powered by

Eurobank: Στη λίστα με τις πιο δημιουργικές διαφημιστικές καμπάνιες

Στη λίστα με τις πιο δημιουργικές διαφημιστικές καμπάνιες διεθνώς για το 2022 συμπεριλήφθηκε η καμπάνια της Eurobank Κύπρου με τίτλο «Η αλλαγή προς το καλύτερο». Συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη κοινότητα και αρχείο διαφημίσεων παγκοσμίως, «Ads of the World», αξιολόγησε την καμπάνια της Eurobank Κύπρου, η οποία κοσμεί τον Διεθνή Αερολιμένα Λάρνακας «Γλαύκος Κληρίδης», ως μία από τις πιο δημιουργικές παγκοσμίως και τη συμπεριέλαβε στην ιστοσελίδα της.

Η έμπνευση για τη διαφημιστική καμπάνια αντλήθηκε μέσα από τη λογική ότι τα πάντα μπορούν να μετεξελιχθούν σε κάτι καλύτερο από την αρχική τους μορφή, αρκεί να υπάρχει όραμα και δημιουργικότητα. Έτσι, στοιχεία της φύσης μεταμορφώνονται σε κάτι πιο δημιουργικό, όπως το νερό, οι καρποί ή μια άμαξα, σε μια προσπάθεια να αναδειχθεί αφενός το μεγαλείο της φύσης και αφετέρου η καινοτόμος προσέγγιση των υπηρεσιών που παρέχει η Eurobank Κύπρου. Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας εστιάζει στον διαχρονικό στρατηγικό στόχο της τράπεζας για συνεχή εξέλιξη και βελτίωση των υπηρεσιών της, η οποία με ταχύτητα και ευελιξία προσαρμόζεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελατολογίου της.

Η διαφημιστική καμπάνια «Η αλλαγή προς το καλύτερο» δημιουργήθηκε από την εταιρεία Ogilvy για λογαριασμό της Eurobank, τον Αύγουστο του 2022.

Δειτε Επισης

Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος συνυπογράφει τη συμφωνία σύμπραξης της EMERGE
Χρυσήλιος Πελεκάνος: Τι έρχεται να κάνει η Drone Destination στην Κύπρο και ο στόχος για απευθείας πτήσεις με Ινδία
Δρ. Α. Αχιλλεούδη: Σταθερά αφοσιωμένος στη στήριξη ατόμων με εμπειρία καρκίνου και των οικογενειών τους ο ΠΑΣΥΚΑΦ
Π. Ζαφείρης: Στρατηγική προτεραιότητα για το ΤΕΠΑΚ η διεθνοποίηση-« Ανοίγουμε τα σύνορα και τους ορίζοντές μας»
CNP Ασφαλιστική και Yπουργείο Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
Η Imperio στηρίζει τον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού-Επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια
Νέες ημερομηνίες διεξαγωγής για το 3ο Cyprus International Technology Relocation Summit
Euroblinds: Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται δύναμη βιώσιμης ανάπτυξης
Ψηφιακό μάρκετινγκ: Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (Κύπρου): Συμμετείχε ενεργά στο KPMG Startup Innovation Lab