πορεία εξέλιξης
Παπαέλληνας: Τέσσερις γυναίκες του ομίλου μιλούν για τα brands που εκπροσωπούν-Η δυναμική, το εύρος και η αποστολή