Στρατηγικές αναλύσεις που ενδυναμώνουν το brands σας! Deepdive Strategy

Ένα νέο boutique agency, με εξειδίκευση στην στρατηγική επικοινωνίας μπήκε στην αγορά και μας δίνει απαντήσεις για το πώς, που, πότε και γιατί θα πρέπει κάποιο brand να επικοινωνήσει.

Κατά τον πρώτο χρόνο παρουσίας της, η Deepdive είχε την ευκαιρία να δημιουργήσει στρατηγικές επικοινωνίας για visionary brands, καθώς και συνεργασίες με digital, content και creative agencies, με στόχο την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών στους πελάτες της.

Μερικά από τα projects, ήταν η εκστρατεία επικοινωνίας της πλατφόρμας Fetch του ομίλου GAP Vassilopoulos, η αρχική επικοινωνία της νέας καινοτόμας πλατφόρμας της Τράπεζας Κύπρου Jinius, η επετειακή επικοινωνία 25 χρόνων της Baker Tilly South East Europe, η στρατηγική επικοινωνίας της Human Asset και το digital strategy του Thermomix & Kobold.

Μέσα από μια σε βάθος ανάλυση της αγοράς, του ανταγωνισμού, του κοινού στο οποίο απευθύνεται αλλά και του προφίλ του ιδίου του brand, στόχος της Deepdive είναι να αναγνωρίσει τους τρόπους αλλά και τα μηνύματα με τα οποία θα πρέπει να απευθυνθεί το κάθε brand, έτσι ώστε να επιτύχει τους στόχους που έχει θέσει.

H Deepdive δημιουργήθηκε από τον Λούκα Χαραλαμπίδη το 2021, όπου συνδυάζοντας την εμπειρία και τη γνώση που είχε λάβει δουλεύοντας σε ένα από τα μεγαλύτερα γραφεία επικοινωνίας της αγοράς, με τη στρατηγική σκέψη αλλά και το πάθος του για marketing και επικοινωνία, έθεσε σαν στόχο να παρέχει στα brands τον καλύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο στο να μετατραπούν σε αυτό που έχουν οραματιστεί.

Πόσο σίγουροι είστε ότι το brand σας βρίσκεται στο σωστό δρόμο;

Let’s go deep! https://www.deepdive.com.cy/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/deepdive-strategy

Instagram: https://www.instagram.com/deepdive_strategy/

Facebook: https://www.facebook.com/deepdivestrategy

Δειτε Επισης

Από τα σκαλοπάτια της καριέρας, στο τιμόνι 14 χωρών
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού GOLD: Τα 13α Invest Cyprus International Investment Awards
Γιάννης Μουρουζίδης: Οι κρίσιμες δεξιότητες για τις επιχειρήσεις και το σύγχρονο και ευέλικτο σύστημα κατάρτισης της ΑνΑΔ
Εξαγόρασε το 100% της Stoiximan και ενισχύει περαιτέρω την ηγετική του θέση σε Ελλάδα και Κύπρο ο ΟΠΑΠ
Επιτυχής ο διαγωνισμός φωτογραφίας «ΘΑλΕΙΑ2021–2027: Η Ευρώπη μέσα από το φακό σου»
Pop Up Talks: Ιστορίες δύναμης και δυνατοτήτων που κερδίζουν μια θέση στην καρδιά μας
Νέο κεφάλαιο επιστημονικής και ακαδημαϊκής σύμπραξης-Υπέγραψαν MoU Πανεπιστήμιο Νεάπολις και «Ερατοσθένης»
Η IC Markets και ο Άντριου Μπουντζίνσκι στο πλευρό Κύπριου μαθητή για τη Διεθνή Ολυμπιάδα Ιστορίας
Το Διεθνές Φεστιβάλ Θαλάσσιου Τουρισμού ISTF έρχεται για πρώτη φορά στην Κύπρο στην Μαρίνα Αγίας Νάπας
Άνοιξαν θέσεις διοικητικού προσωπικού στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου