powered by

Chris Δημητριάδης: Ποιο κρίσιμη από ποτέ η ψηφιακή εμπιστοσύνη

H ψηφιακή εμπιστοσύνη είναι πιο κρίσιμη από ποτέ στην προσπάθεια των κυβερνώντων και των ιδιωτικών Οργανισμών να δημιουργήσουν αξία μέσα από το ψηφιακό οικοσύστημα.

Για το θέμα μίλησε εκτενώς ο Chris Δημητριάδης, Chief Global Strategy Officer της ISACA. Σε ομιλία του στο 2ο Cyber Security Conference, ο κ. Δημητριάδης εξήγησε πως για να υπάρξει η ψηφιακή εμπιστοσύνη, απαραίτητος είναι ένας συνδυασμός μεταξύ ασφάλειας και ιδωτικότητας, και ανθεκτικότητας, το ήθους, ειλικρίνειας και διαφάνειας.

Με την ίδια λογική η ψηφιακή εμπιστοσύνη πρέπει να εμπλέκει όλους τους τομείς.

«Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να συνεργαστούμε οι αρμόδιοι αλλά και οι διαφορετικοί τομείς, μεταξύ τους», είπε χαρακτηριστικά. Στο σημείο αυτό, τόνισε την ανάγκη όπως οι ειδικοί του Κλάδου μιλούν με απλό και κατανοητό λόγο στη Διοίκηση ώστε να καταλάβουν πρακτικά ποιοι είναι οι κίνδυνοι και να επενδύσουν στην κυβερνοασφάλεια.

Νωρίτερα, παρουσίασε έρευνα της ISACA που επιβεβαιώνει πως 98% συμφωνεί ότι η ψηφιακή εμπιστοσύνη είναι, πράγματι, απαραίτητη. Η έρευνα εντόπισε πως είναι εξίσου σημαντική η μέτρησή της αλλά μόλις το 19% είναι σε θέση να κάνει τις εν λόγω μετρήσεις. Όπως διαφάνηκε, το 46% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε πως δεν κάνει μετρήσεις της ψηφιακής εμπιστοσύνης των Οργανισμών τους με τους πελάτες.

Δειτε Επισης

Δρ. Α. Αχιλλεούδη: Σταθερά αφοσιωμένος στη στήριξη ατόμων με εμπειρία καρκίνου και των οικογενειών τους ο ΠΑΣΥΚΑΦ
Π. Ζαφείρης: Στρατηγική προτεραιότητα για το ΤΕΠΑΚ η διεθνοποίηση-« Ανοίγουμε τα σύνορα και τους ορίζοντές μας»
CNP Ασφαλιστική και Yπουργείο Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
Η Imperio στηρίζει τον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού-Επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια
Νέες ημερομηνίες διεξαγωγής για το 3ο Cyprus International Technology Relocation Summit
Euroblinds: Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται δύναμη βιώσιμης ανάπτυξης
Ψηφιακό μάρκετινγκ: Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (Κύπρου): Συμμετείχε ενεργά στο KPMG Startup Innovation Lab
Δίπλα στον Αντικαρκινικό Σύνδεσμο η ομάδα δρομέων της Τράπεζας Κύπρου-Εισέφεραν πέραν των €150.000 από το 2017
Investopia Global Mediterranean: To φόρουμ που επανατοποθέτησε την Κύπρο στον διεθνή επενδυτικό χάρτη (video)